FruN Skrevet 11. mai 2014 #3401 Skrevet 11. mai 2014 Ha en kjempefin feiring, Aldri! Og gratulerer med dagen når den er/var 1
Aldrisur Skrevet 11. mai 2014 Forfatter #3402 Skrevet 11. mai 2014 Pettersenbrødrene! Tusen takk alle sammen! Nå har jeg alt under kontroll (tror jeg). Når jeg kom opp i stua på morgenen forsto jeg fort at skjærene hadde feiret bursdagen min med brask og bram! Hadde satt pølseposer og lomper ut på verandaen, innpakket i tredobbelt lag med plastposer! Allikevel har de klart å spise opp fem pølser og en hel pakke lomper. Det var jammen godt at jeg var tidlig oppe, ellers hadde gjestene mine kun blitt servert kaker i dag. Nå har jeg laget skattekart og skatter som skal ligge på siste post. De kan jo ikke lese enda disse småtrolla, så jeg måtte legge godsiden til å tegne kartene! Foreløpig så skinner sola, og jeg håper det fortsetter sånn. Det er så mye enklere å ha selskap når man kan være både ute og inne. Håper dere får en fin søndag. Gruppeklem! (uuups, feil smiley) 4
Hoppetaujenta Skrevet 11. mai 2014 #3403 Skrevet 11. mai 2014 Hva i svarte svingene er det for slags smile....ting? Midt i gudstjenestetiden og alt? <----- Altfor sterke saker for en sart hoppetusse det der 2
Hoppetaujenta Skrevet 11. mai 2014 #3405 Skrevet 11. mai 2014 De forbaskede fuglene er noen skikkelige råtasser i forhold til å få hull på plast og papp og sånn....glad for at de ikke har herpet alt. Måtte sammenkomsten bli en veldig hyggelig en! 2
Rumle Skrevet 11. mai 2014 #3406 Skrevet 11. mai 2014 De skjærene altså! Håper dere får en strålende fest! 2
Hoppetaujenta Skrevet 11. mai 2014 #3408 Skrevet 11. mai 2014 Fy søren så nydelig fuglene synger nå for tiden. 1
Aldrisur Skrevet 11. mai 2014 Forfatter #3409 Skrevet 11. mai 2014 Fy søren så nydelig fuglene synger nå for tiden. Fuglesang JA, helt enig Hoppe! Men IKKE skjæreskratt! Og hvis du er inne i stua di' fordi regnet pøser ned, så kan du klikke på denne, lukke igjen øynene og fortsette å nyte.... Finnes det mer beroligende lyder enn dette? 1
Hoppetaujenta Skrevet 11. mai 2014 #3410 Skrevet 11. mai 2014 Wow...elleve timer med godlyder jo! Takk og takk.
Mynona Skrevet 11. mai 2014 #3412 Skrevet 11. mai 2014 Kos deg masse i dag Aldri. Med kvalmekake, skattejakt, pølser, barn og voksne Håper du får en superfin dag med alt du ønsker deg
Aldrisur Skrevet 11. mai 2014 Forfatter #3416 Skrevet 11. mai 2014 Og Rofleboflen svimer rundt som vanlig? Her er selskapet avsluttet og alle har gått hjem. Skattejakten gikk veldig bra, alle fant skatten og var høye på sukker resten av kvelden. Det var en veldig morsom og hyggelig kveld. Jeg fikk masse gaver, blomster og vin! Og gjett hva jeg fikk på ordentlig? Noe som Hoppe la inn som liksomgave til meg her om dagen! En av mine kjæreste gjester hadde lest her i ballongen og blitt inspirert til å kjøpe en sånn til meg. En hodemassør! Den funker altså skikkelig bra! Jeg prøvde den for en halv time siden, og kan fremdeles kjenne at blodomløpet i hodet går i 120 km. i timen! 6
Hoppetaujenta Skrevet 11. mai 2014 #3417 Skrevet 11. mai 2014 Gratulere så masse med vel overstått. Jeg kan underskrive på at den hodemassasjeduppeditten virker som bare det...jeg har en selv også! 2
Gjest Inggolf Skrevet 12. mai 2014 #3418 Skrevet 12. mai 2014 Gratulerer så masse med dagen din i dag vår kjære, kjære,kjære AldriSur!! Håper du får en knakanes fin dag i dag! Så bra at selskapet ble vellykket i går, kan tenke meg at dere hadde det morro 2
Anje Skrevet 12. mai 2014 #3419 Skrevet 12. mai 2014 Bursdag! Gratulerer! Setter inn en tematisk riktig mandagsfrokost: sjokoladetoast med jordbærsirup! 1
Gjest Tekola Skrevet 12. mai 2014 #3420 Skrevet 12. mai 2014 Hurra, hurra! *forsyner seg grovt av Anjes lekre frokost*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå