Frøkensina Skrevet 7. januar 2018 #32261 Skrevet 7. januar 2018 (endret) 4 minutter siden, Rumle skrev: En knallrød bukse! Som nå har blitt helt svakt korallrosa og utvasket som om jeg hadde brukt den i 10 år Ikke så rart i grunnen, før den farget maaange laken og et par dynetrekk ganske jevnt og fint. Utrolig hvor mye farge det er i et plagg i grunnen Rødt er jo ekstra djevelsk når det gjelder å farge av i vask da, selv om jeg også har farget klær lyseblå uten å mene det. 3 minutter siden, Rumle skrev: Hmm ja da vet jeg jammen ikke, kan ikke huske om det var det i det jeg prøvde. Men, da har det nok kanskje vært det? Jeg kan jo ikke være sikker på om det var det du prøvde, bare har blitt så glad i bomullssateng og det koster ikke så vanvittig mye som andre fancy altetnativer, særlig ikke når det er på salg. Endret 7. januar 2018 av Frøkensina Lyseblå! Ikke Lusenlå :p 2
Rumle Skrevet 7. januar 2018 #32262 Skrevet 7. januar 2018 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Rødt er jo ekstra djevelsk når det gjelder å farge av i vask da, selv om jeg også har farget klær lusenlå uten å mene det. Jeg kan jo ikke være sikker på om det var det du prøvde, bare har blitt så glad i bomullssateng og det koster ikke så vanvittig mye som andre fancy altetnativer, særlig ikke når det er på salg. Kanskje jeg skal gi det er forsøk til da 2
Frøkensina Skrevet 7. januar 2018 #32263 Skrevet 7. januar 2018 Akkurat nå, Rumle skrev: Kanskje jeg skal gi det er forsøk til da Får virkelig håpe du liker det da Synes de holder seg godt hvertfall. 2
Lille Lerke Skrevet 8. januar 2018 #32264 Skrevet 8. januar 2018 Sender Ballongsjefen @Aldrisur noen bekymrede tanker. Hun har ikke vist seg i dag og var dårlig sistt gang hun var innom ballongen for å justere ballongens navigeringskurs. Håper doktor Proctor gir henne fornuftig hjelp i morgen. 2
Frøkensina Skrevet 8. januar 2018 #32265 Skrevet 8. januar 2018 Skeptisk til den der doktoren Men ellers enig med Lerke, kom deg til legen Aldri. Jeg prøver å lese (om enn alt for sent) og merker jeg blir utrolig trøtt og surrete av Platon, Plotinus og Ficino særlig blandet med Augustin og andre teologer. Jeg tror hjernen morkner ved endel problemer og lite bruk, det er litt trist Det er forsåvidt gøy også, endelig utfordre hodet litt. Men blir så frustrert når jeg ikke skjønner noe eller det går for sakte fordi jeg har vært idiotisk og utsatt igjen 2
Rumle Skrevet 8. januar 2018 #32266 Skrevet 8. januar 2018 *innom med litt nylaget til nattstudenten før jeg tusler tilbake til sengen* 3
Lille Lerke Skrevet 8. januar 2018 #32267 Skrevet 8. januar 2018 1 minutt siden, Rumle skrev: *innom med litt nylaget til nattstudenten før jeg tusler tilbake til sengen* Er det bare natteranglere morgenfugler i ballongen nå 2
Frøkensina Skrevet 8. januar 2018 #32268 Skrevet 8. januar 2018 28 minutter siden, Rumle skrev: *innom med litt nylaget til nattstudenten før jeg tusler tilbake til sengen* Setter igjen en magisk kopp til du våkner 2
Frøkensina Skrevet 8. januar 2018 #32269 Skrevet 8. januar 2018 Nå har jeg fått eksamensoppgavene, glad fordi jeg kan fortsatt skrive om det jeg hadde tenkt. Bare spent på om jeg klarer det denne gangen! Må bare hoppe over min sterke indre kritiker bedre og ikke bli sittende å lese i panikk, skrive noe hver dag slik at jeg starter en kladd i dag 2
Aldrisur Skrevet 8. januar 2018 Forfatter #32270 Skrevet 8. januar 2018 På 6.1.2018 den 9.26, Roadrunner skrev: Jammen, ærlig talt! Jeg har sosialt liv EN kveld og dere fyller ballongen med ørtifjørti sider til Kan forøvrig informere om at jeg ikke er oppe før 06 i helgen Det får da være grenser! Det der kaller jeg å dra seg til langt på dag! På 6.1.2018 den 9.59, FruN skrev: Her er det bursdagsfeiring for mor og datter Er sånn nesten ajour Ellers er det forberedelse av bhg-start på mandag! Gratulere med begge dagene og spent på hvordan første barnehagedagen forløp? På 6.1.2018 den 17.02, Roadrunner skrev: Gikk en tur langs stranda og møtte ei dame som matet noen svaner. Kom i prat, og ble stående sammen med henne og svanene litt. Gikk videre etter en stund, og beklaget om jeg hadde forstyrret henne. Svaret jeg fikk varmer hjertet mitt ennå: "Forstyrret? Nei, tvert i mot, selskapet ditt beriket stunden" Fine dagen! Så koselig. Jeg tenker også at den damen var flink til å si hva hun mente om denne hyggelige stunden. Mange tenker jo sånn, men sier det ikke høyt. Ikke sant? På 6.1.2018 den 17.11, Frøkensina skrev: Jeg skulle lese i dag, i stedet har jeg meldt meg inn på pinterest Sa noen noe om timing? Har eksamen neste uke. Nå er det neste uke. Går det greit med deg? På 6.1.2018 den 22.21, FruN skrev: Jeg datt i trappa i dag. Det var ikke like kult.. Uffameg, håper du blir fort helt bra igjen. Men det kunne virkelig gått verre. 17 timer siden, Hoppetaujenta skrev: God bedring til alle som trenger det. Jaaaaaaaa, takk for det Hoppe! Jeg trenger det væffal. 15 timer siden, Rumle skrev: Fortalte jeg dere at jeg klarte å farge nesten alt sengetøyet flamingorosa ved et uhell i julen? Så nå må visst jeg på sengetøysjakt også hoppen 10 timer siden, Lille Lerke skrev: Sender Ballongsjefen @Aldrisur noen bekymrede tanker. Hun har ikke vist seg i dag og var dårlig sistt gang hun var innom ballongen for å justere ballongens navigeringskurs. Håper doktor Proctor gir henne fornuftig hjelp i morgen. Ble noe kluss med siteringen her, men det jeg skulle si til Rumle var at jeg er enig med Frøkensina. Ikke så gærent at det ikke er godt for noe: Flamingorosa er jo en finfin farge. Og til Lerke: Takk for varm omtanke, jeg har ikke hatt det noe særlig siden sist, men det går bedre nå. 9 timer siden, Frøkensina skrev: Skeptisk til den der doktoren Men ellers enig med Lerke, kom deg til legen Aldri. Jeg prøver å lese (om enn alt for sent) og merker jeg blir utrolig trøtt og surrete av Platon, Plotinus og Ficino særlig blandet med Augustin og andre teologer. Jeg tror hjernen morkner ved endel problemer og lite bruk, det er litt trist Det er forsåvidt gøy også, endelig utfordre hodet litt. Men blir så frustrert når jeg ikke skjønner noe eller det går for sakte fordi jeg har vært idiotisk og utsatt igjen Platon og Plotinus og alt det der!? Hjernen morkner eller kan hende den er full av snørr og det som verre er? Håper det ordner seg for deg etter hvert da. 8 timer siden, Rumle skrev: *innom med litt nylaget til nattstudenten før jeg tusler tilbake til sengen* Du er da snill mot dine KG-venner du Rumle. Og en skikkelig natterangler. --------------------------------------- Først til @Winza: Damen med bok på hodet (som Frøkensina la inn bilde av) er en modell ved navn Anne St. Marie, avbildet i Vogue i 1955. NÅ har jeg endelig vært hos legen. Og det var ikke juletreet jeg var allergisk for, jeg har både bihulebetennelse og lungebetennelse. Så fikk antibiotika og regner med at den tar knekken på skitten. Jeg klarte ikke å reparere meg selv denne gangen gitt. Håper det går bedre med alle dere andre i *sykeballongen* også? 3
Frøkensina Skrevet 8. januar 2018 #32271 Skrevet 8. januar 2018 Hjelpes, ikke rart du har følt deg elendig! Så bra at du har kommet deg på en skikkelig kur nå 2
Frøkensina Skrevet 8. januar 2018 #32272 Skrevet 8. januar 2018 4 minutter siden, Frøkensina skrev: Nå har jeg fått eksamensoppgavene, glad fordi jeg kan fortsatt skrive om det jeg hadde tenkt. Bare spent på om jeg klarer det denne gangen! Må bare hoppe over min sterke indre kritiker bedre og ikke bli sittende å lese i panikk, skrive noe hver dag slik at jeg starter en kladd i dag Går bra, må da klare dette bare jeg følger mine egne råd! Tror at jeg har litt prestasjonsangst siden det er så lenge siden jeg har skrevet en slik eksamensoppgave og siden jeg skulle ønske at jeg hadde lest mer, men jeg vil klare dette. 2
Aldrisur Skrevet 8. januar 2018 Forfatter #32273 Skrevet 8. januar 2018 3 minutter siden, Frøkensina skrev: Går bra, må da klare dette bare jeg følger mine egne råd! Tror at jeg har litt prestasjonsangst siden det er så lenge siden jeg har skrevet en slik eksamensoppgave og siden jeg skulle ønske at jeg hadde lest mer, men jeg vil klare dette. Ah ja, å følge sine egne råd er en utfordring i seg selv. Og klart du har prestasjonsangst - man krever jo bare mer og mer av seg selv jo eldre man blir. Men du, dette klarer du så flink og klok som du er. 2
Aldrisur Skrevet 8. januar 2018 Forfatter #32274 Skrevet 8. januar 2018 11 minutter siden, Frøkensina skrev: Hjelpes, ikke rart du har følt deg elendig! Så bra at du har kommet deg på en skikkelig kur nå Ja ikke sant? Jeg har hatt lungebetennelse en gang tidligere i livet, og det jeg kan huske fra den gangen er at lungene kjentes ut som papp-plater, at det var vondt og puste og at jeg var skikkelig sippete og gråt av alt. På lørdag hadde jeg vondt for å puste og grein meg gjennom begge delene av *Hver gang vi møtes*. Da begynte jeg å ane hva som var galt og gledet meg til det skulle bli mandag så jeg kunne få medisiner. 2
Mynona Skrevet 8. januar 2018 #32277 Skrevet 8. januar 2018 43 minutter siden, Aldrisur skrev: Ja ikke sant? Jeg har hatt lungebetennelse en gang tidligere i livet, og det jeg kan huske fra den gangen er at lungene kjentes ut som papp-plater, at det var vondt og puste og at jeg var skikkelig sippete og gråt av alt. På lørdag hadde jeg vondt for å puste og grein meg gjennom begge delene av *Hver gang vi møtes*. Da begynte jeg å ane hva som var galt og gledet meg til det skulle bli mandag så jeg kunne få medisiner. god bedring. Høres helt grusomt ut!! 1
Frøkensina Skrevet 8. januar 2018 #32278 Skrevet 8. januar 2018 1 time siden, Aldrisur skrev: Ah ja, å følge sine egne råd er en utfordring i seg selv. Og klart du har prestasjonsangst - man krever jo bare mer og mer av seg selv jo eldre man blir. Men du, dette klarer du så flink og klok som du er. Det er sant Takk snuppa 1 time siden, Aldrisur skrev: Ja ikke sant? Jeg har hatt lungebetennelse en gang tidligere i livet, og det jeg kan huske fra den gangen er at lungene kjentes ut som papp-plater, at det var vondt og puste og at jeg var skikkelig sippete og gråt av alt. På lørdag hadde jeg vondt for å puste og grein meg gjennom begge delene av *Hver gang vi møtes*. Da begynte jeg å ane hva som var galt og gledet meg til det skulle bli mandag så jeg kunne få medisiner. Huff! Jeg aner at vi skulle vært strengere med deg altså. Jeg har hatt lungebetennelse noen ganger, grusomme greier! Bihulebetennelse også, blir jo så kvalm av det. Du vil nok føle deg mye bedre om et par dager 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå