Hoppetaujenta Skrevet 10. mai 2014 #3221 Skrevet 10. mai 2014 Voksen og voksen er mange forskjellige ting det. 2
Gjest Winza Skrevet 10. mai 2014 #3222 Skrevet 10. mai 2014 Voksen og voksen er mange forskjellige ting det. Man er voksen når man fyller 18 og Voksen når man som meg flytter til min egen leilighet. Betaler regninger og tar vare på meg selv:)
Hoppetaujenta Skrevet 10. mai 2014 #3224 Skrevet 10. mai 2014 Om man som tyveåring er ganske sikker på seg og sitt, vil man si noe annet om man lever til man er 70 og 80 år.Da vil man si at man ikke egentlig visste stort da man var veldig mye yngre. Det gjelder nok for alle skulle jeg tro.-----*myse inn i cyberverdenen* ...jeg kan se at Aldri er i fullt firsprang,og i gang med å gjøre lørdagen triveligere for noen, et sted... 2
Gjest Winza Skrevet 10. mai 2014 #3225 Skrevet 10. mai 2014 Jeg er ihverfall glad jeg er voksen og ikke ungdom mer:) når jeg ser hvor annerledes ungdommen nå til dags er sammenlignet med når jeg var ungdom. Nå handler alt for dem om selfie og Facebook. Det var ikke noe slik i min tid
Aldrisur Skrevet 10. mai 2014 Forfatter #3227 Skrevet 10. mai 2014 For noen lysshow. Ha en god bursdaghelg! Takk fine Cordelia! Og det ungdommen i dag sier av slænguttrykk, kommer til å bli fremmed for neste generasjon, men så langt har ikke dagens ungdom tenkt ennå; at de en gang kommer til å være "de gamle som ikke skjønner noe"...hihi....hva jeg vet! Ja, jeg spør meg selv daglig: "Er det egentlig noe Hoppe ikke vet"? Hvorfor gråter du Vex? Vi voksne sier det med. Jeg er 22 og har sett mange på min alder bruke de sleng ordene og seff er ikke et nytt ord. Det ble brukt når jeg var ungdom med:) Alle som er minst en og en halv generasjon yngre enn meg er ungdom. Sånn er det bare. :is: :is: :is: til alle, det er lørdag! Er du i MGP-humør i dag Rofl? Om man som tyveåring er ganske sikker på seg og sitt, vil man si noe annet om man lever til man er 70 og 80 år. Da vil man si at man ikke egentlig visste stort da man var veldig mye yngre. Det gjelder nok for alle skulle jeg tro. ----- *myse inn i cyberverdenen* ...jeg kan se at Aldri er i fullt firsprang, og i gang med å gjøre lørdagen triveligere for noen, et sted... Hi-hi. Jeg har vært på nille og kjøpt Minni Mus- og Planes-papptallerkener, partyhatter, rosa cerpentiner og 17.mai-tuter! Nå skal jeg i gang å lage kokosbollekake og sjokoladekake. Herr A har tilbudt seg å lage ostekake - og det kan jo bli spennende. Håper alle har en fin-fin lørdag der ute! 2
Mynona Skrevet 10. mai 2014 #3228 Skrevet 10. mai 2014 Kos deg i kveld med feiring!! Også sier jeg gratulerer med dagen nå, siden jeg ikke vet heeelt akkurat når det er 🎈🎈🎈 hurra for verdens beste Aldri!! Hva er kokosbollekake? 1
Gjest Winza Skrevet 10. mai 2014 #3229 Skrevet 10. mai 2014 (endret) Takk fine Cordelia! Ja, jeg spør meg selv daglig: "Er det egentlig noe Hoppe ikke vet"? Hvorfor gråter du Vex? Alle som er minst en og en halv generasjon yngre enn meg er ungdom. Sånn er det bare. :is: :is: :is: til alle, det er lørdag! Er du i MGP-humør i dag Rofl? Hi-hi. Jeg har vært på nille og kjøpt Minni Mus- og Planes-papptallerkener, partyhatter, rosa cerpentiner og 17.mai-tuter! Nå skal jeg i gang å lage kokosbollekake og sjokoladekake. Herr A har tilbudt seg å lage ostekake - og det kan jo bli spennende. Håper alle har en fin-fin lørdag der ute! Um nei. Dummeste jeg har hørt. Jeg er 22. Bor for meg selv. Forsørger meg selv og betaler egne regninger så jeg er garantert voksen. Loven sier med at når du fyller 18 er du voksen så du bestemmer ikke over loven. Det er ikke noe stor forskjell på 22 åring og 30 åring. Man har vokst opp på samme tid. Om du sier du er en og en halv gen eldre enn meg så er du 50 da? Endret 10. mai 2014 av Sid Walker
Aldrisur Skrevet 10. mai 2014 Forfatter #3230 Skrevet 10. mai 2014 Kos deg i kveld med feiring!! Også sier jeg gratulerer med dagen nå, siden jeg ikke vet heeelt akkurat når det er hurra for verdens beste Aldri!! Hva er kokosbollekake? Heisann My! Jeg satt akkurat å lurte på hvor du var i dag? Jeg sier tusen takk og takk for det. Kokosbollekake er egentlig en litt sånn kvalmekake. Tenk deg en diger kokosbolle liksom! Her i huset heter oppskriften "Onkel Einars Kvalmekake". Men den er bare kvalmende hvis man spiser for mye av den, og det gjør i hvert fall ikke jeg. 3
Aldrisur Skrevet 10. mai 2014 Forfatter #3231 Skrevet 10. mai 2014 Um nei. Dummeste jeg har hørt. Jeg er 22. Bor for meg selv. Forsørger meg selv og betaler egne regninger så jeg er garantert voksen. Loven sier med at når du fyller 18 er du voksen så du bestemmer ikke over loven. Folk som er 30 og bor hosmor eg ikke voksne... Da har du ikke hørt mye dumt i ditt liv! Dessuten er ikke dette en diskusjonstråd, men dagboken min, så her bestemmer jeg hva/hvem som er ungdom eller ikke. 4
Gjest Winza Skrevet 10. mai 2014 #3232 Skrevet 10. mai 2014 (endret) Da har du ikke hørt mye dumt i ditt liv! Dessuten er ikke dette en diskusjonstråd, men dagboken min, så her bestemmer jeg hva/hvem som er ungdom eller ikke. Tro meg jeg har hørt mye dumt. Du eier ikke en tråd på kvinneguiden. Du bestemmer heller ikke hvem som er ungdom. Men jaja jeg trenger ikke høre på slikt tull fra noen... Jeg stoler mer på loven enn deg... Men siden dette er en dagbok skal jeg ikke si mer om dette så lenge ikke fu gjør det. Jeg lager meg heller en egen tråd og diskutert hvorvidt selv:) Så slipper vi en avsporing i tråden din. Jeg skjønte heller ikke du bare tulla med meg så jeg gikk på den:) Endret 10. mai 2014 av Sid Walker
Aldrisur Skrevet 10. mai 2014 Forfatter #3233 Skrevet 10. mai 2014 Bilde fra fjorden tatt akkurat nå! 3
Aldrisur Skrevet 10. mai 2014 Forfatter #3234 Skrevet 10. mai 2014 Tro meg jeg har hørt mye dumt. Du eier ikke en tråd på kvinneguiden. Du bestemmer heller ikke hvem som er ungdom. Men jaja jeg trenger ikke høre på slikt tull fra noen... Jeg stoler mer på loven enn deg... Men siden dette er en dagbok skal jeg ikke si mer om dette så lenge ikke fu gjør det. Jeg lager meg heller en egen tråd og diskutert hvorvidt selv:) Så slipper vi en avsporing i tråden din. Jeg skjønte heller ikke du bare tulla med meg så jeg gikk på den:) Det er veldig forståelig, for du kjenner meg jo ikke, og det er alltid vanskelig å skille mellom fleip og alvor i en skreven setning. No hard feelings Sid!
Gjest Winza Skrevet 10. mai 2014 #3235 Skrevet 10. mai 2014 Fint bilde foresten. Norge er et vakkert land:)
Hoppetaujenta Skrevet 10. mai 2014 #3236 Skrevet 10. mai 2014 (endret) Jeg er enig med fru Aldri. Når det gjelder å skrive i folks dagboktråder,sammenligner jeg det med å gå på privat besøk til de som har dem.Når jeg går på besøk til noen, oppfører jeg meg gjennomsnittlig hyggelig og begynner ikke å kverulere/protestere.Voksenhetsgraden til hvem som helst, kan vises i hvordan man oppfører seg både på nett og i virkeligheten der ute.Hvis alle kan oppføre seg som voksne mennesker, blir samværet mye hyggeligere.Må man slå seg vrang, får man gjøre det et annet sted - ikke i folks dagbøker.Det gjelder for alle.I rest my case. ---Så utrolig sommervakkert bilde... Endret 10. mai 2014 av Hoppetaujenta 3
Aldrisur Skrevet 10. mai 2014 Forfatter #3237 Skrevet 10. mai 2014 Veldig godt sagt Hoppe. Ja, og jeg ble så betatt av alle de fargerike seilbåtene som er utpå i dag! 3
Hoppetaujenta Skrevet 10. mai 2014 #3238 Skrevet 10. mai 2014 Jeg syns jeg kan langdistansehøre lydene i båtene; seilene som blafrer i vinden og havet som slår inn mot båtsidene... 1
Mynona Skrevet 10. mai 2014 #3239 Skrevet 10. mai 2014 Heisann My! Jeg satt akkurat å lurte på hvor du var i dag? Jeg sier tusen takk og takk for det. Kokosbollekake er egentlig en litt sånn kvalmekake. Tenk deg en diger kokosbolle liksom! Her i huset heter oppskriften "Onkel Einars Kvalmekake". Men den er bare kvalmende hvis man spiser for mye av den, og det gjør i hvert fall ikke jeg. Jaaa. stemmer det. Husker du har fortalt om den kaken før Kunne godt tenkt meg et stykke jeg altså! Men bare ett høres det ut som Jeg er stasjonert i sofaen med gamle eksamensoppgaver jeg vetu. Fast stilling på lørdager og søndager Men jeg skal snart ut på en handletur og kjøpe litt ost og kjeks til MGP-kveld med besøk. 2
Aldrisur Skrevet 10. mai 2014 Forfatter #3240 Skrevet 10. mai 2014 Jaaa. stemmer det. Husker du har fortalt om den kaken før Kunne godt tenkt meg et stykke jeg altså! Men bare ett høres det ut som Jeg er stasjonert i sofaen med gamle eksamensoppgaver jeg vetu. Fast stilling på lørdager og søndager Men jeg skal snart ut på en handletur og kjøpe litt ost og kjeks til MGP-kveld med besøk. Sender et stykke i forumheisen når den er ferdig! (Må begynne å lage den nå altså) Åja, så du har inntatt sofastillingen og pugger oppgaver som vanlig? Litt ost og kjeks kan bli nyttig å ha i kveld hvis du skal følge med MGP-sirkuset! Synes jeg hørte at det skulle var i 5 timer? 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå