Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gratulerer med dagen Aldri!!! Masse fluffy små katter kommer løpende med små blå muffins til deg!

Høgger legomodeller jeg :P

Videoannonse
Annonse
Gjest Tekola
Skrevet

aAYLm0g_460s_v1.jpg

Nå lo jeg høyt på bussen! :skratte:

Gratulerer til de som skal gratuleres, når de skal gratuleres! :hoppe:

Skrevet

Takk snille Roflen! :blomst:

Søte bissevovsen! Nei det er slett ikke enkelt å forstå seg på hvordan ting funker i denne verdenen! :fnise:

------------

Når det gjelder MGP, så har jeg bare vært såvidt ikket innom.

Jeg så Polens bidrag og kikka inn i to store pupper som vasket klær! (??). :biggrin:

Fikk med meg at jeg likte Finlands bidrag og hun skjeggedamen (fra Østerrike?), men er bekymret for Espen og det norske bidraget.

Ikke det at det gjør meg noe om vi kommer sist, men han (Espen - han heter vel det?) virker så sårbar og alvorlig. Blir skikkelig kleint for ham om han kommer langt nede på listen. :lillesky:

• Liker 2
Skrevet

Nå lo jeg høyt på bussen! :skratte:

Gratulerer til de som skal gratuleres, når de skal gratuleres! :hoppe:

Takk Tekola! Jeg hadde jo håpet på at Vesla di skulle bli født på "min dato" i fjor, men men, sånn gikk det ikke. :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Men det er jo en veldig trist sang jo, Aldri. Han kan ikke stå der og smile mens han gjør disco-mooves da vel? :fnise:

I forhold til å uttrykke tristhet, så gjør han en eksemplarisk prestasjon. Jeg tror ham så inderlig.

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet

Men det er jo en veldig trist sang jo, Aldri. Han kan ikke stå der og smile mens han gjør disco-mooves da vel? :fnise:

Trist sang ja, men han er jo så trist og alvorlig når han blir intervjuet også - altså når han ikke synger den triste sangen. :tristbla:

• Liker 2
Skrevet

Han spiller bare rollen sin godt! :opplyser:

• Liker 1
Skrevet

Han spiller bare rollen sin godt! :opplyser:

Jaja. :erter:

Du har nå greie på alt du Hoppetuss. :hjerter_rundt:

• Liker 2
Skrevet

Jeg håpe vi kommer på topp 10. Også håper jeg at UK vinner. Selv om jeg ikke har hørt sangen.

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor UK?

Jeg håper som deg, men er skeptisk.... ;) Vi får krysse fingre og heie! Og hoppe litt! :hoppe:

Skrevet

Fordi de har kommet på de siste plassene i mange år nå, og de er jo en av de som betaler for hele festivitasen. Synes de fortjener å vinne nå :)

Skrevet

Ok, da får vi hoppe litt for UK også da. :hoppe:

Gjest Inggolf
Skrevet

Jeg har vært på nille og kjøpt Minni Mus- og Planes-papptallerkener, partyhatter, rosa cerpentiner og 17.mai-tuter! :danser:

Nå skal jeg i gang å lage kokosbollekake og sjokoladekake. Herr A har tilbudt seg å lage ostekake - og det kan jo bli spennende. :lur:

Håper alle har en fin-fin lørdag der ute! :klem1:

Du kommer til å få (og holde!) tidenes fødselsdagsselskap :bolledeig::hoho:

Vet gjestene hva sånn ca som venter dem, eller tror de at det blir et helt ordinært selskap?

Jeg har også en dårlig følelse for Norges bidrag Aldri..... Fikk akkuratt en snapchat av Mynona, så jeg kan understreke at hun har handlet bra inn til gjestene sine! Det virker så hyggelig My, den tradisjonen dere har sammen når det er MGP!

• Liker 1
Skrevet

Svenskene får bank i dota! :danse:

Skrevet

Nei, gjestene vet ingenting Noz! :laugh:

Hvor var det svenskene fikk bank sa du Rofl? :fnise:

• Liker 1
Skrevet

http://www.twitch.tv/dreamleague

Der ;) Veldig bank også men det er litt fint for det svenske laget er veldig selvgod og snobbete syntes jeg

Er det et TV-spill? :vetikke:

Uansett bra! Vi liker ikke selvgode og snobbete folk! :bolledeig:

Skrevet

Dataspill men ja et tvspill ;)

Disse er prof og tjener penger på det :)

Nasjonalsporten i Sør Korea er Starcraft (tvspill)

• Liker 1
Skrevet

Jeg kunne godt ha tenkt med et sånn bur som de hadde en "mannster" løpende i på scenen i første sangen. :jepp:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...