Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Mynona skrev:

Det visste jeg ikke. Men høres logisk ut. 

Bare en UL fortsatt så lenge man har et normalt svangerskap. Eneste dom kanskje er nytt (som jeg vet om) siden du var gravid er at nesten alle må ta glukosebelastningstest. Yuk!  

Sorry, men jesss!! Ikke særlig morsomt å ta, men er glad det ikke bare er risikogruppene som må ta den! Jeg måtte ta den to ganger med lillebror, men det er helt greit så lenge «alle» blir sjekket :jepp:  Det er jo ingen garanti for at generelt friske kvinner ikke kan få svangerskapsdiabetes. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Noen leger har ul og bruker det hver gang. Både spesialister/gynekologer og allmennleger. Og er legene/jordmødrene usikre på noe så er veien til en ny henvisning til ul kort. 

Av alle ting, glukosebelastning har jeg ikke prøvd. Det frister ikke. Har smakt på "sukkerlaken" grøss og gru. 

Men da er det jo stort sett en form for videre oppfølging. Med unntak av de som har det tilgjengelig og gjerne bruker det ved hver kontroll, selvfølgelig :) 

Jeg helte i meg gugga litt fortere enn jeg egentlig fikk beskjed om :P Da taklet jeg det litt bedre, for jeg merket ikke hvor søtt det var før halvveis ned i flaska :ler: 

Skrevet

Nei, nå er det sovetid!

God natt, folkens! :sove: 

Skrevet

Skal My og Pål ha bebis?

Skrevet
29 minutter siden, FruN skrev:

Sorry, men jesss!! Ikke særlig morsomt å ta, men er glad det ikke bare er risikogruppene som må ta den! Jeg måtte ta den to ganger med lillebror, men det er helt greit så lenge «alle» blir sjekket :jepp:  Det er jo ingen garanti for at generelt friske kvinner ikke kan få svangerskapsdiabetes. 

Alle førstegangs over 25 må ha nå. Så det blir jo veldig mange. Tror jeg leste at 80% må ta den. Sikkert mange som har hatt diabetes  udiagnostisert, siden de har endret. 

13 minutter siden, Severus skrev:

Skal My og Pål ha bebis?

Jepp!

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, Severus skrev:

Wow, gratulerer 

Takk takk :) 

Skrevet
6 minutter siden, Rumle skrev:

:hallo:

:vinke: 

Skrevet

Jeg har vært her så lite at det gikk meg totalt hus forbi:fnise:

• Liker 2
Skrevet
26 minutter siden, Severus skrev:

Jeg har vært her så lite at det gikk meg totalt hus forbi:fnise:

Har du vært opptatt med masse på fritiden? Du har vært litt rundt å reist i Norge har du ikke? Synes jeg observerte at du hadde vært i Oslo hvertfall? 

• Liker 2
Skrevet

Jeg er vel ikke så opptatt, jeg bare har ikke orka å vært her. Å spesielt ikke etter at jeg begynte med Discord. Var i Oslo i oktober med SU ja. Å i Arendal med pappa litt etterpå.

• Liker 1
Skrevet (endret)

:vinke:

Hektisk på jobb, middag spist og snart trening :jepp:

Endret av Roadrunner
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...