Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

:hoho:

Ja, hvis vi gjør det på samme måte som disse lyktene og når det er vindstille blir det kjempefint! :hoppendeglad: 

Endret av Frøkensina
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

VI så mange sånne lyslanterner på nyttårsaften :jepp:  Var veldig koselig. En som brant opp også, men den hadde sluttet å brenne før den kom lavt nok til å gjøre noe skade.

• Liker 2
Skrevet
16 minutter siden, Mynona skrev:

VI så mange sånne lyslanterner på nyttårsaften :jepp:  Var veldig koselig. En som brant opp også, men den hadde sluttet å brenne før den kom lavt nok til å gjøre noe skade.

Åh høres nydelig ut! :rodmer: Ja, tenkte på det i sted at de sikkert er ferdige med å brenne opp før de faller ned om de skulle ta fyr :jepp: 

• Liker 1
Skrevet

Synes det er noe kosmisk over det. 

Old_photos_surreal_gifs_1.gif

• Liker 2
Skrevet
27 minutter siden, Rumle skrev:

:fnise:

:ler::klemmer: 

Lurer på om jeg har blitt hjernevasket av å lese så mye renessanse astrologi-astronomi for holdt på å si at det er da helt naturlig at jeg er fascinert av ild siden jeg er et lufttegn. Jeg har likt å tenne lys siden barnehagealder. Ble lei meg rundt juletider om noen andre tente dem til middagen og sånt og jeg måtte vente til en annen dag med å få tenne på :ler: 

• Liker 2
Skrevet

tumblr_p2go44AECF1sks8qho1_1280.jpg

Fikk det siste settet igår

• Liker 3
Skrevet

Tente lys :rodmer: 

Jeg liker også lanterner, men tenker både på den potensielle brannfaren og hvor restene blir av :opplyser: 

Vi har hatt en liten begivenhet her i kveld! Frøkna har vært på do for første gang! :hoppe: (kanskje litt tmi, men stolt mor her :nigo: ) 

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, Mynona skrev:

De slukker mens de er i lufta ja, enten brenner de opp når de har steget en stund, eller de bare slukker av seg selv.

Håper du føler deg bedre My. :klem1:

3 timer siden, Frøkensina skrev:

:ler::klemmer: 

Lurer på om jeg har blitt hjernevasket av å lese så mye renessanse astrologi-astronomi for holdt på å si at det er da helt naturlig at jeg er fascinert av ild siden jeg er et lufttegn. Jeg har likt å tenne lys siden barnehagealder. Ble lei meg rundt juletider om noen andre tente dem til middagen og sånt og jeg måtte vente til en annen dag med å få tenne på :ler: 

:lete: Ah, jeg har kjent en del barn opp gjennom tidene som er akkurat sånn du beskriver deg selv. Artig det der. 

1 time siden, FruN skrev:

Tente lys :rodmer: 

Jeg liker også lanterner, men tenker både på den potensielle brannfaren og hvor restene blir av :opplyser: 

Vi har hatt en liten begivenhet her i kveld! Frøkna har vært på do for første gang! :hoppe: (kanskje litt tmi, men stolt mor her :nigo: ) 

Resten blir bare noe askegreier. De er jo hovedsakelig laget av laget av rispapir, og skal ikke ødelegge for miljøet.

Gratulere med lillefrøkna. Storesøstre blir for store. :hjerter_rundt:

-----------------------------------

Nå har jeg sett alle tre Änglagård-filmene for n'te gang. Jeg elsker de filmene og jeg liker Helena Bergstrøm veldig godt. Ooooog, jeg har vare sovnet to ganger i kveld. :lol:

Skal se om jeg finner *Hartbreak Hotel*, også en film laget av samme regissør Colin Nutley, Helenas mann. Hvis dere ikke har sett den filmen så vil jeg anbefale den på det varmeste. :rodmer:

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Gregor Clegane skrev:

Tjohei!

Hei på deg Gregor. Gratulere med 1 års-dagen den 12. januar! :roser:

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Rumle skrev:

Rumle = ballongfestbrems 

Flink og fornuftig jente hun Rumlen tenk!  :jepp:  *og hun har helt rett* 

• Liker 1
Gjest Gregor Clegane
Skrevet
27 minutter siden, Aldrisur skrev:

Hei på deg Gregor. Gratulere med 1 års-dagen den 12. januar! :roser:

Tusen takk! :) 

Skrevet
31 minutter siden, Aldrisur skrev:

De slukker mens de er i lufta ja, enten brenner de opp når de har steget en stund, eller de bare slukker av seg selv.

Håper du føler deg bedre My. :klem1:

:lete: Ah, jeg har kjent en del barn opp gjennom tidene som er akkurat sånn du beskriver deg selv. Artig det der. 

Resten blir bare noe askegreier. De er jo hovedsakelig laget av laget av rispapir, og skal ikke ødelegge for miljøet.

Gratulere med lillefrøkna. Storesøstre blir for store. :hjerter_rundt:

-----------------------------------

Nå har jeg sett alle tre Änglagård-filmene for n'te gang. Jeg elsker de filmene og jeg liker Helena Bergstrøm veldig godt. Ooooog, jeg har vare sovnet to ganger i kveld. :lol:

Skal se om jeg finner *Hartbreak Hotel*, også en film laget av samme regissør Colin Nutley, Helenas mann. Hvis dere ikke har sett den filmen så vil jeg anbefale den på det varmeste. :rodmer:

Änglagårdfilmene er kjempefine :rodmer: Hun som spiller Rut er jo også fantastisk da, veldig god scene når hun går av skaftet :ler: Heartbreak Hotel tror jeg ikke at jeg har sett. Hvor leter du? 

Du har vel også sett lanternene live tenker jeg :ninuskapus:

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Änglagårdfilmene er kjempefine :rodmer: Hun som spiller Rut er jo også fantastisk da, veldig god scene når hun går av skaftet :ler: Heartbreak Hotel tror jeg ikke at jeg har sett. Hvor leter du? 

Du har vel også sett lanternene live tenker jeg :ninuskapus:

https://www.filmweb.no/film/article876201.eceen 

Prøver denne linken her. 

Rut er fenomenal! :rodmer:Hun er også fruen til Sven Wollter i det virkelige liv. 

Ja jeg har sett tusenvis av disse lyktene stige til vers, og har aldri opplevd noen ulykke av no slag. :nori:

Går det bra med deg? Har lest hva du skrev litt foran her. 

• Liker 1
Skrevet

Ja hun utgjør jo den perfekte motpolen og en karakter som får gjennomgå litt av hvert :5:

Den har jeg ikke sett i sin helhet nei, kanskje bare deler på tv en gang :klo: Tenkte at du fant den til å se på på nettet, men det går sikkert an å bestille den på Platekompaniet :jepp: 

Det går ok, har stresset med tiltaksmøte før i dag og lite søvn, brukt opp flere av medikamentene mine enn jeg burde. Synd jeg har en så streng fastlege. 

Tusenvis av lanterner :daane: Jeg vil være med neste gang :mynona: 

• Liker 1
Skrevet

:nordvesta:

Jaaa, bli med! (Ser at jeg virker noe sjølgod på det jeg skrev over her) Ikke meningen det altså :sjenert:

Jeg liker ikke fastlegeordningen noe særlig. Vet jo at det går an å bytte, og har jo prøvd det et par ganger også, men når alt kommer til alt er deg kanskje meg som ikke passer til å gå til lege. Og da er det jo et fett hvem man har som fastlege. :sad:

Kunne du tenke deg å forsøke å bytte da?

• Liker 1
Skrevet

Han som synger her er vokalist i System of a Down, hvem hadde trodd at en fra et metal band kunne synge så jævla bra?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...