Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Uff! Det høres ikke bra ut, Aldri :unsure: Godt du kom deg til legen. Håper du føler deg mye bedre snart :klemmer:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Gregor Clegane skrev:

Tjohei!

Tjohei ray ray! :vinke:

1 time siden, Mynona skrev:

:kose: god bedring. Høres helt grusomt ut!! 

Takk My og velkommen hjem til det vakre vinterlandet. :fryser:

55 minutter siden, Frøkensina skrev:

Det er sant :ler: Takk snuppa :klemmer: 

Huff! Jeg aner at vi skulle vært strengere med deg altså. Jeg har hatt lungebetennelse noen ganger, grusomme greier! Bihulebetennelse også, blir jo så kvalm av det. Du vil nok føle deg mye bedre om et par dager :kose: 

Bedre om et par dager, ja det tror jeg på. Det pleier å hjelpe fort når man begynner på antibiotika. 

15 minutter siden, Rumle skrev:

Uff! Det høres ikke bra ut, Aldri :unsure: Godt du kom deg til legen. Håper du føler deg mye bedre snart :klemmer:

Håper jeg og Rumlis. Synes jeg selv jeg er ganske heldig da. Ikke trenger jeg å stå opp tidlig på morgenen for å tvinge meg til å gå på jobb eller krangle meg til sykmelding og at det finnes medisiner som kan hjelpe meg å bli frisk igjen. 

Ja, det er jeg takknemlig for.   

.....ooooog at jeg kan sovne på sofaen når jeg vil....:veslejenta:   :laugh:

• Liker 3
Skrevet

:ninuskapus: En liten Aldripus :mynona: 

• Liker 1
Skrevet

Puh tar meg en pause her jeg. Det er både interessant og komplisert hvordan vitenskap, filosofi, religion, astrologi og kunst har hengt sammen :daane: 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Mjauuu....:laugh:

:laugh: nusselig du! 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Frøkensina skrev:

Puh tar meg en pause her jeg. Det er både interessant og komplisert hvordan vitenskap, filosofi, religion, astrologi og kunst har hengt sammen :daane: 

Ja ikke sant? :P

Du er flink du. :ac:

• Liker 1
Skrevet

tumblr_p293auCul11sks8qho1_540.jpg

Jeg har fått et Lego Star Wars romskip, men jeg måtte ha et sted å ha figurene mens jeg bygger det. 

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Aldrisur skrev:

Ja ikke sant? :P

Du er flink du. :ac:

:laugh: Leser ganske sakte i forhold til andre egentlig. 

Men jeg prøver :ac:

ee3508d5bf9727d7ccd7b4e978436d20--readin

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Severus skrev:

tumblr_p293auCul11sks8qho1_540.jpg

Jeg har fått et Lego Star Wars romskip, men jeg måtte ha et sted å ha figurene mens jeg bygger det. 

Stilig Sev! :laugh:

Akkurat nå, Frøkensina skrev:

:laugh: Leser ganske sakte i forhold til andre egentlig. 

Men jeg prøver :ac:

ee3508d5bf9727d7ccd7b4e978436d20--readin

Veldig så konsentrert. :laugh:

• Liker 1
Skrevet

:Nikke: Ser sånn ut hvertfall :ler: Jeg får liksom plutselige stopp i konsentrasjonen, da er det ingen vits i å lese videre før jeg får den tilbake igjen (kan se at jeg har lest og understreket i etterkant uten å huske noenting).

• Liker 1
Skrevet

Men så må jeg tvinge meg litt også.. :vinke: 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Frøkensina skrev:

:Nikke: Ser sånn ut hvertfall :ler: Jeg får liksom plutselige stopp i konsentrasjonen, da er det ingen vits i å lese videre før jeg får den tilbake igjen (kan se at jeg har lest og understreket i etterkant uten å huske noenting).

Jeg er sånn selv når jeg jobber med noe som trenger konsentrasjon. Noe husker du sikkert, om ikke akkurat da, så har det nok festet seg. 

Ja, tving deg litt du. :vinke:

• Liker 1
Skrevet

Nå har jeg vært på jobb i en dag, og det kjennes litt sårt i halsen! :sjokkert:  Jeg var jo forkjølet før jul.. jeg kan jo ikke bli det med en gang igjen?! Kanskje det er smitte i ballongen? 

Skrevet
1 minutt siden, Mynona skrev:

Nå har jeg vært på jobb i en dag, og det kjennes litt sårt i halsen! :sjokkert:  Jeg var jo forkjølet før jul.. jeg kan jo ikke bli det med en gang igjen?! Kanskje det er smitte i ballongen? 

Å neiiiii, jeg håper da inderlig ikke det! :bond:

Skrevet
3 minutter siden, Aldrisur skrev:

Å neiiiii, jeg håper da inderlig ikke det! :bond:

Kanskje du må sende over litt antibiotika med forumheisen etterhvert :ler:  Satser på at det går over i natt! Må bare sove litt. Og det skal jeg gjøre straks. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Severus skrev:

Ikke smitt meg

Tar på munnbind! 

Skrevet
9 minutter siden, Mynona skrev:

:sjokkert:  løper raskt ut av ballongen for å unngå smitte. :link:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...