Dr. A. Kula Skrevet 9. januar 2018 #32321 Skrevet 9. januar 2018 Litt musikk til å få start på denne gjengen. Må virkelig skeive igang for å holde koken her altså. Slenger ut og god-bedrinfer og lykkeønskninger. I likhet med @Roadrunner jobber jeg voldsomt for å holde meg ajour i tråden her. 3
Mynona Skrevet 9. januar 2018 #32322 Skrevet 9. januar 2018 20 timer siden, FruN skrev: --------- Jeg er litt nedslått for tiden selv, på annet grunnlag. Jeg kjenner virkelig behovet for å bli kjent med noen personlig, om dere skjønner hva jeg mener Men jeg har skikkelig problemer med å ta kontakt med noen, har rett og slett angst for avvisningen (som jeg absolutt ikke har bevis for at skulle komme, bare tanken på den gjør meg nedslått) Knyter seg i magen bare å skrive det her.. Er det en spesiell, eller på generelt grunnlag? Jeg er ikke noe flink til å ta kontakt sånn selv. Men jeg har et par venninner som jeg har fått fordi de var flinke til det. Hun ene hadde jeg truffet 2 ganger, og egentlig bare snakket med såvidt i et større selskap. Så sendte hun en melding og lurte på om jeg ville komme til henne å spille Monopol helt ut av det blå. Jeg hadde ikke turt det, men det ble starten på et veldig fint vennskap. Så jeg tenker at det er vel bare å hoppe i det, og håpe på det beste. Om det var en du synes var ekstra hyggelig i barselgruppe, eller av mammaene i BHG eller noe sånt. Folk flest blir bare glad for det tror jeg. Jeg skal jo flytte etterhvert, og jeg vet at vi kommer til å bo nærme noen bekjente av meg. Jeg har bare snakket med henne et par ganger, men jeg tenker at når vi flytter skal jeg prøve å hoppe i det å invitere hun over, eller på trilletur eller noe sånt. Viste seg at hun også er gravid, så da har vi hvertfall noe å snakke om og noe felles. Noen ganger må man bare ta et "leap of faith" og presse seg selv litt ut i det ukjente og ubehagelige. Den som intet våger, intet vinner. Og hvem ville vel avvist deg eller ikke likt deg? Du er jo superkoselig! Hvis du i tillegg har med noe hjemmebakst så er man vel solgt? 2
Aldrisur Skrevet 9. januar 2018 Forfatter #32323 Skrevet 9. januar 2018 19 timer siden, FruN skrev: Takk Den forumsgaten skulle vært en reel gate Med så mye fine naboer hadde ingen trengt å føle seg ensomme eller oversett Denne forumsgaten er også god å ha, selv om den ikke ligger in the real life, som det så fint kalles. 18 timer siden, Severus skrev: Yep yep Sev.! 29 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Litt musikk til å få start på denne gjengen. Må virkelig skeive igang for å holde koken her altså. Slenger ut og god-bedrinfer og lykkeønskninger. I likhet med @Roadrunner jobber jeg voldsomt for å holde meg ajour i tråden her. *metoo* Doktor! Takk for musikken også. 3 minutter siden, Mynona skrev: Er det en spesiell, eller på generelt grunnlag? Jeg er ikke noe flink til å ta kontakt sånn selv. Men jeg har et par venninner som jeg har fått fordi de var flinke til det. Hun ene hadde jeg truffet 2 ganger, og egentlig bare snakket med såvidt i et større selskap. Så sendte hun en melding og lurte på om jeg ville komme til henne å spille Monopol helt ut av det blå. Jeg hadde ikke turt det, men det ble starten på et veldig fint vennskap. Så jeg tenker at det er vel bare å hoppe i det, og håpe på det beste. Om det var en du synes var ekstra hyggelig i barselgruppe, eller av mammaene i BHG eller noe sånt. Folk flest blir bare glad for det tror jeg. Jeg skal jo flytte etterhvert, og jeg vet at vi kommer til å bo nærme noen bekjente av meg. Jeg har bare snakket med henne et par ganger, men jeg tenker at når vi flytter skal jeg prøve å hoppe i det å invitere hun over, eller på trilletur eller noe sånt. Viste seg at hun også er gravid, så da har vi hvertfall noe å snakke om og noe felles. Noen ganger må man bare ta et "leap of faith" og presse seg selv litt ut i det ukjente og ubehagelige. Den som intet våger, intet vinner. Og hvem ville vel avvist deg eller ikke likt deg? Du er jo superkoselig! Hvis du i tillegg har med noe hjemmebakst så er man vel solgt? Veldig kloke ord My. Kan jeg spørre deg om du skal flytte langt fra der du bor nå? Og i hvilken retning? 1
Mynona Skrevet 9. januar 2018 #32324 Skrevet 9. januar 2018 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Veldig kloke ord My. Kan jeg spørre deg om du skal flytte langt fra der du bor nå? Og i hvilken retning? Glimter til innimellom Skal flytte sånn rundt 2-3 km østover blir det vel... Usikker jeg, både på avstand og retning.... men vi skal flytte til et sted som har heis! Ellers kommer jeg til å bli lenket til leiligheten uten å orke å gå ut.. Rettere sagt, uten å orke å gå hjem!
Aldrisur Skrevet 9. januar 2018 Forfatter #32325 Skrevet 9. januar 2018 Akkurat nå, Mynona skrev: Glimter til innimellom Skal flytte sånn rundt 2-3 km østover blir det vel... Usikker jeg, både på avstand og retning.... men vi skal flytte til et sted som har heis! Ellers kommer jeg til å bli lenket til leiligheten uten å orke å gå ut.. Rettere sagt, uten å orke å gå hjem! Jeg synes du glimter ganske ofte jeg. Høres veldig praktisk og greit ut. 1
Hoppetaujenta Skrevet 9. januar 2018 #32326 Skrevet 9. januar 2018 58 minutter siden, Aldrisur skrev: Denne forumsgaten er også god å ha, selv om den ikke ligger in the real life, som det så fint kalles. HVA?!? ...er vi ikke virkelige? Nå har jeg hørt det også og jeg skal bare si deg at jeg trodde ikke at DU av alle mennesker drev på med spredning av sånn "fake news" som er så populære for tiden.... ( ...nå får`u jammen ta`rei sammen jente... ) 2
Hoppetaujenta Skrevet 9. januar 2018 #32328 Skrevet 9. januar 2018 Fenomenalt, Sev! Du bygger vårt romskip om vi må flykte fra denne planeten...ok? 2
Aldrisur Skrevet 9. januar 2018 Forfatter #32329 Skrevet 9. januar 2018 27 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: HVA?!? ...er vi ikke virkelige? Nå har jeg hørt det også og jeg skal bare si deg at jeg trodde ikke at DU av alle mennesker drev på med spredning av sånn "fake news" som er så populære for tiden.... ( ...nå får`u jammen ta`rei sammen jente... ) Uff da! Ja jeg gir meg. Overgir meg. 10 minutter siden, Severus skrev: Fikk bygget ferdig alle settene igår Fiks ferdig og kjempefint. Jeg liker også å bygge med Lego. 1
Severus Skrevet 9. januar 2018 #32330 Skrevet 9. januar 2018 https://www.brikkebutikken.no/serie/star-wars-75060-star-wars-slave-i.html Ønsker meg dette 1
Roadrunner Skrevet 9. januar 2018 #32331 Skrevet 9. januar 2018 Livet som morgenfugl gir ikke akkurat så sene kvelder midt i uka... Godt med spennende bok på nattbordet 1
FruN Skrevet 9. januar 2018 #32332 Skrevet 9. januar 2018 2 timer siden, Mynona skrev: Er det en spesiell, eller på generelt grunnlag? Jeg er ikke noe flink til å ta kontakt sånn selv. Men jeg har et par venninner som jeg har fått fordi de var flinke til det. Hun ene hadde jeg truffet 2 ganger, og egentlig bare snakket med såvidt i et større selskap. Så sendte hun en melding og lurte på om jeg ville komme til henne å spille Monopol helt ut av det blå. Jeg hadde ikke turt det, men det ble starten på et veldig fint vennskap. Så jeg tenker at det er vel bare å hoppe i det, og håpe på det beste. Om det var en du synes var ekstra hyggelig i barselgruppe, eller av mammaene i BHG eller noe sånt. Folk flest blir bare glad for det tror jeg. Jeg skal jo flytte etterhvert, og jeg vet at vi kommer til å bo nærme noen bekjente av meg. Jeg har bare snakket med henne et par ganger, men jeg tenker at når vi flytter skal jeg prøve å hoppe i det å invitere hun over, eller på trilletur eller noe sånt. Viste seg at hun også er gravid, så da har vi hvertfall noe å snakke om og noe felles. Noen ganger må man bare ta et "leap of faith" og presse seg selv litt ut i det ukjente og ubehagelige. Den som intet våger, intet vinner. Og hvem ville vel avvist deg eller ikke likt deg? Du er jo superkoselig! Hvis du i tillegg har med noe hjemmebakst så er man vel solgt? Det er vel på generelt grunnlag. Jeg har mye mindreverdighetstanker, og har tydeligvis utviklet en type angst i den forbindelse. Føler meg...avkledd, eksponert, sårbar. Uinteressant, kjedelig. En som ingen gidder å bruke energi på å bli kjent med, for hvorfor skal de? De har vel bedre ting å gjøre. Fornuften og realiteten får sine innspill de og, men er jeg sliten blir de gjerne skjøvet unna av tulletankene. Og jeg er drit lei det! Vil jo ikke ha det sånn! Var på et "mor og barn"-type arrangement i dag som Frivillighetssentralen her har satt i gang. Det funker, for det er litt overfladisk. Men merker jo at flere kjenner hverandre, og jeg føler meg utenfor. Så noe sosial kontakt har jeg jo, det er det mer personlige slaget jeg savner og føler behov for. Jeg har jo selvfølgelig kusina til HerrN, men til og med ho har jeg et problem med å kontakte noen ganger Skal til ei i barselgruppa på torsdag da, har fått avtalt det Takk ------ Det er godt å få luftet tankene litt, håper ingen oppfatter det som syting 2
Aldrisur Skrevet 9. januar 2018 Forfatter #32333 Skrevet 9. januar 2018 1 time siden, Severus skrev: https://www.brikkebutikken.no/serie/star-wars-75060-star-wars-slave-i.html Ønsker meg dette WoW! 4 minutter siden, Roadrunner skrev: Livet som morgenfugl gir ikke akkurat så sene kvelder midt i uka... Godt med spennende bok på nattbordet Hvilken bok leser du nå?
Aldrisur Skrevet 9. januar 2018 Forfatter #32334 Skrevet 9. januar 2018 3 minutter siden, FruN skrev: Det er vel på generelt grunnlag. Jeg har mye mindreverdighetstanker, og har tydeligvis utviklet en type angst i den forbindelse. Føler meg...avkledd, eksponert, sårbar. Uinteressant, kjedelig. En som ingen gidder å bruke energi på å bli kjent med, for hvorfor skal de? De har vel bedre ting å gjøre. Fornuften og realiteten får sine innspill de og, men er jeg sliten blir de gjerne skjøvet unna av tulletankene. Og jeg er drit lei det! Vil jo ikke ha det sånn! Var på et "mor og barn"-type arrangement i dag som Frivillighetssentralen her har satt i gang. Det funker, for det er litt overfladisk. Men merker jo at flere kjenner hverandre, og jeg føler meg utenfor. Så noe sosial kontakt har jeg jo, det er det mer personlige slaget jeg savner og føler behov for. Jeg har jo selvfølgelig kusina til HerrN, men til og med ho har jeg et problem med å kontakte noen ganger Skal til ei i barselgruppa på torsdag da, har fått avtalt det Takk ------ Det er godt å få luftet tankene litt, håper ingen oppfatter det som syting Nei dette er ikke syting, og om det hadde vært hadde det vært greit også. Jeg var litt sånn som deg når jeg fikk nr. 2 FruN. Følte med deppa og ikke noe verdt, stygg og mislykka. I ettertid har jeg forstått at jeg kanskje hadde et snev av svangerskapspsykose. Sier ikke at det er det du har altså, men jeg tror det kommer til å bli lettere for deg om en stund. I mellomtiden må du huske på å tenke på at du er ei kjempeflott dame - ja til og med snillere og finere enn mange av de jeg kaller mine venner i real life. (Sorry Hoppe) Men du skjønner hva jeg mener? Du er mer enn god nok, men jeg antar at du er litt sliten for tiden også. Jeg tror du alt vil bli lettere for deg når overskuddet kommer tilbake. Ble kanskje litt hulter til bulter dette her, men jeg blir forstyrret hele tiden.... 2
FruN Skrevet 9. januar 2018 #32335 Skrevet 9. januar 2018 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Nei dette er ikke syting, og om det hadde vært hadde det vært greit også. Jeg var litt sånn som deg når jeg fikk nr. 2 FruN. Følte med deppa og ikke noe verdt, stygg og mislykka. I ettertid har jeg forstått at jeg kanskje hadde et snev av svangerskapspsykose. Sier ikke at det er det du har altså, men jeg tror det kommer til å bli lettere for deg om en stund. I mellomtiden må du huske på å tenke på at du er ei kjempeflott dame - ja til og med snillere og finere enn mange av de jeg kaller mine venner i real life. (Sorry Hoppe) Men du skjønner hva jeg mener? Du er mer enn god nok, men jeg antar at du er litt sliten for tiden også. Jeg tror du alt vil bli lettere for deg når overskuddet kommer tilbake. Ble kanskje litt hulter til bulter dette her, men jeg blir forstyrret hele tiden.... Er nok litt påvirket av småbarnsbobla, i tillegg til at det nærmest alltid har ligget der. Tror du har helt rett i at det blir lettere når overskuddet kommer tilbake. Ååå, den dagen jeg er ferdig med amming, så bleier! Koser meg veldig med de søte små, altså. Men skal bli godt når de krever akkurat noe mindre av sånne praktiske ting. Blir jo bare byttet ut med noe annet, men tør påstå at det ikke heeelt krever samme type energi Takk for fine ord De blir satt veldig pris på 2
Severus Skrevet 9. januar 2018 #32336 Skrevet 9. januar 2018 https://www.brikkebutikken.no/star-wars-75192-millennium-falcon-ucs.html Hva med denne? 1
Aldrisur Skrevet 9. januar 2018 Forfatter #32337 Skrevet 9. januar 2018 2 minutter siden, Severus skrev: https://www.brikkebutikken.no/star-wars-75192-millennium-falcon-ucs.html Hva med denne? Den er helt formidabel for å si det sånn! Den er bygget i full størrelse (altså kjempediger) i Legoland. Jeg har vært og gått på den Severus. 1
FruN Skrevet 9. januar 2018 #32339 Skrevet 9. januar 2018 Jeg gleder meg til vi skal ta med ungene dit 1
Lille Lerke Skrevet 9. januar 2018 #32340 Skrevet 9. januar 2018 I kveld er det nesten litt trist å innta ballongen. Mer har jeg visst ikke å si, nå. Litt musikk til ettertanke særlig til FruN og Frøkensina. Sistnevnte må få arbeidsro, derfor tagges hun ikke. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå