Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
3 minutter siden, Frøkensina skrev:

:ler: La ikke merke til det en gang. Men, greit at det blir en hel fredag i morgen :jepp: 

Ja! :P

Gjett hva jeg skal lage i helgen!! :hoppendeglad:

Hint; det skal ikke inntas før til påske og frk s har spesiell kompetanse på utdanning av det ferdige produktet :fnise:

Utdanning = utsmaking!

Skjerpings Autocorrect! :pisk:

Endret av Rumle
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Desto mer kan vi fortsette å glede oss til fredag og helg. Får jo en hel ekstra dag å gjøre det på!

(huske å finne det positive ved alt)

• Liker 2
Skrevet

Hurra :hoppendeglad: Men jeg aner ikke hva du mener, jeg har vel ikke utdanning på noe som kan inntas? :klo: 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev:

Desto mer kan vi fortsette å glede oss til fredag og helg. Får jo en hel ekstra dag å gjøre det på!

(huske å finne det positive ved alt)

Jaaaa! :hoppendeglad:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Hurra :hoppendeglad: Men jeg aner ikke hva du mener, jeg har vel ikke utdanning på noe som kan inntas? :klo: 

Jeg var korrigert det! :laugh:

Skrevet
3 minutter siden, Rumle skrev:

Ja! :P

Gjett hva jeg skal lage i helgen!! :hoppendeglad:

Hint; det skal ikke inntas før til påske og frk s har spesiell kompetanse på utdanning av det ferdige produktet :fnise:

Mo

Utdanning = utsmaking!

Skjerpings Autocorrect! :pisk:

:laugh: Jeg prøvde virkelig hardt å tenke nå :hoho: 

Kan du mene at du kanskje eeeeeendelig skal lage... limoncello??

• Liker 2
Skrevet

:laugh: Jeg prøvde virkelig hardt å tenke nå :hoho: 

Kan du mene at du kanskje eeeeeendelig skal lage... limoncello??

Jaaaaaaaaa!!!!! :hoppendeglad: med nydelige sitroner fra Sicilia! :strix:

• Liker 1
Skrevet (endret)
1 minutt siden, Lille Lerke skrev:

Hint, Rumle? :lur:

Opps nå er katten ute av sekken, eller sitronene :ler:

Endret av Rumle
  • Liker 1
Skrevet

Ååååhhh :mynona:hurrahhhh!! :strix: 

• Liker 1
Skrevet

Ååååhhh :mynona:hurrahhhh!! :strix: 

:mynona:

• Liker 1
Skrevet

Dette er jo litt av en begivenhet, er litt usikker på hvor mange år vi har snakket om det, men ganske mange :laugh: 

• Liker 1
Skrevet

Du må bruke skikkelig sterk ren sprit da, så høy prosent som mulig :) Og følg oppskriften med sukkeret, er nok ikke godt om det blir for surt! Spennende tider :mynona: 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Frøkensina skrev:

Dette er jo litt av en begivenhet, er litt usikker på hvor mange år vi har snakket om det, men ganske mange :laugh: 

Mange ja! :laugh:

1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Du må bruke skikkelig sterk ren sprit da, så høy prosent som mulig :) Og følg oppskriften med sukkeret, er nok ikke godt om det blir for surt! Spennende tider :mynona: 

Ja, skal følge oppskriften helt på denne :Nikke: Prøver med vodka, det må vel være ok?

• Liker 1
Skrevet

:ler: 

Altfor surt for en søtmoms. Jeg har en flaske med noe taxfree goodis jeg skal smake på, kanskje til påske. :jepp:

I dag lært noen meg at 123apotek er 2/3 av vanlig apotekpris på mange varer, kremer og vitaminer. 

I går var jeg og kjøpte en enslig cover Blubber til en stor formue, før jeg undersøkte ebay. Der koster det ca. Kr. 50 for fire. :alice: når tid skal jeg lære å undersøke nettpris før jeg løper og kjøper :raven: skal jeg kjøpe en gullrotspinner og :klo:

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Lille Lerke skrev:

:ler: 

Altfor surt for en søtmoms. Jeg har en flaske med noe taxfree goodis jeg skal smake på, kanskje til påske. :jepp:

I dag lært noen meg at 123apotek er 2/3 av vanlig apotekpris på mange varer, kremer og vitaminer. 

I går var jeg og kjøpte en enslig cover Blubber til en stor formue, før jeg undersøkte ebay. Der koster det ca. Kr. 50 for fire. :alice: når tid skal jeg lære å undersøke nettpris før jeg løper og kjøper :raven: skal jeg kjøpe en gullrotspinner og :klo:

Tror den blir veldig søt til slutt, skal enorme mengder med sukker i :ler: 

Blubber cover?

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Rumle skrev:

Mange ja! :laugh:

Ja, skal følge oppskriften helt på denne :Nikke: Prøver med vodka, det må vel være ok?

Har du 50 % sprit så er det best. Eller høyere %%. 

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, Frøkensina skrev:

Lurer på om @Rumle sitt tastatur kommer til å plutselig virke som det skal senere i kveld? :vetikke:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Rumle skrev:

Tror den blir veldig søt til slutt, skal enorme mengder med sukker i :ler: 

Blubber cover?

s-l400.png

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Lille Lerke skrev:

Har du 50 % sprit så er det best. Eller høyere %%. 

Ja, tror vodka å har 50% :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...