Roadrunner Skrevet 6. januar 2018 #32241 Skrevet 6. januar 2018 Gratulerer så mye, @FruN! Håper det har vært en fin feiring! 1
FruN Skrevet 6. januar 2018 #32242 Skrevet 6. januar 2018 Akkurat nå, Roadrunner skrev: Gratulerer så mye, @FruN! Håper det har vært en fin feiring! Takk! Ja, feiringen ble bra! Litt kjedelig at lillebrors mage skulle tulle, men det ordnet seg heldigvis til slutt Storesøster har fått eget hus/slott, koppestell og støvsuger. Ho virket VELDIG fornøyd! 1
FruN Skrevet 6. januar 2018 #32243 Skrevet 6. januar 2018 Jeg datt i trappa i dag. Det var ikke like kult.. 1
Lille Lerke Skrevet 6. januar 2018 #32244 Skrevet 6. januar 2018 28 minutter siden, FruN skrev: Jeg datt i trappa i dag. Det var ikke like kult.. Uff, da, gikk det bra? Blir jo reineste sykeballongen dette. @Aldrisur hvordan står det til hos deg i dag?
FruN Skrevet 6. januar 2018 #32245 Skrevet 6. januar 2018 (endret) 33 minutter siden, Lille Lerke skrev: Uff, da, gikk det bra? Blir jo reineste sykeballongen dette. @Aldrisur hvordan står det til hos deg i dag? Jada, men har litt vondt i ryggen og blir nok litt blå langs etter venstrebeinet imorra. Har tatt litt smertestillende, og fikk hjelp til å finne frem og pakke vekk mat etc når det var folk her. Til og med hjelp med lillebror! Ja, hvordan står det til med den syke ballongeieren? Endret 6. januar 2018 av FruN 1
Roadrunner Skrevet 7. januar 2018 #32246 Skrevet 7. januar 2018 God søndag i ballongen! Hvordan går det med kroppen etter fallet, @FruN? 1
Rumle Skrevet 7. januar 2018 #32247 Skrevet 7. januar 2018 19 timer siden, FruN skrev: Jada, men har litt vondt i ryggen og blir nok litt blå langs etter venstrebeinet imorra. Har tatt litt smertestillende, og fikk hjelp til å finne frem og pakke vekk mat etc når det var folk her. Til og med hjelp med lillebror! Ja, hvordan står det til med den syke ballongeieren? Uff, håper du føler deg bedre snart 1
Frøkensina Skrevet 7. januar 2018 #32248 Skrevet 7. januar 2018 Skummelt å falle i trappen, kjenner noen som brakk armen stygt. Håper det gikk bra med ryggen FruN 1
Hoppetaujenta Skrevet 7. januar 2018 #32250 Skrevet 7. januar 2018 God bedring til alle som trenger det. 3
FruN Skrevet 7. januar 2018 #32251 Skrevet 7. januar 2018 2 timer siden, Roadrunner skrev: God søndag i ballongen! Hvordan går det med kroppen etter fallet, @FruN? Det går Litt vondt å bevege seg, men har fått i meg litt smertestillende så har fungert nok til det jeg har måttet gjøre Ikke sett noe voldsomt til blåmerker enda da! 56 minutter siden, Rumle skrev: Uff, håper du føler deg bedre snart Takk 43 minutter siden, Frøkensina skrev: Skummelt å falle i trappen, kjenner noen som brakk armen stygt. Håper det gikk bra med ryggen FruN Kan være veldig skummelt! Eksen min brakk beinet stygt. Måtte opereres, og fikk sannsynligvis et epileptisk anfall mens han var i narkose. Ganske surrete når han våknet ihvertfall. Ryggen er ikke så ille, det er verst når jeg skal/må løfte ungene Det er litt verre med de plassene som har spent seg pga ryggen Men som nevnt, smertestillende er bra saker 2
Rumle Skrevet 7. januar 2018 #32252 Skrevet 7. januar 2018 Fortalte jeg dere at jeg klarte å farge nesten alt sengetøyet flamingorosa ved et uhell i julen? Så nå må visst jeg på sengetøysjakt også hoppen :fnise: 1
Frøkensina Skrevet 7. januar 2018 #32253 Skrevet 7. januar 2018 Ingenting galt med flamingorosa vel? Squaak-snøft! 2
Frøkensina Skrevet 7. januar 2018 #32254 Skrevet 7. januar 2018 5 minutter siden, Rumle skrev: Fortalte jeg dere at jeg klarte å farge nesten alt sengetøyet flamingorosa ved et uhell i julen? Så nå må visst jeg på sengetøysjakt også hoppen Men du, det der du satte deg fast i er du sikker på at det var rent naturmateriale for synes bomullssateng er helt nydelig uten sånne problemer? 1
Rumle Skrevet 7. januar 2018 #32256 Skrevet 7. januar 2018 (endret) 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Men du, det der du satte deg fast i er du sikker på at det var rent naturmateriale for synes bomullssateng er helt nydelig uten sånne problemer? Det er jeg ikke 100% sikker på! Kan være det er det som er problemet ja? Endret 7. januar 2018 av Rumle
Frøkensina Skrevet 7. januar 2018 #32257 Skrevet 7. januar 2018 Var det en rød juleduk som forsvant med sengetøyet kanskje? 1
Frøkensina Skrevet 7. januar 2018 #32258 Skrevet 7. januar 2018 (endret) 4 minutter siden, Rumle skrev: Det er jeg ikke 100% sikker på! Kan være det er det som er problemet ja? Ja må aldri finne på å ha polyester eller andre slike plastmaterialer i sengetøy, helt forferdelig og kan kjennes ut som det hefter seg til tørr hud etc. De puster jo ikke heller, vil ikke ha noe som er blandet med det en gang. Endret 7. januar 2018 av Frøkensina 2
Rumle Skrevet 7. januar 2018 #32259 Skrevet 7. januar 2018 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Var det en rød juleduk som forsvant med sengetøyet kanskje? En knallrød bukse! Som nå har blitt helt svakt korallrosa og utvasket som om jeg hadde brukt den i 10 år Ikke så rart i grunnen, før den farget maaange laken og et par dynetrekk ganske jevnt og fint. Utrolig hvor mye farge det er i et plagg i grunnen :sjenert: 1
Rumle Skrevet 7. januar 2018 #32260 Skrevet 7. januar 2018 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Ja må aldri finne på å ha polyester eller andre slike plastmaterialer i sengetøy, helt forferdelig og kan kjennes ut som det hefter seg til tørr hud etc. De puster jo ikke heller, vil ikke ha noe som er blandet med det heller. Hmm ja da vet jeg jammen ikke, kan ikke huske om det var det i det jeg prøvde. Men, da har det nok kanskje vært det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå