Rumle Skrevet 10. januar 2018 #32381 Skrevet 10. januar 2018 1 minutt siden, Aldrisur skrev: ut med litt teit frustrasjon herfra: Noen som ser på 4 stjerners middag av og til? De siste gangene nå så ser jeg at voksne kvinner med langt hår lager mat uten å sette opp håret! Veiver rundt på kjøkkenet med langt hår - og vi veit jo at det ramler av hår hele tiden! Jeg lager aldri mat uten å sette håret i en tull på toppen, eller hestehale. Så det så. Glad jeg ikke skal spise der. Hår og bein i maten er det ekleste som finnes. Det har du helt sikkert rett i Rumle. Jeg har ikke sett akkurat det, men har ofte tenkt det samme! Enkelte tar seg i håret også! 1
Rumle Skrevet 10. januar 2018 #32382 Skrevet 10. januar 2018 Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev: Apropos isbading Uff!!! 2
Aldrisur Skrevet 10. januar 2018 Forfatter #32383 Skrevet 10. januar 2018 2 minutter siden, Lille Lerke skrev: Pærebrus er veldig oppskrytt her inne. Hvilke bøker er @Aldrisur sin kindel interessert i? Jeg husker faktisk første gangene jeg fikk brus og likte det ikke Jeg så ikke denne jeg. Eh, et eller annet spennende eller i hvert fall noe som gjør at boka er så god at jeg får lyst til å lese hele på en gang. Ide? 1
Lille Lerke Skrevet 10. januar 2018 #32384 Skrevet 10. januar 2018 Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev: Apropos isbading Men Doctor da. Isbading er for hardbarka folk ikke for høytsvevende ballongfarere. 2
Aldrisur Skrevet 10. januar 2018 Forfatter #32385 Skrevet 10. januar 2018 2 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Apropos isbading Å herreguud! Og moralen er...... 2
Rumle Skrevet 10. januar 2018 #32386 Skrevet 10. januar 2018 Akkurat nå, Lille Lerke skrev: Men Doctor da. Isbading er for hardbarka folk ikke for høytsvevende ballongfarere. Hva? Sier du at vi ikke er hardbarka?!! 1
Aldrisur Skrevet 10. januar 2018 Forfatter #32387 Skrevet 10. januar 2018 Nå skal jeg se på Erlend Elias og alle vennene hans! 2
Lille Lerke Skrevet 10. januar 2018 #32388 Skrevet 10. januar 2018 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Jeg så ikke denne jeg. Eh, et eller annet spennende eller i hvert fall noe som gjør at boka er så god at jeg får lyst til å lese hele på en gang. Ide? Jeg liker veldig godt Lucinda Riley. De syv søstre og de tre første bøkene "slukte" jeg når jeg fikk dem. Der er litt historie og litt reiseskildring og mye spenning. Selvfølgelig har de andre bøkene mine på vent forsvunnet ut av padden Arg. 1
Dr. A. Kula Skrevet 10. januar 2018 #32389 Skrevet 10. januar 2018 1 minutt siden, Lille Lerke skrev: Men Doctor da. Isbading er for hardbarka folk ikke for høytsvevende ballongfarere. Stemmer det. Og vedkommende har altfor mye klær på til at det kvalifiserer til aktiviteten Men nå har jeg funnet frem en ny melodi. Til ære for de som sliter med å bli kurert. Klassisk tilfelle av hard tilfelle. Klassisk i rockeversjon. Hvilket klassisk stykke (av hvilken komponist) hører vi her? 2
Aldrisur Skrevet 10. januar 2018 Forfatter #32390 Skrevet 10. januar 2018 Akkurat nå, Lille Lerke skrev: Jeg liker veldig godt Lucinda Riley. De syv søstre og de tre første bøkene "slukte" jeg når jeg fikk dem. Der er litt historie og litt reiseskildring og mye spenning. Selvfølgelig har de andre bøkene mine på vent forsvunnet ut av padden Arg. Dette høres ut som noe jeg kan like. Skal undersøke nærmere. Takk Lerke! 2
Hoppetaujenta Skrevet 10. januar 2018 #32393 Skrevet 10. januar 2018 2 timer siden, Aldrisur skrev: Nå skal jeg se på Erlend Elias og alle vennene hans! Dette høres egentlig ut som en ny fargerik barnebokserie med morsomme tegninger i som man kan peke på mens man leser...og de har en innebygd knapp hvor en kan høre EE le i div. varianter. De voksne bøkene har et rikt utvalg av andre folkelige nord-i-landet-utbrudds-knapper også.... 3
Lille Lerke Skrevet 10. januar 2018 #32394 Skrevet 10. januar 2018 Føler for å gi ballongførersken, FruN, Frøkensina og alle andre litt blomster. 4
Hoppetaujenta Skrevet 10. januar 2018 #32395 Skrevet 10. januar 2018 Åhh...fine ranunkler jo! Kveldsgruk: "Det er utrolig hva man ikke kan, når man av ærlig vilje ikke prøver." 4
Aldrisur Skrevet 10. januar 2018 Forfatter #32396 Skrevet 10. januar 2018 (endret) 2 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Dette høres egentlig ut som en ny fargerik barnebokserie med morsomme tegninger i som man kan peke på mens man leser...og de har en innebygd knapp hvor en kan høre EE le i div. varianter. De voksne bøkene har et rikt utvalg av andre folkelige nord-i-landet-utbrudds-knapper også.... Det var akkurat hva jeg tenkte når jeg skrev det.....men en merkelig hovdperson er det, okke som. 46 minutter siden, Lille Lerke skrev: Føler for å gi ballongførersken, FruN, Frøkensina og alle andre litt blomster. Tnaw..hvordan visste du at ranuNkler er de fineste blomstene vi i ballongen kan få? 42 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Åhh...fine ranunkler jo! Kveldsgruk: "Det er utrolig hva man ikke kan, når man av ærlig vilje ikke prøver." Ja, du er nå så lik hun svenske venninna vår, Pippilotta Rullgardina du Hoppemor. Endret 10. januar 2018 av Aldrisur 3
Rumle Skrevet 10. januar 2018 #32397 Skrevet 10. januar 2018 Jeg klarer bare ikke å venne meg til den ekstra u-en jeg 1
Aldrisur Skrevet 10. januar 2018 Forfatter #32398 Skrevet 10. januar 2018 1 minutt siden, Rumle skrev: Jeg klarer bare ikke å venne meg til den ekstra u-en jeg Hvilken u? Mener du ikke N? 1
Lille Lerke Skrevet 10. januar 2018 #32399 Skrevet 10. januar 2018 7 minutter siden, Aldrisur skrev: Det var akkurat hva jeg tenkte når jeg skrev det.....men en merkelig hovdperson er det, okke som. Tnaw..hvordan visste du at renuNkler er de fineste blomstene vi i ballongen kan få? Ja, du er nå så lik hun svenske venninna vår, Pippilotta Rullgardina du Hoppemor. Intuisjon, antar jeg? Lærte noe nytt der gitt. Og jeg trodde jeg var oppdatert på ballongens ve og vel og alt annet. 1
Hoppetaujenta Skrevet 10. januar 2018 #32400 Skrevet 10. januar 2018 Rumle: Ville du heller hatt en bukett med Onkler, så de var lettere å huske hva het... i tillegg til at det hadde sett fryktelig morsomt ut? Må ha stor vase! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå