Aldrisur Skrevet 5. januar 2018 Forfatter #32162 Skrevet 5. januar 2018 1 minutt siden, Rumle skrev: Jeg tror hun mente buskene! Badla på dåtten i buskene? 3
Aldrisur Skrevet 5. januar 2018 Forfatter #32167 Skrevet 5. januar 2018 Badla-buksene, bukser man badler eller busker i. Jeg er så glad for å ha lært noe nytt i kveld. 2
Rumle Skrevet 5. januar 2018 #32168 Skrevet 5. januar 2018 (endret) Jeg vet ikke, Fikle får opplyse oss! Endret 5. januar 2018 av Rumle 2
Aldrisur Skrevet 5. januar 2018 Forfatter #32169 Skrevet 5. januar 2018 Akkurat nå, Rumle skrev: Jeg vet ikke, Fikle får opplyse oss! Har du Har du hva da? Hæ? 2
Rumle Skrevet 5. januar 2018 #32170 Skrevet 5. januar 2018 6 minutter siden, Aldrisur skrev: Har du hva da? Hæ? Aurocorrect! :bond: Begynner å mistenke at autocorrect = mitt alter ego 3
Rumle Skrevet 5. januar 2018 #32172 Skrevet 5. januar 2018 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Ler meg ihjel av dere 2
Frøkensina Skrevet 5. januar 2018 #32173 Skrevet 5. januar 2018 1 minutt siden, Rumle skrev: Fikler du i buskene nå igjen? 2
Aldrisur Skrevet 5. januar 2018 Forfatter #32174 Skrevet 5. januar 2018 Jeg kom plutselig til å tenke på noe. Det var Mynona som fikk meg til å minnes at en gang jeg satt på Doha flyplass - måtte vente på Osloflyet i 8 timer! Da holdt Rumle meg med selskap hele den natten. Og guuud så deilig det var. Hadde kjedet meg i hjel om ikke hun hadde vært der den natten. Det var en kelner som kom å tilbød meg hvitvin gjennom alle åtte timene. En fin-fin opplevelse var det. Vet ikke om du husker det da Rumle. Det er veldig lenge siden. 2
Rumle Skrevet 5. januar 2018 #32175 Skrevet 5. januar 2018 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Fikler du i buskene nå igjen? Hvaaaaa! Har det ikke du som gikk deg vill i buskene for ikke så lenge siden? Synes å huske det ja! 1
Aldrisur Skrevet 5. januar 2018 Forfatter #32176 Skrevet 5. januar 2018 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Fikler du i buskene nå igjen? Ushj da Frøken! 1
Rumle Skrevet 5. januar 2018 #32177 Skrevet 5. januar 2018 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Jeg kom plutselig til å tenke på noe. Det var Mynona som fikk meg til å minnes at en gang jeg satt på Doha flyplass - måtte vente på Osloflyet i 8 timer! Da holdt Rumle meg med selskap hele den natten. Og guuud så deilig det var. Hadde kjedet meg i hjel om ikke hun hadde vært der den natten. Det var en kelner som kom å tilbød meg hvitvin gjennom alle åtte timene. En fin-fin opplevelse var det. Vet ikke om du husker det da Rumle. Det er veldig lenge siden. Jooooooooooo jeg husker det!!!!! Tror det var aller første gangen vi snakket sammen!! Inne på ordleker en sen natt om jeg ikke tar feil? Synes du var skikkelig ok! 2
Frøkensina Skrevet 5. januar 2018 #32178 Skrevet 5. januar 2018 1 minutt siden, Rumle skrev: Hvaaaaa! Har det ikke du som gikk deg vill i buskene for ikke så lenge siden? Synes å huske det ja! Ka-tsjang! (Trommevirvel) Nettopp nå får dere igjen 1
Frøkensina Skrevet 5. januar 2018 #32179 Skrevet 5. januar 2018 3 minutter siden, Aldrisur skrev: Jeg kom plutselig til å tenke på noe. Det var Mynona som fikk meg til å minnes at en gang jeg satt på Doha flyplass - måtte vente på Osloflyet i 8 timer! Da holdt Rumle meg med selskap hele den natten. Og guuud så deilig det var. Hadde kjedet meg i hjel om ikke hun hadde vært der den natten. Det var en kelner som kom å tilbød meg hvitvin gjennom alle åtte timene. En fin-fin opplevelse var det. Vet ikke om du husker det da Rumle. Det er veldig lenge siden. Akkurat nå, Rumle skrev: Jooooooooooo jeg husker det!!!!! Tror det var aller første gangen vi snakket sammen!! Inne på ordleker en sen natt om jeg ikke tar feil? Synes du var skikkelig ok! 2
Rumle Skrevet 5. januar 2018 #32180 Skrevet 5. januar 2018 (endret) 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Ka-tsjang! (Trommevirvel) Nettopp nå får dere igjen Fyyyyyyy! Endret 5. januar 2018 av Rumle 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå