Hoppetaujenta Skrevet 11. januar 2018 #32421 Skrevet 11. januar 2018 11 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Den er jo liksom uskyldig og uskikkelig på samme tid Akkurat som deg det kanskje? 1
Dr. A. Kula Skrevet 11. januar 2018 #32422 Skrevet 11. januar 2018 Ingen som har forsøkt seg på spørsmålet mitt på forrige side? Hvilket klassisk stykke (og hva heter komponisten) er det som spilles i denne rock/metall utgaven? Skulle tro både @Rumle og @Hoppetaujenta er bevandret nok i musikkens rike til å svare, men alle kan selvsagt svare. Legger ved YouTube versjonen for de som ikke har Spotify
Dr. A. Kula Skrevet 11. januar 2018 #32423 Skrevet 11. januar 2018 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Akkurat som deg det kanskje? 1
Dr. A. Kula Skrevet 11. januar 2018 #32424 Skrevet 11. januar 2018 Og når man først er blitt kurert (selv om det.var vanskelig), må man kjenne på livet. Det er jo det man er født til. 1
Dr. A. Kula Skrevet 11. januar 2018 #32425 Skrevet 11. januar 2018 Siden jeg bare vaser, i likhet med dere andre så legger jeg et kraftig hint i skult felt (musikkoppgaven) Spoiler God natt alle venner i ballongen (ikke vas dere vekk i natt) 1
Hoppetaujenta Skrevet 11. januar 2018 #32426 Skrevet 11. januar 2018 Kommer ikke på den første der, men jeg vet godt hvilken det er.
Dr. A. Kula Skrevet 11. januar 2018 #32427 Skrevet 11. januar 2018 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Kommer ikke på den første der, men jeg vet godt hvilken det er. "Born to be Alive" var ingen oppgave, bare "Difficult to cure", som er samme stykke som spilles i spoileren. Hva mener du med vet godt hvilken det er?
Hoppetaujenta Skrevet 11. januar 2018 #32430 Skrevet 11. januar 2018 22 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: "Born to be Alive" var ingen oppgave, bare "Difficult to cure", som er samme stykke som spilles i spoileren. Hva mener du med vet godt hvilken det er? Det er et klassisk stykke det der og jeg husker ikke hvem. Irriterende men ok, greit, det er midt på natta og må være lov.
Lille Lerke Skrevet 11. januar 2018 #32431 Skrevet 11. januar 2018 44 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Ingen som har forsøkt seg på spørsmålet mitt på forrige side? Hvilket klassisk stykke (og hva heter komponisten) er det som spilles i denne rock/metall utgaven? Skulle tro både @Rumle og @Hoppetaujenta er bevandret nok i musikkens rike til å svare, men alle kan selvsagt svare. Legger ved YouTube versjonen for de som ikke har Spotify Takker for tilltien. 1
Dr. A. Kula Skrevet 11. januar 2018 #32432 Skrevet 11. januar 2018 1 minutt siden, Lille Lerke skrev: Takker for tilltien. Men jeg har ikke sett deg skrive innlegg av musikalsk sammenheng, slik jeg har med de to nevnte. Og så åpnet jeg jo selvsagt opp for at andre kan inneha vel så mye kunnskap ved å invitere alle til å svare. Hvilket du strengt tatt heller ikke har gjort (enda)
Lille Lerke Skrevet 11. januar 2018 #32433 Skrevet 11. januar 2018 2 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Men jeg har ikke sett deg skrive innlegg av musikalsk sammenheng, slik jeg har med de to nevnte. Og så åpnet jeg jo selvsagt opp for at andre kan inneha vel så mye kunnskap ved å invitere alle til å svare. Hvilket du strengt tatt heller ikke har gjort (enda) Jeg holder meg i ballongen, jeg, og ellers svarer på det jeg blir spurt om, her i nattemørket. Unntatt forsiktig tilsnakk fra soverommet om jeg skal ligge i mørket på sofaen og fnise i natt. (I diskusjon med en villt fremmed mann.) Ikke si det til noen, altså. 2
Dr. A. Kula Skrevet 11. januar 2018 #32434 Skrevet 11. januar 2018 13 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Det er et klassisk stykke det der og jeg husker ikke hvem. Irriterende men ok, greit, det er midt på natta og må være lov. Du tenker ikke feil vei, at det finnes en hardere cover av "Born to be alive"? 3 minutter siden, Lille Lerke skrev: Jeg holder meg i ballongen, jeg, og ellers svarer på det jeg blir spurt om, her i nattemørket. Unntatt forsiktig tilsnakk fra soverommet om jeg skal ligge i mørket på sofaen og fnise i natt. (I diskusjon med en villt fremmed mann.) Ikke si det til noen, altså. My lips (or writing) is sealed. 1
Dr. A. Kula Skrevet 11. januar 2018 #32435 Skrevet 11. januar 2018 (sealed by sleep or kiss from a rose) 2
Hoppetaujenta Skrevet 11. januar 2018 #32436 Skrevet 11. januar 2018 Jeg liker Seal! 21 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Du tenker ikke feil vei, at det finnes en hardere cover av "Born to be alive"? Nei, jeg tror jeg tenker riktig...d.v.s. akkurat det jeg tror jeg tenker. Mye musikk som har rappet fra den klassiske verdenen. Takk for samsnakkingen så langt. Jeg blir helt nødt til å finne horisontalen min i noen timer. I morgen...eller ganske snart i alle fall, er det nok en dag og flotte muligheter. Sov godt og drøm! 2
FruN Skrevet 11. januar 2018 #32437 Skrevet 11. januar 2018 23 timer siden, Roadrunner skrev: Basert på det lille jeg "kjenner" deg fra ballongen og KG, så virker du som en utrolig god og fin person, med varmt hjerte. Håper du kan klare å se det selv også, og legge de kjipe tankene på is en stund. Det er helt sikkert mange som veldig gjerne vil være din venn! Utfordringen er at du da må slippe de til, senke forsvarsverkene og risikere å bli såret/skuffet. Men tenk om du ikke blir såret/skuffet! Sannsynligheten er stor for at du da finner en god og kjær venn Tillat deg å møte mennesker med et åpent sinn, vær blid, positiv og ikke minst, vær deg selv! Men prøv å ikke tenke de negative tankene, for da er det fort at du utstråler avstand, og folk trekker seg unna. Det er tøft å skulle være sårbar, men samtidig kan du vinne så utrolig mye! Sannsynligheten er stor for at det er flere du møter på din vei som sitter på mye av de samme tankene/følelse som deg... Og om ikke den første eller andre du treffer viser seg å bli din aller beste venn, så kanskje de blir fine venner eller bekjentskaper uansett. Hadde du bodd nærmere skulle jeg gjerne invitert deg over, eller tatt en matbit i byen sammen med deg Men har en viss følelse av at vi ikke akkurat sitter i samme landsdel... Takk Mye klokt i det du sier. Bare at du nevner by, forteller meg at vi ikke bor i særlig nærhet til hverandre Neida, det er forsåvidt en by her, føles bare ikke helt som en 11 timer siden, Aldrisur skrev: ut med litt teit frustrasjon herfra: Noen som ser på 4 stjerners middag av og til? De siste gangene nå så ser jeg at voksne kvinner med langt hår lager mat uten å sette opp håret! Veiver rundt på kjøkkenet med langt hår - og vi veit jo at det ramler av hår hele tiden! Jeg lager aldri mat uten å sette håret i en tull på toppen, eller hestehale. Så det så. Glad jeg ikke skal spise der. Hår og bein i maten er det ekleste som finnes. Det har du helt sikkert rett i Rumle. Jeg klarer å få hår i maten selv om jeg setter det opp..føles sånn nå for tiden ihvertfall 7 timer siden, Lille Lerke skrev: Føler for å gi ballongførersken, FruN, Frøkensina og alle andre litt blomster. Fine blomstene ————— Begynte dagen kl 5 med å skifte på senga til storesøster.. Noen kastet opp for første gang på «morgenen».. 1
Roadrunner Skrevet 11. januar 2018 #32438 Skrevet 11. januar 2018 Det slår ikke feil, ny sosial kveld for fuggel'n og det blir side på side med nye innlegg i ballongen. Koselig med litt å lese på på morgenkvisten da Ønsker en fin torsdag i luften! 2
Aldrisur Skrevet 11. januar 2018 Forfatter #32439 Skrevet 11. januar 2018 God morgen til alle! Snart helg igjen @Roadrunner Håper lillemor ikke har blitt syk @FruN Her er svar på @Dr. A. Kula sitt spørsmål. (Jeg har ikke spotify) Beethovens Ode to Joy. Kaffen er servert . Tenker på @Frøkensina også i dag. Håper det går veldig bra med jobbingen. 2
FruN Skrevet 11. januar 2018 #32440 Skrevet 11. januar 2018 Er nok omgangssyke. En første gang for det og Ho har (så langt, bank i bordet) ikke kastet opp mer enn den ene gangen. Men dæven for en bleie jeg akkurat skiftet Håper vi andre (spesielt lillebror) ikke blir smittet/veldig dårlige. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå