Lille Lerke Skrevet 27. januar 2018 #33281 Skrevet 27. januar 2018 12 minutter siden, Frøkensina skrev: Ullsokker utenpå sko har jeg aldri hørt om før, interessant Men da må man finne noen som kan ofres, og så blir det vel litt av noen skøyter når man kommer inn i butikken? Eller t-banen, kan bli litt av en offentlig fare Takk Jeg foraømte meg litt, hjemmestrikkede ullsokker med litt hull der og her, slik at skoen får feste der sokken ikke får feste. 2
FruN Skrevet 27. januar 2018 #33282 Skrevet 27. januar 2018 4 timer siden, Mynona skrev: 4 mnd er det vel. 15 uker igjen. Tiden flyr. Det var da veldig å den skulle fly! Meeen, jeg har jo egne beviser der selv Lillebror er straks 5 mnd 22 minutter siden, Lille Lerke skrev: @FruN og @Severus står det bra til? Annet enn at jeg er kvalm for en eller annen grunn, så går det bra her Lillebror sover i senga si i natt, og ikke i dagsenga inne hos oss! Og nærmer meg felling på balaklavaen jeg strikker til storesøster 3
Hoppetaujenta Skrevet 27. januar 2018 #33283 Skrevet 27. januar 2018 37 minutter siden, FruN skrev: Annet enn at jeg er kvalm for en eller annen grunn..... Men Fruen da...er du i gang med slikt igjen her? Har han overstyrt deg og dine ønsker med styrepinnen sin for å få det slik han ville? 3
Mynona Skrevet 27. januar 2018 #33284 Skrevet 27. januar 2018 39 minutter siden, FruN skrev: Det var da veldig å den skulle fly! Meeen, jeg har jo egne beviser der selv Lillebror er straks 5 mnd Annet enn at jeg er kvalm for en eller annen grunn, så går det bra her Lillebror sover i senga si i natt, og ikke i dagsenga inne hos oss! Og nærmer meg felling på balaklavaen jeg strikker til storesøster Ja du ser vel enda bedre enn meg hvor fort tiden flyr. God bedring!
Rumle Skrevet 27. januar 2018 #33285 Skrevet 27. januar 2018 1 time siden, Lille Lerke skrev: Kronerulling i ballongen. Alle kvinner til Vippsen. Rumle må lade ferdig, raskt Kronerulling til hva?! 1 time siden, Frøkensina skrev: Jeg ante egentlig det Så bra at du sjekket! Mmmm det er vidunderlig med sitronskallduft Det er jo mange parfymer som bruker citrus i duften, appelsin og bergamott f.eks. Men det er kanskje blomstene? Jaaa virkelig! Har hatt en parfyme med mye sitrus som var veldig god, men husker ikke hvca den heter. Bruker uansett sjelden parfyme for tiden, for det er veldig migrene-trigger for meg 1
Lille Lerke Skrevet 27. januar 2018 #33286 Skrevet 27. januar 2018 10 minutter siden, Rumle skrev: Kronerulling til hva?! Men Rumle, da. Kronerulling til ul for å få vite kjønnet til lille My. Og @Hoppetaujenta jeg er sjokkert over sitt innlegg. Så at jeg avstår fra å sitere. Har du vært for mye på et annet underforum nå? 2
Rumle Skrevet 27. januar 2018 #33287 Skrevet 27. januar 2018 2 minutter siden, Lille Lerke skrev: Men Rumle, da. Kronerulling til ul for å få vite kjønnet til lille My. Og @Hoppetaujenta jeg er sjokkert over sitt innlegg. Så at jeg avstår fra å sitere. Har du vært for mye på et annet underforum nå? Åhhh! Jeg er med! 2
Lille Lerke Skrevet 27. januar 2018 #33289 Skrevet 27. januar 2018 Venter på Hoppetaujentas svar 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg? Sa`kke noe galt jeg vel? Der var du ja. Hva vet uskyldige du om alle de tingene du sendte i trykken oppe i her 1
Hoppetaujenta Skrevet 27. januar 2018 #33290 Skrevet 27. januar 2018 Nå skjønner jeg virkelig ikkeno`... ( ) 1
Lille Lerke Skrevet 27. januar 2018 #33291 Skrevet 27. januar 2018 29 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Nå skjønner jeg virkelig ikkeno`... ( ) @Aldrisur forklarer sikkert når hun er tilbake. Dette kan jo være en test på hvor grundig hun leser 1
Hoppetaujenta Skrevet 27. januar 2018 #33292 Skrevet 27. januar 2018 Hun leser nok rubbel og bit tenker jeg... 1
Frøkensina Skrevet 27. januar 2018 #33293 Skrevet 27. januar 2018 Nå vet jeg hvem du er Lille Lerke 1
Lille Lerke Skrevet 27. januar 2018 #33294 Skrevet 27. januar 2018 (endret) 54 minutter siden, Frøkensina skrev: Nå vet jeg hvem du er Lille Lerke jeg er taus, som en østers, av plikthensyn. Endret 27. januar 2018 av Lille Lerke
FruN Skrevet 27. januar 2018 #33296 Skrevet 27. januar 2018 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Men Fruen da...er du i gang med slikt igjen her? Har han overstyrt deg og dine ønsker med styrepinnen sin for å få det slik han ville? Fysj! Å nei, har ikke beveget meg ut på slike saker igjen! Ikke har jeg tenkt til det heller 1 time siden, Mynona skrev: Ja du ser vel enda bedre enn meg hvor fort tiden flyr. God bedring! Snart ser du det selv og! Rart å tenke på? Takk! Er mye bedre allerede Sikkert bare noe jeg har spist Forresten, jo lengre ut i svangerskapet du er, jo vanskeligere blir det å se kjønnet på babyen. Blir trangt Litt usikker på 3D-ultralyd da, det kan jeg ikke si noe om 1
Lille Lerke Skrevet 27. januar 2018 #33297 Skrevet 27. januar 2018 2 minutter siden, FruN skrev: Fysj! Å nei, har ikke beveget meg ut på slike saker igjen! Ikke har jeg tenkt til det heller Snart ser du det selv og! Rart å tenke på? Takk! Er mye bedre allerede Sikkert bare noe jeg har spist Forresten, jo lengre ut i svangerskapet du er, jo vanskeligere blir det å se kjønnet på babyen. Blir trangt Litt usikker på 3D-ultralyd da, det kan jeg ikke si noe om Uke 18. er jo ordinær ul. Og da får vel de fleste vite kjønn? Og senere får de det bekreftet. Tre uker til, ca. vil jeg tro.
FruN Skrevet 27. januar 2018 #33298 Skrevet 27. januar 2018 (endret) 5 minutter siden, Lille Lerke skrev: Uke 18. er jo ordinær ul. Og da får vel de fleste vite kjønn? Og senere får de det bekreftet. Tre uker til, ca. vil jeg tro. Oul er ca 18 uker, ja. Men så langt har det ikke blitt lagt til noe senere ul i offentlig regi. Med mindre det plutselig har blitt det i år. Eller man har ekstra oppfølging da, da får man gjerne muligheten Vi fikk plutselig to ul med ca tre ukers mellomrom pga feilberegning av hvor langt jeg var på vei Endret 27. januar 2018 av FruN
Mynona Skrevet 27. januar 2018 #33299 Skrevet 27. januar 2018 11 minutter siden, FruN skrev: Fysj! Å nei, har ikke beveget meg ut på slike saker igjen! Ikke har jeg tenkt til det heller Snart ser du det selv og! Rart å tenke på? Takk! Er mye bedre allerede Sikkert bare noe jeg har spist Forresten, jo lengre ut i svangerskapet du er, jo vanskeligere blir det å se kjønnet på babyen. Blir trangt Litt usikker på 3D-ultralyd da, det kan jeg ikke si noe om Det visste jeg ikke. Men høres logisk ut. 1 minutt siden, FruN skrev: Oul er ca 18 uker, ja. Men så langt har det ikke blitt lagt til noe senere ul i offentlig regi. Med mindre det plutselig har blitt det i år. Eller man har ekstra oppfølging da, da får man gjerne muligheten Bare en UL fortsatt så lenge man har et normalt svangerskap. Eneste dom kanskje er nytt (som jeg vet om) siden du var gravid er at nesten alle må ta glukosebelastningstest. Yuk!
Lille Lerke Skrevet 27. januar 2018 #33300 Skrevet 27. januar 2018 2 minutter siden, FruN skrev: Oul er ca 18 uker, ja. Men så langt har det ikke blitt lagt til noe senere ul i offentlig regi. Med mindre det plutselig har blitt det i år. Eller man har ekstra oppfølging da, da får man gjerne muligheten Vi fikk plutselig to ul med ca tre ukers mellomrom pga feilberegning av hvor langt jeg var på vei Noen leger har ul og bruker det hver gang. Både spesialister/gynekologer og allmennleger. Og er legene/jordmødrene usikre på noe så er veien til en ny henvisning til ul kort. Av alle ting, glukosebelastning har jeg ikke prøvd. Det frister ikke. Har smakt på "sukkerlaken" grøss og gru.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå