Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Forumheis er en fin oppfinnelse altså! :jepp:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, så lenge ja! Hehe, da er det bra med forsyninger :) Og vin! Blir vel omtrent like mye skravling som MGP-lytting ja :ler:

Er det selskap i dag eller i morgen?

Takker for kakestykket på forhånd!

Mhm… oppgaver på sofaen en måned til, så er det over for denne gang. Og det gledes det til!

Skrevet

Har forresten funnet ut at kroppen er snart 80 år! Selv om hodet bare er 25, og passet sier noe imellom der!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Si i fra når 80-års dagen nærmer seg, så stiller vi opp og feirer. ;)

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet

Hvilken av 80-årsdagene da? Passet, kroppen eller hodet? :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jatakk, begge deler! :fnise:

• Liker 1
Skrevet

:daane:

Nå har jeg gjort min dugnadsplikt for denne gang! Vel, nesten. Jeg malte en benk, men fikk bare tatt ett strøk før det kom store skyer.. Så får ta strøk nr 2 når været har klarnet opp litt (om et par dager :ler: )

Og jeg har klippet, gravet og trillet bort masse grener, gress og siv. Og diverse ugress.

Nå skal jeg slappe av, så skal jeg få strikket litt og lagd mat etterhvert :)

• Liker 3
Skrevet

...og jeg sitter her og beundrer din innsatsvilje! :jepp:

• Liker 1
Skrevet

...og jeg sitter her og beundrer din innsatsvilje! :jepp:

Takk!

Det høres ut som en finfin feiring du planlegger, Aldri :strix: *springe ut i postkassa for å se om det har kommet invitasjon*

• Liker 1
Skrevet

Forumheis er en fin oppfinnelse altså! :jepp:

Oi, så lenge ja! Hehe, da er det bra med forsyninger :) Og vin! Blir vel omtrent like mye skravling som MGP-lytting ja :ler:

Mhm… oppgaver på sofaen en måned til, så er det over for denne gang. Og det gledes det til!

Det er selskap i morgen, og nå har jeg laget kvalmekaka og satt den til kjøling. Neste oppgave er å lage sjokoladetrekk med kokos på. :wow:

Har forresten funnet ut at kroppen er snart 80 år! Selv om hodet bare er 25, og passet sier noe imellom der!

Uff da My..... :hug:

URJ1H8M.jpg

:daane:

Nå har jeg gjort min dugnadsplikt for denne gang! Vel, nesten. Jeg malte en benk, men fikk bare tatt ett strøk før det kom store skyer.. Så får ta strøk nr 2 når været har klarnet opp litt (om et par dager :ler: )

Og jeg har klippet, gravet og trillet bort masse grener, gress og siv. Og diverse ugress.

Nå skal jeg slappe av, så skal jeg få strikket litt og lagd mat etterhvert :)

FlinkefruN! :strix:

Takk!

Det høres ut som en finfin feiring du planlegger, Aldri :strix: *springe ut i postkassa for å se om det har kommet invitasjon*

Skulle gjerne ha sett dere her i morgen ALLE sammen jeg! :klemmer:

• Liker 2
Skrevet

...og på innsiden av en hver gammel mann er det fremdeles en tyveåring som ikke innser at det har skjedd noe? :skratte:

• Liker 2
Skrevet

:hoho:

Lololol - :skratte:

• Liker 2
Skrevet

Sjekket TV-programmet nå: 3 timer og tyve minutter er sendetiden for MGP. Det hjalp vel litt?

Ble engstelig jeg nå, men tanke på My og vindrikking i 5 timer! :ler:

• Liker 1
Skrevet

Haha, ja det hørtes bedre ut. Men av erfaring, de varer alltid lengre enn sendeskjemaet, så programmet etter MGP begynner alltid en halvtime for sent :P

Nå er kjøleskapet fullt av ost. Det det stinker sikkert der inne :P Men jeg lager plass til kvalmekake også hvis jeg ikke klarer å spise opp hele stykket som er på vei i forumheisen.

Skal dere se på det da? MGP altså?

Skrevet

Herr A trua med å starte å vaske gulvene akkurat klokka ni, og da må jeg sitte helt i ro for ikke å forstyrre ham... :plystre:

Skal du ha besøk og skikkelig MGP-party med pynta damer og sånn? :fnise:

Skrevet

Haha, nei ikke noe store greier. Vi blir bare 3 stk, så blir bare sånn hyggelig skravle og høre med et halvt øre på sangene tenker jeg :)

Skrevet

Hmm...jeg kjenner på min magefølelse at vi ikke vinner.

Skrevet

Jeg har den samme følelsen Hoppe :)

Og det er den eneste sangen jeg har hørt i år, så har ingen andre magefølelser enn det.

Skrevet

Østerrikes bidrag er et jeg liker. H*n synger en typisk MGP-låt, kler seg og oppfører seg verdig...og er kontroversiell på en fin måte. :)

Polen derimot...er triste greier. :(

Mulig at jeg svinser innom programmet når de skal gi poeng, hvis jeg finner ut når det er.

Skrevet

Tipper det er i 23-tiden. Tror det er det det pleier. Det var mange det'er i en setning!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...