Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gratulerer så mye, @FruN! :nordvesta:

Håper det har vært en fin feiring! 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Roadrunner skrev:

Gratulerer så mye, @FruN! :nordvesta:

Håper det har vært en fin feiring! 

Takk!

Ja, feiringen ble bra! Litt kjedelig at lillebrors mage skulle tulle, men det ordnet seg heldigvis til slutt :jepp: 

Storesøster har fått eget hus/slott, koppestell og støvsuger. Ho virket VELDIG fornøyd! :ler: 

• Liker 1
Skrevet

Jeg datt i trappa i dag. Det var ikke like kult.. 

• Liker 1
Skrevet
28 minutter siden, FruN skrev:

Jeg datt i trappa i dag. Det var ikke like kult.. 

Uff, da, gikk det bra? Blir jo reineste sykeballongen dette. 

@Aldrisur hvordan står det til hos deg i dag? 

Skrevet (endret)
33 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Uff, da, gikk det bra? Blir jo reineste sykeballongen dette. 

@Aldrisur hvordan står det til hos deg i dag? 

Jada, men har litt vondt i ryggen og blir nok litt blå langs etter venstrebeinet imorra. Har tatt litt smertestillende, og fikk hjelp til å finne frem og pakke vekk mat etc når det var folk her. Til og med hjelp med lillebror! 

Ja, hvordan står det til med den syke ballongeieren? 

Endret av FruN
  • Liker 1
Skrevet

God søndag i ballongen! 

Hvordan går det med kroppen etter fallet, @FruN

• Liker 1
Skrevet
19 timer siden, FruN skrev:

Jada, men har litt vondt i ryggen og blir nok litt blå langs etter venstrebeinet imorra. Har tatt litt smertestillende, og fikk hjelp til å finne frem og pakke vekk mat etc når det var folk her. Til og med hjelp med lillebror! 

Ja, hvordan står det til med den syke ballongeieren? 

Uff, håper du føler deg bedre snart :hug:

• Liker 1
Skrevet

Skummelt å falle i trappen, kjenner noen som brakk armen stygt. Håper det gikk bra med ryggen FruN :klemmer: 

• Liker 1
Skrevet

:lillesky2: God bedring til alle som trenger det.  :flagg:

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, Roadrunner skrev:

God søndag i ballongen! 

Hvordan går det med kroppen etter fallet, @FruN

Det går :) Litt vondt å bevege seg, men har fått i meg litt smertestillende så har fungert nok til det jeg har måttet gjøre :) Ikke sett noe voldsomt til blåmerker enda da! 

56 minutter siden, Rumle skrev:

Uff, håper du føler deg bedre snart :hug:

Takk :klem: 

43 minutter siden, Frøkensina skrev:

Skummelt å falle i trappen, kjenner noen som brakk armen stygt. Håper det gikk bra med ryggen FruN :klemmer: 

Kan være veldig skummelt! Eksen min brakk beinet stygt. Måtte opereres, og fikk sannsynligvis et epileptisk anfall mens han var i narkose. Ganske surrete når han våknet ihvertfall.

Ryggen er ikke så ille, det er verst når jeg skal/må løfte ungene :) Det er litt verre med de plassene som har spent seg pga ryggen :P Men som nevnt, smertestillende er bra saker :ler: 

• Liker 2
Skrevet

Fortalte jeg dere at jeg klarte å farge nesten alt sengetøyet flamingorosa ved et uhell :dry: i julen?

Så nå må visst jeg på sengetøysjakt også hoppen :fnise: 

• Liker 1
Skrevet

Ingenting galt med flamingorosa vel? Squaak-snøft! 

BHjgRQaCAAECcew.jpg

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, Rumle skrev:

Fortalte jeg dere at jeg klarte å farge nesten alt sengetøyet flamingorosa ved et uhell :dry: i julen?

Så nå må visst jeg på sengetøysjakt også hoppen :fnise:

Men du, det der du satte deg fast i er du sikker på at det var rent naturmateriale for synes bomullssateng er helt nydelig uten sånne problemer? 

• Liker 1
Skrevet (endret)
1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Men du, det der du satte deg fast i er du sikker på at det var rent naturmateriale for synes bomullssateng er helt nydelig uten sånne problemer? 

Det er jeg ikke 100% sikker på! Kan være det er det som er problemet ja?

Endret av Rumle
Skrevet

:ler: Var det en rød juleduk som forsvant med sengetøyet kanskje? 

• Liker 1
Skrevet (endret)
4 minutter siden, Rumle skrev:

Det er jeg ikke 100% sikker på! Kan være det er det som er problemet ja?

Ja må aldri finne på å ha polyester eller andre slike plastmaterialer i sengetøy, helt forferdelig og kan kjennes ut som det hefter seg til tørr hud etc. De puster jo ikke heller, vil ikke ha noe som er blandet med det en gang. 

Endret av Frøkensina
  • Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Frøkensina skrev:

:ler: Var det en rød juleduk som forsvant med sengetøyet kanskje? 

En knallrød bukse! :ninja: Som nå har blitt helt svakt korallrosa og utvasket som om jeg hadde brukt den i 10 år :hoho:Ikke så rart i grunnen, før den farget maaange laken og et par dynetrekk ganske jevnt og fint. Utrolig hvor mye farge det er i et plagg i grunnen :sjenert:

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Ja må aldri finne på å ha polyester eller andre slike plastmaterialer i sengetøy, helt forferdelig og kan kjennes ut som det hefter seg til tørr hud etc. De puster jo ikke heller, vil ikke ha noe som er blandet med det heller. 

Hmm ja da vet jeg jammen ikke, kan ikke huske om det var det i det jeg prøvde. Men, da har det nok kanskje vært det? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...