Aldrisur Skrevet 5. januar 2018 Forfatter #32181 Skrevet 5. januar 2018 1 minutt siden, Rumle skrev: Jooooooooooo jeg husker det!!!!! Tror det var aller første gangen vi snakket sammen!! Inne på ordleker en sen natt om jeg ikke tar feil? Synes du var skikkelig ok! Ja det var det. Vi ble ganske godt kjent med hverandre den natten. 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Ka-tsjang! (Trommevirvel) Nettopp nå får dere igjen Au! 2
Rumle Skrevet 5. januar 2018 #32182 Skrevet 5. januar 2018 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Ja det var det. Vi ble ganske godt kjent med hverandre den natten. --- Jaaaaaa! 2
Frøkensina Skrevet 5. januar 2018 #32183 Skrevet 5. januar 2018 Akkurat nå, Rumle skrev: Fyyyyyyy! Jeg tenkte ikke på det en gang, bare lo sånn av de siste sidene Det var vel strengt tatt Hoppe som startet å legge rare meninger i min tur på isen! 1
Frøkensina Skrevet 5. januar 2018 #32184 Skrevet 5. januar 2018 Her badler dere på dotten og fikler i buskene så kvistene fyker, men når jeg sier noe så får jeg bare kjeft Tror jeg får sette på en film til Har Café Society, håper den er bra. 2
Aldrisur Skrevet 5. januar 2018 Forfatter #32185 Skrevet 5. januar 2018 7 minutter siden, Frøkensina skrev: Her badler dere på dotten og fikler i buskene så kvistene fyker, men når jeg sier noe så får jeg bare kjeft Tror jeg får sette på en film til Har Café Society, håper den er bra. Woody Allen! Kos deg Frøkensina.
FruN Skrevet 5. januar 2018 #32186 Skrevet 5. januar 2018 Som dere skravler! Nå er jeg sliten, og skal bedrive litt selvskryt! På 4 timer nå har jeg bakt browniecookies, en liten kake til storesøster, og tilsvarende stor kake. Sistnevnte datt sammen da jeg skulle se på den for å bestemme meg for om jeg var fornøyd med resultatet, så da ble det (nesten ferdige) cake pops i stedet. Så har jeg ryddet leker, støvsugd, gått 6(!!!) turer med diverse søppel, slått ut bordet, satt på to oppvaskmaskiner og klargjort til langpanne-rundstykke-baking imorra. Bare litt småting igjen, så kan jeg endelig legge meg 3
Aldrisur Skrevet 5. januar 2018 Forfatter #32187 Skrevet 5. januar 2018 4 minutter siden, FruN skrev: Som dere skravler! Nå er jeg sliten, og skal bedrive litt selvskryt! På 4 timer nå har jeg bakt browniecookies, en liten kake til storesøster, og tilsvarende stor kake. Sistnevnte datt sammen da jeg skulle se på den for å bestemme meg for om jeg var fornøyd med resultatet, så da ble det (nesten ferdige) cake pops i stedet. Så har jeg ryddet leker, støvsugd, gått 6(!!!) turer med diverse søppel, slått ut bordet, satt på to oppvaskmaskiner og klargjort til langpanne-rundstykke-baking imorra. Bare litt småting igjen, så kan jeg endelig legge meg Oh my god! Vil du gifte deg med meg FruN? 1
Rumle Skrevet 5. januar 2018 #32188 Skrevet 5. januar 2018 6 minutter siden, FruN skrev: Som dere skravler! Nå er jeg sliten, og skal bedrive litt selvskryt! På 4 timer nå har jeg bakt browniecookies, en liten kake til storesøster, og tilsvarende stor kake. Sistnevnte datt sammen da jeg skulle se på den for å bestemme meg for om jeg var fornøyd med resultatet, så da ble det (nesten ferdige) cake pops i stedet. Så har jeg ryddet leker, støvsugd, gått 6(!!!) turer med diverse søppel, slått ut bordet, satt på to oppvaskmaskiner og klargjort til langpanne-rundstykke-baking imorra. Bare litt småting igjen, så kan jeg endelig legge meg Herlighet så effektiv du er!! 1
Lille Lerke Skrevet 5. januar 2018 #32189 Skrevet 5. januar 2018 3 minutter siden, FruN skrev: Som dere skravler! Nå er jeg sliten, og skal bedrive litt selvskryt! På 4 timer nå har jeg bakt browniecookies, en liten kake til storesøster, og tilsvarende stor kake. Sistnevnte datt sammen da jeg skulle se på den for å bestemme meg for om jeg var fornøyd med resultatet, så da ble det (nesten ferdige) cake pops i stedet. Så har jeg ryddet leker, støvsugd, gått 6(!!!) turer med diverse søppel, slått ut bordet, satt på to oppvaskmaskiner og klargjort til langpanne-rundstykke-baking imorra. Bare litt småting igjen, så kan jeg endelig legge meg Endelig et fornuftig innlegg med innhold, til å bli svett(ere) av. Dere andre Hva slags språk er det dere fører ballongen med Unger kan si mye rart, fordi de ikke forstår sin fikling med ord og det de baler(!) med.....vel, det er vel det dere og baler med, fikling med ord Jeg teller og teller og ingenting går opp! Nå leter jeg etter femte veggen å slenge telletullet mitt i. 2
Aldrisur Skrevet 5. januar 2018 Forfatter #32192 Skrevet 5. januar 2018 1 minutt siden, Lille Lerke skrev: Endelig et fornuftig innlegg med innhold, til å bli svett(ere) av. Dere andre Hva slags språk er det dere fører ballongen med Unger kan si mye rart, fordi de ikke forstår sin fikling med ord og det de baler(!) med.....vel, det er vel det dere og baler med, fikling med ord Jeg teller og teller og ingenting går opp! Nå leter jeg etter femte veggen å slenge telletullet mitt i. Nei du vet. Alt blir bare tull av og til. 1 minutt siden, Rumle skrev: Du ler du! 1
Rumle Skrevet 5. januar 2018 #32193 Skrevet 5. januar 2018 Akkurat nå, Aldrisur skrev: --- Du ler du! Mhmm 1
Mynona Skrevet 5. januar 2018 #32194 Skrevet 5. januar 2018 1 time siden, Aldrisur skrev: Jeg kom plutselig til å tenke på noe. Det var Mynona som fikk meg til å minnes at en gang jeg satt på Doha flyplass - måtte vente på Osloflyet i 8 timer! Da holdt Rumle meg med selskap hele den natten. Og guuud så deilig det var. Hadde kjedet meg i hjel om ikke hun hadde vært der den natten. Det var en kelner som kom å tilbød meg hvitvin gjennom alle åtte timene. En fin-fin opplevelse var det. Vet ikke om du husker det da Rumle. Det er veldig lenge siden. En reddende nattengel hun derre Rumle! 21 minutter siden, FruN skrev: Som dere skravler! Nå er jeg sliten, og skal bedrive litt selvskryt! På 4 timer nå har jeg bakt browniecookies, en liten kake til storesøster, og tilsvarende stor kake. Sistnevnte datt sammen da jeg skulle se på den for å bestemme meg for om jeg var fornøyd med resultatet, så da ble det (nesten ferdige) cake pops i stedet. Så har jeg ryddet leker, støvsugd, gått 6(!!!) turer med diverse søppel, slått ut bordet, satt på to oppvaskmaskiner og klargjort til langpanne-rundstykke-baking imorra. Bare litt småting igjen, så kan jeg endelig legge meg 2
Aldrisur Skrevet 5. januar 2018 Forfatter #32195 Skrevet 5. januar 2018 Akkurat nå, Mynona skrev: En reddende nattengel hun derre Rumle! Hvor er du nå? 1
Mynona Skrevet 6. januar 2018 #32196 Skrevet 6. januar 2018 2 minutter siden, Aldrisur skrev: Hvor er du nå? Under dyna! 1
Aldrisur Skrevet 6. januar 2018 Forfatter #32197 Skrevet 6. januar 2018 Akkurat nå, Mynona skrev: Under dyna! 2
FruN Skrevet 6. januar 2018 #32198 Skrevet 6. januar 2018 23 minutter siden, Aldrisur skrev: Oh my god! Vil du gifte deg med meg FruN? 22 minutter siden, Rumle skrev: Herlighet så effektiv du er!! 22 minutter siden, Lille Lerke skrev: Endelig et fornuftig innlegg med innhold, til å bli svett(ere) av. Dere andre Hva slags språk er det dere fører ballongen med Unger kan si mye rart, fordi de ikke forstår sin fikling med ord og det de baler(!) med.....vel, det er vel det dere og baler med, fikling med ord Jeg teller og teller og ingenting går opp! Nå leter jeg etter femte veggen å slenge telletullet mitt i. Må jo få ting unna når vi får folk imorra Ble heldigvis mindre baking siden vi ikke blir så mange Kanskje like greit at jeg ikke har fått med meg alt dere har skravlet om? Hva slags telling holder du på med, Lerke? 2
Lille Lerke Skrevet 6. januar 2018 #32199 Skrevet 6. januar 2018 4 minutter siden, Mynona skrev: Under dyna! I Tuballongen går ting fort, London det ene øyeblikket og under dyna (fornuftig) ved neste rapportering. Nå skal jeg telle en gang til..... 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå