Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Rumle skrev:

Jooooooooooo jeg husker det!!!!! :ninuskapus: Tror det var aller første gangen vi snakket sammen!! Inne på ordleker en sen natt om jeg ikke tar feil? Synes du var skikkelig ok! :nori:

Ja det var det. Vi ble ganske godt kjent med hverandre :strix:den natten. 

1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Ka-tsjang! (Trommevirvel) Nettopp nå får dere igjen :ler: 

Au! :gape:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Ja det var det. Vi ble ganske godt kjent med hverandre :strix:den natten. 

---

Jaaaaaa! :strix:

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Rumle skrev:

:hoho: Fyyyyyyy! :laugh:

Jeg tenkte ikke på det en gang, bare lo sånn av de siste sidene :ler: Det var vel strengt tatt Hoppe som startet å legge rare meninger i min tur på isen! 

• Liker 1
Skrevet

Her badler dere på dotten og fikler i buskene så kvistene fyker, men når jeg sier noe så får jeg bare kjeft :overrasket: 

Tror jeg får sette på en film til :ler: Har Café Society, håper den er bra. :vinke: 

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, Frøkensina skrev:

Her badler dere på dotten og fikler i buskene så kvistene fyker, men når jeg sier noe så får jeg bare kjeft :overrasket: 

Tror jeg får sette på en film til :ler: Har Café Society, håper den er bra. :vinke: 

Woody Allen! Kos deg Frøkensina. :ninuskapus:

Skrevet

Som dere skravler! :ler: 

Nå er jeg sliten, og skal bedrive litt selvskryt! På 4 timer nå har jeg bakt browniecookies, en liten kake til storesøster, og tilsvarende stor kake. Sistnevnte datt sammen da jeg skulle se på den for å bestemme meg for om jeg var fornøyd med resultatet, så da ble det (nesten ferdige) cake pops i stedet. Så har jeg ryddet leker, støvsugd, gått 6(!!!) turer med diverse søppel, slått ut bordet, satt på to oppvaskmaskiner og klargjort til langpanne-rundstykke-baking imorra. Bare litt småting igjen, så kan jeg endelig legge meg :nori:

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, FruN skrev:

Nå er jeg sliten, og skal bedrive litt selvskryt! På 4 timer nå har jeg bakt browniecookies, en liten kake til storesøster, og tilsvarende stor kake. Sistnevnte datt sammen da jeg skulle se på den for å bestemme meg for om jeg var fornøyd med resultatet, så da ble det (nesten ferdige) cake pops i stedet. Så har jeg ryddet leker, støvsugd, gått 6(!!!) turer med diverse søppel, slått ut bordet, satt på to oppvaskmaskiner og klargjort til langpanne-rundstykke-baking imorra. Bare litt småting igjen, så kan jeg endelig legge meg :nori:

Oh my god! :daane:

Vil du gifte deg med meg FruN? :roser: :ler:

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, FruN skrev:

Herlighet så effektiv du er!! :daane:

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, FruN skrev:

:klappe: Endelig et fornuftig innlegg med innhold, til å bli svett(ere) av. 

Dere andre :flau: Hva slags språk er det dere fører ballongen med :jolie: Unger kan si mye rart, fordi de ikke forstår sin fikling med ord og det de baler(!) med.....vel, det er vel det dere og baler med, fikling med ord :sukk:

Jeg teller og teller og ingenting går opp! Nå leter jeg etter femte veggen å slenge telletullet mitt i. :sur:

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Lille Lerke skrev:

Dere andre :flau: Hva slags språk er det dere fører ballongen med :jolie: Unger kan si mye rart, fordi de ikke forstår sin fikling med ord og det de baler(!) med.....vel, det er vel det dere og baler med, fikling med ord :sukk:

Jeg teller og teller og ingenting går opp! Nå leter jeg etter femte veggen å slenge telletullet mitt i. :sur:

Nei du vet. Alt blir bare tull av og til.:strix:

1 minutt siden, Rumle skrev:

:laugh:

:klemmer: Du ler du! 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

---

:klemmer: Du ler du! 

Mhmm :laugh:

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Aldrisur skrev:

Jeg kom plutselig til å tenke på noe.

Det var Mynona som fikk meg til å minnes at en gang jeg satt på Doha flyplass - måtte vente på Osloflyet i 8 timer! Da holdt Rumle meg med selskap hele den natten. Og guuud så deilig det var. Hadde kjedet meg i hjel om ikke hun hadde vært der den natten.

Det var en kelner som kom å tilbød meg hvitvin gjennom alle åtte timene. En fin-fin opplevelse var det. Vet ikke om du husker det da Rumle. Det er veldig lenge siden. :) 

En reddende nattengel hun derre Rumle!

21 minutter siden, FruN skrev:

:daane: 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Mynona skrev:

En reddende nattengel hun derre Rumle!

:daane: 

Hvor er du nå?

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Aldrisur skrev:

Hvor er du nå?

Under dyna! :sove: 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Mynona skrev:

:klem:

• Liker 2
Skrevet
23 minutter siden, Aldrisur skrev:

Oh my god! :daane:

Vil du gifte deg med meg FruN? :roser: :ler:

22 minutter siden, Rumle skrev:

Herlighet så effektiv du er!! :daane:

22 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Må jo få ting unna når vi får folk imorra :ler: Ble heldigvis mindre baking siden vi ikke blir så mange :) 

Kanskje like greit at jeg ikke har fått med meg alt dere har skravlet om? :ler: Hva slags telling holder du på med, Lerke? 

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Mynona skrev:

I Tuballongen går ting fort, London det ene øyeblikket og under dyna (fornuftig) ved neste rapportering. 

Nå skal jeg telle en gang til..... :tekola:

• Liker 2
Skrevet

:ler: God natt fininger! :klemmer:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...