Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vestlandsvinden kommer opp til Nordland nå?? Blåsebortdagen. 

Jeg lurer på hvor mye snø det er når jeg står opp. Utsetter litt. 

• Liker 1
Skrevet

:kaffekopp:

Hvem har bestilt slush-vinter? :klo:
Dette er jo bare VÅTT! :sukk:

• Liker 1
Skrevet
14 timer siden, Calandria skrev:

En gang fant jeg en liten rådyrunge i skogen, den lå og sov, stod å kikket litt på den, så våknet den og sprang...:)

Åh gjorde du? :ninuskapus: Hællandussen. 

11 timer siden, Severus skrev:

Det kommer en storm i morgen

Kom den? :alice:

10 timer siden, FruN skrev:

Det er veldig, veldig dumt å kjøre fast bilen. Særlig når man skal dra til bhg på morgenen. Så jeg gjorde visst det, jeg..

:ninja: 

Håper du har fått den løs nå da. Men du har også fått masse ny snø kanskje?

8 timer siden, Frøkensina skrev:

Her snør det stille. 

quiet_night_by_vladstudio-1.jpg

Ikke nå lenger. :fnise:

5 timer siden, Severus skrev:

Å fytte katta 

Samme sier jeg. Blåser det? 

4 timer siden, Mynona skrev:

Har vestlandsvinden kommer opp til Nordland nå?? Blåsebortdagen. 

Jeg lurer på hvor mye snø det er når jeg står opp. Utsetter litt. 

Hvordan kom du deg på jobb i dag da My? :sno: Du våkner veldig tidlig om morgenen for tiden, har du jetlag ennå? 

1 time siden, Roadrunner skrev:

:kaffekopp:

Hvem har bestilt slush-vinter? :klo:
Dette er jo bare VÅTT! :sukk:

Da bor du ikke her skjønner jeg. :ler:

:opplyser: @Rumle og @Frøkensina - koselig å lese seg gjennom skravlingen deres. :hjerte: 

Her har snøen lavet ned i hele natt og jeg tror det kan bli vanskelig å komme seg ut av døra i dag  - fordi snøen sperrer! Må gjøre et tappert forsøk etterpå - grave meg fram til bod-døra og finne fram en snøskuffe. Angrer på at jeg ikke fant den fram i går og satte den klar til bruk. :kaffekopp: Jeg tror jeg bli inne med en kaffekopp og den nye boken min: *Syv søstre*. 

Håper alle får en fin dag uten for mye trafikktrøbbel. :vinke: 

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, Rumle skrev:

Satt akkurat og lurte på den fine klatreplanten med rosa klokker (?) som du og @hjertesukka har sådd et par ganger (mener jeg?). Står helt stille hva den heter! 

Vet du hva jeg mener?:laugh:

Kan det være blodbeger? :)

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Aldrisur skrev:

Hvordan kom du deg på jobb i dag da My? :sno: Du våkner veldig tidlig om morgenen for tiden, har du jetlag ennå? 

:opplyser: @Rumle og @Frøkensina - koselig å lese seg gjennom skravlingen deres. :hjerte: 

Her har snøen lavet ned i hele natt og jeg tror det kan bli vanskelig å komme seg ut av døra i dag  - fordi snøen sperrer! Må gjøre et tappert forsøk etterpå - grave meg fram til bod-døra og finne fram en snøskuffe. Angrer på at jeg ikke fant den fram i går og satte den klar til bruk. :kaffekopp: Jeg tror jeg bli inne med en kaffekopp og den nye boken min: *Syv søstre*. 

Oi oi så mye snø? :overrasket: Høres ut som en god plan å holde seg inne med :kaffekopp: og god bok :Nikke:

48 minutter siden, hjertesukka skrev:

Kan det være blodbeger? :)

Jaaa, det var blodbeger jeg mente! :jepp: Husker godt de flotte bildene du delte! :ninuskapus:

Sådde du din fra frø? :)

Skrevet
57 minutter siden, Rumle skrev:

Oi oi så mye snø? :overrasket: Høres ut som en god plan å holde seg inne med :kaffekopp: og god bok :Nikke:

Jaaa, det var blodbeger jeg mente! :jepp: Husker godt de flotte bildene du delte! :ninuskapus:

Sådde du din fra frø? :)

Takk, ja, de var ganske lette å så fra frø. Faktisk så er det blomst på en just nu!:rodmer:

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, Frøkensina skrev:

Håper du har kommet deg løs nå. 

Til slutt! :fnise: 

9 timer siden, Frøkensina skrev:

Utrolig at disse bildene er ekte :daane: 

2ec55d3e8ec42ed75c74b496c419835e.jpg

463eb9a6dca717e6d3a91b2a4c2eccde.jpg

994616ecb787137aad0f97fa2283c5fc.jpg

Fine fargene :rodmer: 

2 timer siden, Aldrisur skrev:

Som sagt, kom meg løs til slutt :P Er veldig takknemlig for naboer med traktor, fres og mulighet til å hjelpe! Fikk storesøster til bhg til slutt, så nå er det opprydning etter lillebrors spyfest i går som gjelder frem til jeg skal hente frøkna igjen! Det snør enda, men vinden har heldigvis gitt seg :jepp: 

Håper du finner skuffe og får opp døra etterhvert! Kos deg med boka! :ac:

Jeg skal lage meg en kopp kakao når oppvaska er tatt :kaffekopp: 

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, hjertesukka skrev:

Takk, ja, de var ganske lette å så fra frø. Faktisk så er det blomst på en just nu!:rodmer:

Åh ja? :ninuskapus: De overlever fint inne i vinduet om vinteren altså? Tror jeg må prøve de i år :Nikke:

• Liker 1
Skrevet
26 minutter siden, Rumle skrev:

Åh ja? :ninuskapus: De overlever fint inne i vinduet om vinteren altså? Tror jeg må prøve de i år :Nikke:

Mine står ute! Sånn halvveis under tak, men her ha vi jo veldig milde vintre, da.

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, FruN skrev:

Til slutt! :fnise: 

Fine fargene :rodmer: 

Som sagt, kom meg løs til slutt :P Er veldig takknemlig for naboer med traktor, fres og mulighet til å hjelpe! Fikk storesøster til bhg til slutt, så nå er det opprydning etter lillebrors spyfest i går som gjelder frem til jeg skal hente frøkna igjen! Det snør enda, men vinden har heldigvis gitt seg :jepp: 

Håper du finner skuffe og får opp døra etterhvert! Kos deg med boka! :ac:

Jeg skal lage meg en kopp kakao når oppvaska er tatt :kaffekopp: 

Fint med slike naboer! Det andre der hørtes ikke gøy ut :sjokkert: 

56 minutter siden, hjertesukka skrev:

Mine står ute! Sånn halvveis under tak, men her ha vi jo veldig milde vintre, da.

:blomst: Jøss utrolig at det går an i Norge, har du ikke frost en gang?  

Har kavet meg hjem fra butikken, utrolig mye snø og slaps. Datt nesten med armene fulle av poser etc, blank is under snøslapsen. Klarte å flakse meg til å stå oppreist mens andre bevitnet både banningen og den uelegante flaksingen :rolleyes: 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, hjertesukka skrev:

Åhhh? Det er jo helt fantastisk! :jepp:

54 minutter siden, Frøkensina skrev:

Fint med slike naboer! Det andre der hørtes ikke gøy ut :sjokkert: 

:blomst: Jøss utrolig at det går an i Norge, har du ikke frost en gang?  

Har kavet meg hjem fra butikken, utrolig mye snø og slaps. Datt nesten med armene fulle av poser etc, blank is under snøslapsen. Klarte å flakse meg til å stå oppreist mens andre bevitnet både banningen og den uelegante flaksingen :rolleyes: 

Huff! :laugh: Godt det gikk bra! :klemmer:

Skrevet
8 timer siden, Aldrisur skrev:

Jeg våkner i 4- tiden om morgenen, så jeg er fortsatt i jetlag :ler:  Så nå er det snart leggetid igjen. 
Jeg kjørte T bane jeg, så det gikk fint. Inni tunneller er det lite snø heldigvis. 

• Liker 2
Skrevet

Veldig lite frost, Frøkensina- kanskje et par dager innimellom med minus en eller to. 

Den turen din hørtes strabasiøs ut, altså- godt du ikke brakk noe. :biggrin:

• Liker 1
Skrevet

26730633_10155235610401570_2932802567053

Jeg har vært på Coopen, FRP sitt forslag om å forby ansiktsdekkende plagg funker ikke her oppe:fnise:

• Liker 5
Skrevet

Det er sandstorm ute pga all grusen

• Liker 2
Skrevet

Jeg har sett en episode av Genius of the Ancient World -episoden om Kina og Konfucius. Inspirerende og godt laget. En kinesisk professor sier mot slutten at vi trenger idéene til tenkere som Konfucius, Buddha og Sokrates enda mer nå enn de gjorde i sine kaotiske samtider; nå handler det også om vår overlevelse som art og hele planeten. Veldig sant. 

:pinar: Konfucius sier roten til godhet er visdom.

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, Severus skrev:

Det er sandstorm ute pga all grusen

Bra du vet å kle deg etter forholdene, husker det kjentes helt dødelig ut med sånn isvind i Tromsø. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...