Rumle Skrevet 8. januar 2018 #32281 Skrevet 8. januar 2018 Uff! Det høres ikke bra ut, Aldri Godt du kom deg til legen. Håper du føler deg mye bedre snart 2
Aldrisur Skrevet 8. januar 2018 Forfatter #32282 Skrevet 8. januar 2018 1 time siden, Gregor Clegane skrev: Tjohei! Tjohei ray ray! 1 time siden, Mynona skrev: god bedring. Høres helt grusomt ut!! Takk My og velkommen hjem til det vakre vinterlandet. 55 minutter siden, Frøkensina skrev: Det er sant Takk snuppa Huff! Jeg aner at vi skulle vært strengere med deg altså. Jeg har hatt lungebetennelse noen ganger, grusomme greier! Bihulebetennelse også, blir jo så kvalm av det. Du vil nok føle deg mye bedre om et par dager Bedre om et par dager, ja det tror jeg på. Det pleier å hjelpe fort når man begynner på antibiotika. 15 minutter siden, Rumle skrev: Uff! Det høres ikke bra ut, Aldri Godt du kom deg til legen. Håper du føler deg mye bedre snart Håper jeg og Rumlis. Synes jeg selv jeg er ganske heldig da. Ikke trenger jeg å stå opp tidlig på morgenen for å tvinge meg til å gå på jobb eller krangle meg til sykmelding og at det finnes medisiner som kan hjelpe meg å bli frisk igjen. Ja, det er jeg takknemlig for. .....ooooog at jeg kan sovne på sofaen når jeg vil.... 3
Frøkensina Skrevet 8. januar 2018 #32286 Skrevet 8. januar 2018 Puh tar meg en pause her jeg. Det er både interessant og komplisert hvordan vitenskap, filosofi, religion, astrologi og kunst har hengt sammen 2
Frøkensina Skrevet 8. januar 2018 #32287 Skrevet 8. januar 2018 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Mjauuu.... nusselig du! 1
Aldrisur Skrevet 8. januar 2018 Forfatter #32288 Skrevet 8. januar 2018 3 minutter siden, Frøkensina skrev: Puh tar meg en pause her jeg. Det er både interessant og komplisert hvordan vitenskap, filosofi, religion, astrologi og kunst har hengt sammen Ja ikke sant? Du er flink du. 1
Severus Skrevet 8. januar 2018 #32289 Skrevet 8. januar 2018 Jeg har fått et Lego Star Wars romskip, men jeg måtte ha et sted å ha figurene mens jeg bygger det. 2
Frøkensina Skrevet 8. januar 2018 #32290 Skrevet 8. januar 2018 4 minutter siden, Aldrisur skrev: Ja ikke sant? Du er flink du. Leser ganske sakte i forhold til andre egentlig. Men jeg prøver 2
Aldrisur Skrevet 8. januar 2018 Forfatter #32291 Skrevet 8. januar 2018 2 minutter siden, Severus skrev: Jeg har fått et Lego Star Wars romskip, men jeg måtte ha et sted å ha figurene mens jeg bygger det. Stilig Sev! Akkurat nå, Frøkensina skrev: Leser ganske sakte i forhold til andre egentlig. Men jeg prøver Veldig så konsentrert. 1
Frøkensina Skrevet 8. januar 2018 #32292 Skrevet 8. januar 2018 Ser sånn ut hvertfall Jeg får liksom plutselige stopp i konsentrasjonen, da er det ingen vits i å lese videre før jeg får den tilbake igjen (kan se at jeg har lest og understreket i etterkant uten å huske noenting). 1
Frøkensina Skrevet 8. januar 2018 #32293 Skrevet 8. januar 2018 Men så må jeg tvinge meg litt også.. 1
Aldrisur Skrevet 8. januar 2018 Forfatter #32294 Skrevet 8. januar 2018 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Ser sånn ut hvertfall Jeg får liksom plutselige stopp i konsentrasjonen, da er det ingen vits i å lese videre før jeg får den tilbake igjen (kan se at jeg har lest og understreket i etterkant uten å huske noenting). Jeg er sånn selv når jeg jobber med noe som trenger konsentrasjon. Noe husker du sikkert, om ikke akkurat da, så har det nok festet seg. Ja, tving deg litt du. 1
Mynona Skrevet 8. januar 2018 #32295 Skrevet 8. januar 2018 Nå har jeg vært på jobb i en dag, og det kjennes litt sårt i halsen! Jeg var jo forkjølet før jul.. jeg kan jo ikke bli det med en gang igjen?! Kanskje det er smitte i ballongen?
Aldrisur Skrevet 8. januar 2018 Forfatter #32296 Skrevet 8. januar 2018 1 minutt siden, Mynona skrev: Nå har jeg vært på jobb i en dag, og det kjennes litt sårt i halsen! Jeg var jo forkjølet før jul.. jeg kan jo ikke bli det med en gang igjen?! Kanskje det er smitte i ballongen? Å neiiiii, jeg håper da inderlig ikke det!
Mynona Skrevet 8. januar 2018 #32297 Skrevet 8. januar 2018 3 minutter siden, Aldrisur skrev: Å neiiiii, jeg håper da inderlig ikke det! Kanskje du må sende over litt antibiotika med forumheisen etterhvert Satser på at det går over i natt! Må bare sove litt. Og det skal jeg gjøre straks. 1
Mynona Skrevet 8. januar 2018 #32299 Skrevet 8. januar 2018 Akkurat nå, Severus skrev: Ikke smitt meg Tar på munnbind!
Lille Lerke Skrevet 8. januar 2018 #32300 Skrevet 8. januar 2018 9 minutter siden, Mynona skrev: Nå har jeg vært på jobb i en dag, og det kjennes litt sårt i halsen! Jeg var jo forkjølet før jul.. jeg kan jo ikke bli det med en gang igjen?! Kanskje det er smitte i ballongen? løper raskt ut av ballongen for å unngå smitte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå