Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja hun....:bolledeig:...spiser dadler. :biggrin:

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Ja hun....:bolledeig:...spiser dadler. :biggrin:

Mhm :fnise:

• Liker 2
Skrevet

:enig:

...neida, jeg bare tuller litt...:ball:

• Liker 2
Skrevet

:romeo: Jeg kom på en gammel sang, men husker ikke hele teksten. Den er veldig trist og vet ikke hvorfor den dukket opp i hodet mitt akkurat nå altså...:sjenert: 

Det er kveld på Billy Brians kafé, da han sa han skulle reise av sted.......jeg har mistet min venn, jeg er ensom igjen... osv. 

Skal se om den finnes på YouTube. :digge:

• Liker 2
Skrevet

Dette forstår jeg ikkeno`av. Når en først setter i gang, så er det nokså klissete greier å håndtere, ikke sant? :klo: 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Dette forstår jeg ikkeno`av. Når en først setter i gang, så er det nokså klissete greier å håndtere, ikke sant? :klo: 

Hva er det du snakker om nå da? :hoho:Dadler?

• Liker 2
Skrevet

Ja. Jeg har aldri spist det tror jeg...kun fiken og jeg husker det som noe veldig klissete greier. 

:sjokkbla: ...men...men...Aldri da. Godt at du er hjemme igjen, for sånne merkelige tanker er ikke lov i framand land. :nei: 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Ja. Jeg har aldri spist det tror jeg...kun fiken og jeg husker det som noe veldig klissete greier. 

:sjokkbla: ...men...men...Aldri da. Godt at du er hjemme igjen, for sånne merkelige tanker er ikke lov i framand land. :nei: 

Tanker og tanker fru Blom. Jeg tenker ikke så mye i kveld jeg - er helt ør i hodet av denne tidsforskjellen. Nå er klokka 03.00 i Thailand, der var jeg for fire dager siden, og den er 00,00 i Dubai. :daane:Og her er klokka 21.00 liksom.

Jeg har reist siden klokka halv fem til morgenen i dag. Det er et tøft liv med eller uten dadler, skal jeg si deg. :laugh:

• Liker 3
Skrevet

Når jeg kom hjem fra Thailand beholdt jeg thai-tid ganske lenge, og stod opp i 2-3 tiden på natten :P Var først på jobb i 5-tiden og greier. :ler: 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Mynona skrev:

Når jeg kom hjem fra Thailand beholdt jeg thai-tid ganske lenge, og stod opp i 2-3 tiden på natten :P Var først på jobb i 5-tiden og greier. :ler: 

Ja, husker det godt. Du var vel førstemann på jobb i et par uker om jeg ikke husker feil? :ler:

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Aldrisur skrev:

Ja, husker det godt. Du var vel førstemann på jobb i et par uker om jeg ikke husker feil? :ler:

Jepp.. Tror jeg beholdt jetlagen i nesten 3 uker jeg :P  Nøt å være a menneske for en gangs skyld. Selv om det var litt vel tidlig å våkne i 2-tiden da. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Mynona skrev:

Jepp.. Tror jeg beholdt jetlagen i nesten 3 uker jeg :P  Nøt å være a menneske for en gangs skyld. Selv om det var litt vel tidlig å våkne i 2-tiden da. 

Uff ja, det er altfor tidlig. Man blir jo helt som en outsider i samfunnet. Om du skjønner hva jeg mener. :fnise:

Skrevet
23 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

:fnise:

• Liker 1
Skrevet

Sov godt alle sammen i morgen venter en helt ny dag med blanke ark...........osv. 

grouphugg.gif.1c06e0b77480a06bae51af54a6752e16.gif

• Liker 3
Skrevet

Så koselig med gruppe-høgg. :nigo: 

• Liker 2
Skrevet

Aldri sover ennå.... :lur:  Nei, neppe, men det hadde vært fint om hun fikk sovet ut litt. :jepp: 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...