Hoppetaujenta Skrevet 27. januar 2018 #33261 Skrevet 27. januar 2018 Pyttsann....hvis vi tenker på tid og verdensrom så er det veldig kort... 2
Hoppetaujenta Skrevet 27. januar 2018 #33262 Skrevet 27. januar 2018 Nå måtte jeg plutselig tenke kreativt her og lurer på om det hadde vært effektfullt å montere en armè av illsinte veps under hver sko når det er glatt? Tar dere den eller? Veps = brodder..... *harrharrharr* 3
Mynona Skrevet 27. januar 2018 #33264 Skrevet 27. januar 2018 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Pyttsann....hvis vi tenker på tid og verdensrom så er det veldig kort... Sant! 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Nå måtte jeg plutselig tenke kreativt her og lurer på om det hadde vært effektfullt å montere en armè av illsinte veps under hver sko når det er glatt? Tar dere den eller? Veps = brodder..... *harrharrharr* Det tror jeg blir mer bryderi enn hjelp 2
Hoppetaujenta Skrevet 27. januar 2018 #33265 Skrevet 27. januar 2018 Får kanskje problemer med dyrevernerne, men jeg tror at jeg skal ha det som en del av et kunstprosjekt på min neste utstilling. 2
Rumle Skrevet 27. januar 2018 #33266 Skrevet 27. januar 2018 (endret) @Frøkensina det er jo BARE skallet som skal brukes! Det var nå enda godt at jeg leste oppskriftene skikkelig Endret 27. januar 2018 av Rumle 1
Lille Lerke Skrevet 27. januar 2018 #33267 Skrevet 27. januar 2018 (endret) 3 timer siden, Rumle skrev: Skal lage Limocelloen senere i dag, må finne en oppskrift som ser bra ut Deler du oppskriften med oss Posen på hodet er på plass i uværet! Hold på hatten, den kan blåse bort. Liten storm på kysten sier mannen i tvruta. 2 timer siden, Mynona skrev: 4 mnd er det vel. 15 uker igjen. Tiden flyr. På eller like over grenser for en liten overlever utenfor livmora. Men hun må bare holde seg der de neste 15. Ukene til hun er ferdigruget. Åååå, en 17. Mai baby. Dere Bambier på isen. Ullsokker utenpå skoa er nesten bedre enn brodder. I nøden spiser fanden fuler. (Og ikke veps.) Fine klær, forreste, Frøkensina. Endret 27. januar 2018 av Lille Lerke 4
Mynona Skrevet 27. januar 2018 #33268 Skrevet 27. januar 2018 31 minutter siden, Rumle skrev: @Frøkensina det er jo BARE skallet som skal brukes! Det var nå enda godt at jeg leste oppskriftene skikkelig Hvor mange sitroners skall trenger du? Ser for meg at det er ganske mange? Hva skal du bruke resten av sitronene til? Lemonade? Lemon curd? Ha oppå reker? I drikkevannet og teen? 14 minutter siden, Lille Lerke skrev: Deler du oppskriften med oss Posen på hodet er på plass i uværet! Hold på hatten, den kan blåse bort. Liten storm på kysten sier mannen i tvruta. På eller like over grenser for en liten overlever utenfor livmora. Men hun må bare holde seg der de neste 15. Ukene til hun er ferdigruget. Åååå, en 17. Mai baby. Dere Bambier på isen. Ullsokker utenpå skoa er nesten bedre enn brodder. I nøden spiser fanden fuler. (Og ikke veps.) Fine klær, forreste, Frøkensina. Rett over grensa for overlevelse hvis noe skulle skje og hun vil ut allerede. Men vi håper at hun blir en gooood stund til... Jeg håper egentlig at jeg går litt over tiden til og med, sånn i forhold til timing med andre ting som skjer i livet i mai 3
Rumle Skrevet 27. januar 2018 #33269 Skrevet 27. januar 2018 17 minutter siden, Lille Lerke skrev: Deler du oppskriften med oss Posen på hodet er på plass i uværet! Hold på hatten, den kan blåse bort. Liten storm på kysten sier mannen i tvruta. På eller like over grenser for en liten overlever utenfor livmora. Men hun må bare holde seg der de neste 15. Ukene til hun er ferdigruget. Åååå, en 17. Mai baby. Dere Bambier på isen. Ullsokker utenpå skoa er nesten bedre enn brodder. I nøden spiser fanden fuler. (Og ikke veps.) Fine klær, forreste, Frøkensina. Akkurat nå, Mynona skrev: Hvor mange sitroners skall trenger du? Ser for meg at det er ganske mange? Hva skal du bruke resten av sitronene til? Lemonade? Lemon curd? Ha oppå reker? I drikkevannet og teen? --- 9 stykker! Har skrelt de nå. Lukter helt vidunderlig her! 3
Rumle Skrevet 27. januar 2018 #33270 Skrevet 27. januar 2018 (endret) Skrelte forsiktig med potetskreller, slik at ikke det hvite kom med. Tror det er derfor det kom så enormt mye lukt. Skulle ønske man kunne kjøpe dette på flaske altså! Og jeg frøs sitronene uten skall, kan lage noen formkaker til påske. Ellers går det i isvann tenker jeg Endret 27. januar 2018 av Rumle 2
Lille Lerke Skrevet 27. januar 2018 #33271 Skrevet 27. januar 2018 1 minutt siden, Rumle skrev: 9 stykker! Har skrelt de nå. Lukter helt vidunderlig her! Hvordan kan dette bli dersom sitronene byttes ut med nåtidens vidunderlige appelsiner? 5 minutter siden, Mynona skrev: Hvor mange sitroners skall trenger du? Ser for meg at det er ganske mange? Hva skal du bruke resten av sitronene til? Lemonade? Lemon curd? Ha oppå reker? I drikkevannet og teen? Rett over grensa for overlevelse hvis noe skulle skje og hun vil ut allerede. Men vi håper at hun blir en gooood stund til... Jeg håper egentlig at jeg går litt over tiden til og med, sånn i forhold til timing med andre ting som skjer i livet i mai Hun kommer når hun kommer, uansett hvordan vi ønsker eller tenker. Er det bekreftet at hun er hun, nå? Skulle gjerne strikket noe til henne, men betviler at luftballonger besørger frakten frem til rette vedkommende.
Rumle Skrevet 27. januar 2018 #33272 Skrevet 27. januar 2018 1 minutt siden, Lille Lerke skrev: Hvordan kan dette bli dersom sitronene byttes ut med nåtidens vidunderlige appelsiner? --- Jeg aner Ikke, men regner med at det kan bli ok? Men, husk at du helst skal ha usprøytede frukter (alle spesifiserte dette i oppskriftene) 1
Mynona Skrevet 27. januar 2018 #33274 Skrevet 27. januar 2018 4 minutter siden, Rumle skrev: Skrelte forsiktig med potetskreller, slik at ikke det hvite kom med. Tror det er derfor det kom så enormt mye lukt. Skulle ønske man kunne kjøpe dette på flaske altså! Og jeg frøs sitronene uten skall, kan lage noen formkaker til påske. Ellers går det i isvann tenker jeg Sitronkake Det er godt det. Lukten av sitron er jo så herlig!! 4 minutter siden, Lille Lerke skrev: Hvordan kan dette bli dersom sitronene byttes ut med nåtidens vidunderlige appelsiner? Hun kommer når hun kommer, uansett hvordan vi ønsker eller tenker. Er det bekreftet at hun er hun, nå? Skulle gjerne strikket noe til henne, men betviler at luftballonger besørger frakten frem til rette vedkommende. Orangecello? Ja, de sier så at det er en hun. Men jeg har drømt flere ganger i det siste at det er en han, så det kan jo hende de tok feil... Nesten så jeg vurderer å betale for en ekstra UL for å sjekke 2
Lille Lerke Skrevet 27. januar 2018 #33275 Skrevet 27. januar 2018 Akkurat nå, Mynona skrev: Sitronkake Det er godt det. Lukten av sitron er jo så herlig!! Orangecello? Ja, de sier så at det er en hun. Men jeg har drømt flere ganger i det siste at det er en han, så det kan jo hende de tok feil... Nesten så jeg vurderer å betale for en ekstra UL for å sjekke Kronerulling i ballongen. Alle kvinner til Vippsen. Rumle må lade ferdig, raskt 2
Frøkensina Skrevet 27. januar 2018 #33276 Skrevet 27. januar 2018 1 time siden, Rumle skrev: @Frøkensina det er jo BARE skallet som skal brukes! Det var nå enda godt at jeg leste oppskriftene skikkelig Jeg ante egentlig det Så bra at du sjekket! 53 minutter siden, Rumle skrev: Skrelte forsiktig med potetskreller, slik at ikke det hvite kom med. Tror det er derfor det kom så enormt mye lukt. Skulle ønske man kunne kjøpe dette på flaske altså! Og jeg frøs sitronene uten skall, kan lage noen formkaker til påske. Ellers går det i isvann tenker jeg Mmmm det er vidunderlig med sitronskallduft Det er jo mange parfymer som bruker citrus i duften, appelsin og bergamott f.eks. Men det er kanskje blomstene? 1
Lille Lerke Skrevet 27. januar 2018 #33277 Skrevet 27. januar 2018 @FruN og @Severus står det bra til? 1
Frøkensina Skrevet 27. januar 2018 #33278 Skrevet 27. januar 2018 50 minutter siden, Mynona skrev: Sitronkake Det er godt det. Lukten av sitron er jo så herlig!! Orangecello? Ja, de sier så at det er en hun. Men jeg har drømt flere ganger i det siste at det er en han, så det kan jo hende de tok feil... Nesten så jeg vurderer å betale for en ekstra UL for å sjekke Sitronkake stemmer jeg også for Gratulerer med en liten frøken på vei 2
Mynona Skrevet 27. januar 2018 #33279 Skrevet 27. januar 2018 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Sitronkake stemmer jeg også for Gratulerer med en liten frøken på vei Takk 2
Frøkensina Skrevet 27. januar 2018 #33280 Skrevet 27. januar 2018 1 time siden, Lille Lerke skrev: Deler du oppskriften med oss Posen på hodet er på plass i uværet! Hold på hatten, den kan blåse bort. Liten storm på kysten sier mannen i tvruta. På eller like over grenser for en liten overlever utenfor livmora. Men hun må bare holde seg der de neste 15. Ukene til hun er ferdigruget. Åååå, en 17. Mai baby. Dere Bambier på isen. Ullsokker utenpå skoa er nesten bedre enn brodder. I nøden spiser fanden fuler. (Og ikke veps.) Fine klær, forreste, Frøkensina. Ullsokker utenpå sko har jeg aldri hørt om før, interessant Men da må man finne noen som kan ofres, og så blir det vel litt av noen skøyter når man kommer inn i butikken? Eller t-banen, kan bli litt av en offentlig fare Takk 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå