Rumle Skrevet 12. januar 2018 #32461 Skrevet 12. januar 2018 Har du planer om å så noe denne våren, Frk S? Eller er det litt tidlig å spørre om det kanskje? 2
Dr. A. Kula Skrevet 12. januar 2018 #32462 Skrevet 12. januar 2018 En god til Fra S. og gode til alle dere andre også Trenger faktisk en selv også etter å ha sett dokumentaren på NRK1 om Rio Ferdinand sin sorgprosess etter konens død av brystkreft. Tårene trillet også på denne mannen. Har en del paralleller og gjenkjenneligheter i historien(e) som ble formidlet, og kjente det var god-vondt å se på. Men bare måtte se den, selv om klokka ble mye. God natt ferdafolk. 2
Frøkensina Skrevet 12. januar 2018 #32463 Skrevet 12. januar 2018 12 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: En god til Fra S. og gode til alle dere andre også Trenger faktisk en selv også etter å ha sett dokumentaren på NRK1 om Rio Ferdinand sin sorgprosess etter konens død av brystkreft. Tårene trillet også på denne mannen. Har en del paralleller og gjenkjenneligheter i historien(e) som ble formidlet, og kjente det var god-vondt å se på. Men bare måtte se den, selv om klokka ble mye. God natt ferdafolk. Sov godt. 39 minutter siden, Rumle skrev: Har du planer om å så noe denne våren, Frk S? Eller er det litt tidlig å spørre om det kanskje? Åååå, det kan vi begynne å tenke på nå ja Har ikke tenkt på noe enda, men kanskje jeg skal få til de minimelonene i år? Var for sent ute og hadde for liten plass i fjor. Hva har du tenkt på? 2
Rumle Skrevet 12. januar 2018 #32464 Skrevet 12. januar 2018 3 minutter siden, Frøkensina skrev: Sov godt. Åååå, det kan vi begynne å tenke på nå ja Har ikke tenkt på noe enda, men kanskje jeg skal få til de minimelonene i år? Var for sent ute og hadde for liten plass i fjor. Hva har du tenkt på? Heh Nei jeg har bare tenkt på de minimelonene og storverbena i grunnen. Vil prøve å pusse opp litt i stuen til våren tror jeg, og hvis det blir noe av kan jeg ikke ha for mange planter. Så jeg må nok begrense meg kraftig! 1
Frøkensina Skrevet 12. januar 2018 #32465 Skrevet 12. januar 2018 Fikk jo til et nydelig sommerbed på hytta i fjor med blanding av selsådde blomster og innkjøpte Men, det var et herk når jeg hadde balkongen full av plante-ungdommer så lenge, kanskje jeg må finne en benk eller noe så de ikke står sånn i veien og i så lite lys 1
Frøkensina Skrevet 12. januar 2018 #32466 Skrevet 12. januar 2018 1 minutt siden, Rumle skrev: Heh Nei jeg har bare tenkt på de minimelonene og storverbena i grunnen. Vil prøve å pusse opp litt i stuen til våren tror jeg, og hvis det blir noe av kan jeg ikke ha for mange planter. Så jeg må nok begrense meg kraftig! Begrensning sa du? Det kan bli interessant Jeg tror jeg skal kjøpe småplanter av storverbena igjen om jeg kommer meg på hagemessen, de ble jo så fine 1
Rumle Skrevet 12. januar 2018 #32467 Skrevet 12. januar 2018 24 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: En god til Fra S. og gode til alle dere andre også Trenger faktisk en selv også etter å ha sett dokumentaren på NRK1 om Rio Ferdinand sin sorgprosess etter konens død av brystkreft. Tårene trillet også på denne mannen. Har en del paralleller og gjenkjenneligheter i historien(e) som ble formidlet, og kjente det var god-vondt å se på. Men bare måtte se den, selv om klokka ble mye. God natt ferdafolk. Huff Natta! 2
Rumle Skrevet 12. januar 2018 #32468 Skrevet 12. januar 2018 (endret) 3 minutter siden, Frøkensina skrev: Fikk jo til et nydelig sommerbed på hytta i fjor med blanding av selsådde blomster og innkjøpte Men, det var et herk når jeg hadde balkongen full av plante-ungdommer så lenge, kanskje jeg må finne en benk eller noe så de ikke står sånn i veien og i så lite lys Ja, kanskje du kan lage et plantebur på hytten? Endret 12. januar 2018 av Rumle 1
Frøkensina Skrevet 12. januar 2018 #32469 Skrevet 12. januar 2018 Akkurat nå, Rumle skrev: Ja, kanskje du kan lage et plantene på hytten? Hva mener du nå? Bed? Ja, det går sånn cirka, men må beregne det til når det stort sett er folk der (og som vil vanne). 1
Frøkensina Skrevet 12. januar 2018 #32470 Skrevet 12. januar 2018 Det blir spennende å se hvordan det har gått med rosene. Jeg drømmer stadig om å plante flere f.eks. svære klatreroser opp i noen av trærne. 1
Rumle Skrevet 12. januar 2018 #32471 Skrevet 12. januar 2018 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Hva mener du nå? Bed? Ja, det går sånn cirka, men må beregne det til når det stort sett er folk der (og som vil vanne). Heh ble visst rettet av min venn Autocorrect ja Plantebur mente jeg Innhegnet bed 1
Rumle Skrevet 12. januar 2018 #32472 Skrevet 12. januar 2018 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Det blir spennende å se hvordan det har gått med rosene. Jeg drømmer stadig om å plante flere f.eks. svære klatreroser opp i noen av trærne. Forstår jeg godt 1
Frøkensina Skrevet 12. januar 2018 #32473 Skrevet 12. januar 2018 3 minutter siden, Rumle skrev: Heh ble visst rettet av min venn Autocorrect ja Plantebur mente jeg Innhegnet bed Ah, hadde midlertidig glemt de griske rådyrene nå! Men virker som blodmel hjelper ganske mye, samt litt løp-og veiv med armene -som -en galning når jeg ser dem Bur tror jeg ikke blir noe av der ute, er ikke så fint heller. 1
Frøkensina Skrevet 12. januar 2018 #32474 Skrevet 12. januar 2018 6 minutter siden, Rumle skrev: Forstår jeg godt Har du forsøkt noen av de virkelig svære klatrerosene? Har delvis gitt opp klematis for de dør bare der ute med en gang. Jeg har lyst til å så erteblomster igjen på balkongen siden det gikk så bra. Og noen andre typer solsikker 2
Rumle Skrevet 12. januar 2018 #32475 Skrevet 12. januar 2018 4 minutter siden, Frøkensina skrev: Ah, hadde midlertidig glemt de griske rådyrene nå! Men virker som blodmel hjelper ganske mye, samt litt løp-og veiv med armene -som -en galning når jeg ser dem Bur tror jeg ikke blir noe av der ute, er ikke så fint heller. Nei, fint er det ikke Bra det hjelper Men nå tusler jeg i seng .. Natta 1
Frøkensina Skrevet 12. januar 2018 #32476 Skrevet 12. januar 2018 Akkurat nå, Rumle skrev: Nei, fint er det ikke Bra det hjelper Men nå tusler jeg i seng .. Natta Takk for praten og sov godt 1
Frøkensina Skrevet 12. januar 2018 #32480 Skrevet 12. januar 2018 God fredag Håper du føler deg bedre nå Aldri 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå