Hoppetaujenta Skrevet 10. mai 2014 #3241 Skrevet 10. mai 2014 Forumheis er en fin oppfinnelse altså! 1
Mynona Skrevet 10. mai 2014 #3242 Skrevet 10. mai 2014 Oi, så lenge ja! Hehe, da er det bra med forsyninger Og vin! Blir vel omtrent like mye skravling som MGP-lytting ja Er det selskap i dag eller i morgen? Takker for kakestykket på forhånd! Mhm… oppgaver på sofaen en måned til, så er det over for denne gang. Og det gledes det til!
Mynona Skrevet 10. mai 2014 #3243 Skrevet 10. mai 2014 Har forresten funnet ut at kroppen er snart 80 år! Selv om hodet bare er 25, og passet sier noe imellom der! 1
Hoppetaujenta Skrevet 10. mai 2014 #3244 Skrevet 10. mai 2014 (endret) Si i fra når 80-års dagen nærmer seg, så stiller vi opp og feirer. Endret 10. mai 2014 av Hoppetaujenta 1
Mynona Skrevet 10. mai 2014 #3245 Skrevet 10. mai 2014 Hvilken av 80-årsdagene da? Passet, kroppen eller hodet? 1
FruN Skrevet 10. mai 2014 #3247 Skrevet 10. mai 2014 Nå har jeg gjort min dugnadsplikt for denne gang! Vel, nesten. Jeg malte en benk, men fikk bare tatt ett strøk før det kom store skyer.. Så får ta strøk nr 2 når været har klarnet opp litt (om et par dager ) Og jeg har klippet, gravet og trillet bort masse grener, gress og siv. Og diverse ugress. Nå skal jeg slappe av, så skal jeg få strikket litt og lagd mat etterhvert 3
Hoppetaujenta Skrevet 10. mai 2014 #3248 Skrevet 10. mai 2014 ...og jeg sitter her og beundrer din innsatsvilje! 1
FruN Skrevet 10. mai 2014 #3249 Skrevet 10. mai 2014 ...og jeg sitter her og beundrer din innsatsvilje! Takk! Det høres ut som en finfin feiring du planlegger, Aldri *springe ut i postkassa for å se om det har kommet invitasjon* 1
Aldrisur Skrevet 10. mai 2014 Forfatter #3250 Skrevet 10. mai 2014 Forumheis er en fin oppfinnelse altså! Oi, så lenge ja! Hehe, da er det bra med forsyninger Og vin! Blir vel omtrent like mye skravling som MGP-lytting ja Er det selskap i dag eller i morgen? Takker for kakestykket på forhånd! Mhm… oppgaver på sofaen en måned til, så er det over for denne gang. Og det gledes det til! Det er selskap i morgen, og nå har jeg laget kvalmekaka og satt den til kjøling. Neste oppgave er å lage sjokoladetrekk med kokos på. Har forresten funnet ut at kroppen er snart 80 år! Selv om hodet bare er 25, og passet sier noe imellom der! Uff da My..... Nå har jeg gjort min dugnadsplikt for denne gang! Vel, nesten. Jeg malte en benk, men fikk bare tatt ett strøk før det kom store skyer.. Så får ta strøk nr 2 når været har klarnet opp litt (om et par dager ) Og jeg har klippet, gravet og trillet bort masse grener, gress og siv. Og diverse ugress. Nå skal jeg slappe av, så skal jeg få strikket litt og lagd mat etterhvert FlinkefruN! Takk! Det høres ut som en finfin feiring du planlegger, Aldri *springe ut i postkassa for å se om det har kommet invitasjon* Skulle gjerne ha sett dere her i morgen ALLE sammen jeg! 2
Hoppetaujenta Skrevet 10. mai 2014 #3251 Skrevet 10. mai 2014 ...og på innsiden av en hver gammel mann er det fremdeles en tyveåring som ikke innser at det har skjedd noe? 2
Aldrisur Skrevet 10. mai 2014 Forfatter #3253 Skrevet 10. mai 2014 Oi, så lenge ja! Hehe, da er det bra med forsyninger Og vin! Blir vel omtrent like mye skravling som MGP-lytting ja Er det selskap i dag eller i morgen? Takker for kakestykket på forhånd! Mhm… oppgaver på sofaen en måned til, så er det over for denne gang. Og det gledes det til! Sjekket TV-programmet nå: 3 timer og tyve minutter er sendetiden for MGP. Det hjalp vel litt? Ble engstelig jeg nå, men tanke på My og vindrikking i 5 timer! 1
Mynona Skrevet 10. mai 2014 #3254 Skrevet 10. mai 2014 Haha, ja det hørtes bedre ut. Men av erfaring, de varer alltid lengre enn sendeskjemaet, så programmet etter MGP begynner alltid en halvtime for sent Nå er kjøleskapet fullt av ost. Det det stinker sikkert der inne Men jeg lager plass til kvalmekake også hvis jeg ikke klarer å spise opp hele stykket som er på vei i forumheisen. Skal dere se på det da? MGP altså?
Aldrisur Skrevet 10. mai 2014 Forfatter #3255 Skrevet 10. mai 2014 Herr A trua med å starte å vaske gulvene akkurat klokka ni, og da må jeg sitte helt i ro for ikke å forstyrre ham... Skal du ha besøk og skikkelig MGP-party med pynta damer og sånn?
Mynona Skrevet 10. mai 2014 #3256 Skrevet 10. mai 2014 Haha, nei ikke noe store greier. Vi blir bare 3 stk, så blir bare sånn hyggelig skravle og høre med et halvt øre på sangene tenker jeg
Hoppetaujenta Skrevet 10. mai 2014 #3257 Skrevet 10. mai 2014 Hmm...jeg kjenner på min magefølelse at vi ikke vinner.
Mynona Skrevet 10. mai 2014 #3258 Skrevet 10. mai 2014 Jeg har den samme følelsen Hoppe Og det er den eneste sangen jeg har hørt i år, så har ingen andre magefølelser enn det.
Hoppetaujenta Skrevet 10. mai 2014 #3259 Skrevet 10. mai 2014 Østerrikes bidrag er et jeg liker. H*n synger en typisk MGP-låt, kler seg og oppfører seg verdig...og er kontroversiell på en fin måte. Polen derimot...er triste greier. Mulig at jeg svinser innom programmet når de skal gi poeng, hvis jeg finner ut når det er.
Mynona Skrevet 10. mai 2014 #3260 Skrevet 10. mai 2014 Tipper det er i 23-tiden. Tror det er det det pleier. Det var mange det'er i en setning! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå