Aldrisur Skrevet 8. januar 2018 Forfatter #32302 Skrevet 8. januar 2018 Te med ingefær, sitron og honning til de det måtte gjelde.... 2
FruN Skrevet 8. januar 2018 #32303 Skrevet 8. januar 2018 22 timer siden, Frøkensina skrev: Jeg kan jo ikke være sikker på om det var det du prøvde, bare har blitt så glad i bomullssateng og det koster ikke så vanvittig mye som andre fancy altetnativer, særlig ikke når det er på salg. Bomullsateng 6 timer siden, Aldrisur skrev: Gratulere med begge dagene og spent på hvordan første barnehagedagen forløp? Uffameg, håper du blir fort helt bra igjen. Men det kunne virkelig gått verre. --------------------------------------- NÅ har jeg endelig vært hos legen. Og det var ikke juletreet jeg var allergisk for, jeg har både bihulebetennelse og lungebetennelse. Så fikk antibiotika og regner med at den tar knekken på skitten. Jeg klarte ikke å reparere meg selv denne gangen gitt. Håper det går bedre med alle dere andre i *sykeballongen* også? Takk, takk! Den første bhg-dagen gikk veldig bra! Vi kom i ti-tiden, som avtalt. Litt lek, litt mat, så var det bleieskift og soving. Ho har ikke sovet i vogna på evigheter, så når ho sovnet uten problemer og sov i 2,5 timer, var det ikke bare mora som ble overrasket Så var det mat og lek igjen før vi dro. Frøkna ville ikke dra hjem Jeg var borte et par timer pga 4mnd-kontroll med lillebror, men det gikk veldig fint siden ho sov hele tiden jeg var borte Kroppen er bedre, føler meg mest støl nå, med unntak av hvor blåmerkene er, og ryggen. Men den er stort sett bedre den og. Den liker fortsatt ikke bæring Det var ikke litt dårlig du skulle være da! Håper antibiotikaen hjelper kjapt! 1
Roadrunner Skrevet 8. januar 2018 #32304 Skrevet 8. januar 2018 God bedring til småpjuske og mer utslåtte ballongfarere Hvis jeg skal få noe basillgreier vil jeg ha det nå og ikke om noen uker 1
Aldrisur Skrevet 8. januar 2018 Forfatter #32305 Skrevet 8. januar 2018 4 minutter siden, FruN skrev: Bomullsateng Takk, takk! Den første bhg-dagen gikk veldig bra! Vi kom i ti-tiden, som avtalt. Litt lek, litt mat, så var det bleieskift og soving. Ho har ikke sovet i vogna på evigheter, så når ho sovnet uten problemer og sov i 2,5 timer, var det ikke bare mora som ble overrasket Så var det mat og lek igjen før vi dro. Frøkna ville ikke dra hjem Jeg var borte et par timer pga 4mnd-kontroll med lillebror, men det gikk veldig fint siden ho sov hele tietidaden jeg var borte Kroppen er bedre, føler meg mest støl nå, med unntak av hvor blåmerkene er, og ryggen. Men den er stort sett bedre den og. Den liker fortsatt ikke bæring Det var ikke litt dårlig du skulle være da! Håper antibiotikaen hjelper kjapt! Så utrolig fin start på barnehagetiden. (Jeg blar av og til tilbake til det bilde du la inn. De små lubne hendeene som jobber så iherdig med bolledeigen) Du har fått deg en skikkelig killevink skjønner jeg, og det tar vel den tiden det må for å rette seg igjen. Jeg datt ned en steintrapp i København en gang. Klarte i å sitte på rumpa, eller bruke rumpemusklene på en måned. Men verre å brekke armer og bein samtidig. (Kan alltids finne noe å trøste seg med vet du) 2
Aldrisur Skrevet 8. januar 2018 Forfatter #32306 Skrevet 8. januar 2018 2 minutter siden, Roadrunner skrev: God bedring til småpjuske og mer utslåtte ballongfarere Hvis jeg skal få noe basillgreier vil jeg ha det nå og ikke om noen uker Jeg vil helst at du skal slippe få noen bassilusker i det hele tatt. Skal du reise bort om noen uker? 2
Roadrunner Skrevet 8. januar 2018 #32307 Skrevet 8. januar 2018 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Jeg vil helst at du skal slippe få noen bassilusker i det hele tatt. Skal du reise bort om noen uker? Må på en liten klimaflukt i februar, bare 10-16 dager (i år blir det 11 dager), men gjør skrekkelig godt med litt opplevelser, sol og varme. Reiste ikke sist vinter, og da ble vinteren lang gitt (og fuggelen frustrert). 2
Aldrisur Skrevet 8. januar 2018 Forfatter #32308 Skrevet 8. januar 2018 1 minutt siden, Roadrunner skrev: Må på en liten klimaflukt i februar, bare 10-16 dager (i år blir det 11 dager), men gjør skrekkelig godt med litt opplevelser, sol og varme. Reiste ikke sist vinter, og da ble vinteren lang gitt (og fuggelen frustrert). Ja det er kjempelurt om man har anledning til det. 11 dager høres akkurat passe ut. 1
Frøkensina Skrevet 8. januar 2018 #32309 Skrevet 8. januar 2018 (endret) Jeg trenger en sånn flukt også.. det hadde gjort seg Nå leser jeg om renessansens forståelse for stråler forøvrig. Endret 8. januar 2018 av Frøkensina 1
Aldrisur Skrevet 8. januar 2018 Forfatter #32310 Skrevet 8. januar 2018 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Jeg trenger en sånn flukt også.. det hadde gjort seg Nå leser jeg om renessansens forståelse får stråler forøvrig. Det skulle vært grønn resept til alle i dette landet på sånne utflukter vinterstid. Renessansens forståelse for stråler - interresant. 1
Frøkensina Skrevet 8. januar 2018 #32311 Skrevet 8. januar 2018 8 minutter siden, Aldrisur skrev: Det skulle vært grønn resept til alle i dette landet på sånne utflukter vinterstid. Renessansens forståelse for stråler - interresant. Ntå du siterte meg før korrekturlesningen! Ja det skulle det - - - 1
FruN Skrevet 8. januar 2018 #32312 Skrevet 8. januar 2018 15 minutter siden, Aldrisur skrev: Så utrolig fin start på barnehagetiden. (Jeg blar av og til tilbake til det bilde du la inn. De små lubne hendeene som jobber så iherdig med bolledeigen) Du har fått deg en skikkelig killevink skjønner jeg, og det tar vel den tiden det må for å rette seg igjen. Jeg datt ned en steintrapp i København en gang. Klarte i å sitte på rumpa, eller bruke rumpemusklene på en måned. Men verre å brekke armer og bein samtidig. (Kan alltids finne noe å trøste seg med vet du) Veldig fin! Gleder meg til å se hvordan det går imorra, da skal jeg i utgangspunktet "bare" levere ho, og hente ho igjen. Tror det kommer til å gå kjempefint da De har små bildealbum i bhg for hvert barn. Lurer på om jeg skal ta med et bilde av ho som baker Lille bakeren min Always a silver lining Er glad det gikk såpass bra, men satser håper) på å ikke gjøre det igjen Steintrapp da! Skjønner du hadde problemer! 2
Frøkensina Skrevet 8. januar 2018 #32313 Skrevet 8. januar 2018 Nå ble jeg skikkelig nedslått av å tenke på at jeg ikke kan ha ferie og knapt får lov å studere. Det teller jo ikke og motarbeides. Ser ingen løsning på dette her med mindre noen vet om en ok jobb jeg kan få. Bortsett fra en tidlig død kanskje (neida, jeg er for gammel allerede ) 1
FruN Skrevet 8. januar 2018 #32314 Skrevet 8. januar 2018 8 minutter siden, Frøkensina skrev: Nå ble jeg skikkelig nedslått av å tenke på at jeg ikke kan ha ferie og knapt får lov å studere. Det teller jo ikke og motarbeides. Ser ingen løsning på dette her med mindre noen vet om en ok jobb jeg kan få. Bortsett fra en tidlig død kanskje (neida, jeg er for gammel allerede ) --------- Jeg er litt nedslått for tiden selv, på annet grunnlag. Jeg kjenner virkelig behovet for å bli kjent med noen personlig, om dere skjønner hva jeg mener Men jeg har skikkelig problemer med å ta kontakt med noen, har rett og slett angst for avvisningen (som jeg absolutt ikke har bevis for at skulle komme, bare tanken på den gjør meg nedslått) Knyter seg i magen bare å skrive det her.. 2
Aldrisur Skrevet 8. januar 2018 Forfatter #32315 Skrevet 8. januar 2018 1 time siden, Frøkensina skrev: Nå ble jeg skikkelig nedslått av å tenke på at jeg ikke kan ha ferie og knapt får lov å studere. Det teller jo ikke og motarbeides. Ser ingen løsning på dette her med mindre noen vet om en ok jobb jeg kan få. Bortsett fra en tidlig død kanskje (neida, jeg er for gammel allerede ) Uff da. Det er vel ingen trøst at jeg sier du ikke er for gammel.... Forøvrig synes jeg det systemet du nevner er totalt umenneskelige, og jeg tror de hadde tjent på å ha et mindre rigid system. 49 minutter siden, FruN skrev: --------- Jeg er litt nedslått for tiden selv, på annet grunnlag. Jeg kjenner virkelig behovet for å bli kjent med noen personlig, om dere skjønner hva jeg mener Men jeg har skikkelig problemer med å ta kontakt med noen, har rett og slett angst for avvisningen (som jeg absolutt ikke har bevis for at skulle komme, bare tanken på den gjør meg nedslått) Knyter seg i magen bare å skrive det her.. Du har vel ikke hatt så mange muligheter til å bli kjent med noen heller - med to små barn, alene om dagen og langt uti huttiheita. Nå har du jo sjansen til å bli kjent med andre mødre i barnehagen etter hvert. Du er jo så koselig og snill atte. Jeg ville i hvert fall ha vært din venn om jeg hadde vært der du er. 1
Rumle Skrevet 8. januar 2018 #32316 Skrevet 8. januar 2018 42 minutter siden, Aldrisur skrev: --- Nå har du jo sjansen til å bli kjent med andre mødre i barnehagen etter hvert. Du er jo så koselig og snill atte. Jeg ville i hvert fall ha vært din venn om jeg hadde vært der du er. Jeg også! Håper dette ordner seg for deg @FruN Bare vær deg selv du så tror jeg det vil gå veldig bra 1
FruN Skrevet 8. januar 2018 #32317 Skrevet 8. januar 2018 36 minutter siden, Aldrisur skrev: Du har vel ikke hatt så mange muligheter til å bli kjent med noen heller - med to små barn, alene om dagen og langt uti huttiheita. Nå har du jo sjansen til å bli kjent med andre mødre i barnehagen etter hvert. Du er jo så koselig og snill atte. Jeg ville i hvert fall ha vært din venn om jeg hadde vært der du er. Det har vært noen muligheter i form av barselsgruppe og sånt, men jeg er som sagt bare redd for å ta kontakt. Ellers er det som du sier, sitte oppi huttiheita - særlig med få i samme situasjon - gjør jo ikke noe for sosiallivet. Takk Du er ganske så snill og koselig selv 1
FruN Skrevet 8. januar 2018 #32318 Skrevet 8. januar 2018 Akkurat nå, Rumle skrev: Jeg også! Håper dette ordner seg for deg @FruN Bare vær deg selv du så tror jeg det vil gå veldig bra Takk Den forumsgaten skulle vært en reel gate Med så mye fine naboer hadde ingen trengt å føle seg ensomme eller oversett 2
Rumle Skrevet 8. januar 2018 #32319 Skrevet 8. januar 2018 4 minutter siden, FruN skrev: Takk Den forumsgaten skulle vært en reel gate Med så mye fine naboer hadde ingen trengt å føle seg ensomme eller oversett Jaaaaaaa!!! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå