Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ha en kjempefin feiring, Aldri! Og gratulerer med dagen når den er/var :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pettersenbrødrene! :fnise:

Tusen takk alle sammen!

Nå har jeg alt under kontroll (tror jeg).

Når jeg kom opp i stua på morgenen forsto jeg fort at skjærene hadde feiret bursdagen min med brask og bram! Hadde satt pølseposer og lomper ut på verandaen, innpakket i tredobbelt lag med plastposer! :( Allikevel har de klart å spise opp fem pølser og en hel pakke lomper. :skratte: Det var jammen godt at jeg var tidlig oppe, ellers hadde gjestene mine kun blitt servert kaker i dag.

Nå har jeg laget skattekart og skatter som skal ligge på siste post. De kan jo ikke lese enda disse småtrolla, så jeg måtte legge godsiden til å tegne kartene! :laugh:

Foreløpig så skinner sola, og jeg håper det fortsetter sånn. Det er så mye enklere å ha selskap når man kan være både ute og inne.

Håper dere får en fin søndag. Gruppeklem! H5GL8Xc.gif (uuups, feil smiley)

• Liker 4
Skrevet

Hva i svarte svingene er det for slags smile....ting? Midt i gudstjenestetiden og alt? :daane: <----- Altfor sterke saker for en sart hoppetusse det der

• Liker 2
Skrevet

De forbaskede fuglene er noen skikkelige råtasser i forhold til å få hull på plast og papp og sånn....glad for at de ikke har herpet alt. :)

Måtte sammenkomsten bli en veldig hyggelig en!

• Liker 2
Skrevet

De skjærene altså! :laugh:

Håper dere får en strålende fest! :blomst:

• Liker 2
Skrevet

Takk Hoppe og Rumle! :danser:

• Liker 2
Skrevet

Fy søren så nydelig fuglene synger nå for tiden. :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Fy søren så nydelig fuglene synger nå for tiden. :rodmer:

Fuglesang JA, helt enig Hoppe! Men IKKE skjæreskratt! :ler:

Og hvis du er inne i stua di' fordi regnet pøser ned, så kan du klikke på denne, lukke igjen øynene og fortsette å nyte.... :hjerter_rundt: Finnes det mer beroligende lyder enn dette? :daane:

• Liker 1
Skrevet

Wow...elleve timer med godlyder jo! :jepp: Takk og takk.

Skrevet

Kos deg masse i dag Aldri. Med kvalmekake, skattejakt, pølser, barn og voksne :)

Håper du får en superfin dag med alt du ønsker deg :klem:

Skrevet

De gamle er og blir eldst! :opplyser:

Skrevet

Og Rofleboflen svimer rundt som vanlig? :fnise:

Her er selskapet avsluttet og alle har gått hjem. :sukk:

Skattejakten gikk veldig bra, alle fant skatten og var høye på sukker resten av kvelden. :bond:

Det var en veldig morsom og hyggelig kveld. Jeg fikk masse gaver, blomster og vin! :hoppendeglad:

Og gjett hva jeg fikk på ordentlig?

Noe som Hoppe la inn som liksomgave til meg her om dagen! En av mine kjæreste gjester hadde lest her i ballongen og blitt inspirert til å kjøpe en sånn til meg. :hoho:

:rope: En hodemassør!

DVb0U7f.jpg

Den funker altså skikkelig bra! Jeg prøvde den for en halv time siden, og kan fremdeles kjenne at blodomløpet i hodet går i 120 km. i timen! :fnise:

• Liker 6
Skrevet

Gratulere så masse med vel overstått. Jeg kan underskrive på at den hodemassasjeduppeditten virker som bare det...jeg har en selv også! :jepp:

• Liker 2
Gjest Inggolf
Skrevet

Gratulerer så masse med dagen din i dag vår kjære, kjære,kjære AldriSur!! :strix::bolledeig::strix:

Håper du får en knakanes fin dag i dag!

Så bra at selskapet ble vellykket i går, kan tenke meg at dere hadde det morro :)

• Liker 2
Skrevet

Bursdag! :laugh:

Gratulerer! :blomst:

422fdc15b86cd2e5117477a383bafece.jpg

Setter inn en tematisk riktig mandagsfrokost: sjokoladetoast med jordbærsirup! :fnise:

• Liker 1
Gjest Tekola
Skrevet

Hurra, hurra!

*forsyner seg grovt av Anjes lekre frokost* :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...