Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Nommin hællandussen da. :ninuskapus:

Jeg ble litt svett her jeg. Ta en liten pause. :fnise:

:ler: Sikkert lurt! :klemmer: 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mother of the year award goes to dama bak meg på flyet. Hun kjeftet på sønnen sin (høyt) i 2 timer fordi han ikke gjorde leksene riktig, fort nok eller ikke skjønte oppgavene raskt nok. :rolleyes: 

I’ve had it with you! This is easy! If you start at 28 and that’s a D how many letters to come to whatever. 

No!! No!! Think! It’s not like that! Stop it! 

Osv! Og alle rundt himlet med øynene. Skulle ønske jeg var tøff nok til å si fra at han sikkert ikke skjønte mer ved at hun kjeftet og latterliggjorde han! 

God fredag! 

• Liker 3
Skrevet

For en tulling! :dry:

God fredag til deg og My - og velkommen hjem :)

• Liker 2
Skrevet

Takk. Snart! Har en etappe igjen. Er ikke hjemme før rundt midnatt. Og da har jeg reist i sånn ca 26 timer. Passelig sliten allerede! 

• Liker 1
Skrevet

Uff det var vel langt :unsure: Går det greit for deg å sitte så lenge på fly? 

• Liker 2
Skrevet

Ja, har på støttestrømper, som jeg pleier på lange flyturer og er ute å går litt ekstra mye. Ba om midtgangsete så jeg ikke skulle forstyrre noen. Men kjedelig er det. På vei til hadde jeg en mye kortere rute og fløy business, så da var det som en drøm. Føltes som å ligge på sofaen hjemme å se på film. Tiden gikk veldig fort med både servering, godt sete og dyne og alt som var. Kunne legge setet helt ned når jeg skulle sove, så det ble seng. 

• Liker 3
Skrevet
10 minutter siden, Mynona skrev:

Mother of the year award goes to dama bak meg på flyet. Hun kjeftet på sønnen sin (høyt) i 2 timer fordi han ikke gjorde leksene riktig, fort nok eller ikke skjønte oppgavene raskt nok. :rolleyes: 

I’ve had it with you! This is easy! If you start at 28 and that’s a D how many letters to come to whatever. 

No!! No!! Think! It’s not like that! Stop it! 

Osv! Og alle rundt himlet med øynene. Skulle ønske jeg var tøff nok til å si fra at han sikkert ikke skjønte mer ved at hun kjeftet og latterliggjorde han! 

God fredag! 

Dumme dama! :alice:

Jaaaa, business er tingen MY! 

Hvor er du nå da? I Doha eller?

• Liker 1
Skrevet

Hvor har du vært hen My? 

Skrevet
1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Dumme dama! :alice:

Jaaaa, business er tingen MY! 

Hvor er du nå da? I Doha eller?

Har «nettopp» vært i doha. For sånn 8 timer siden. Nå er jeg i London. 

Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Hvor har du vært hen My? 

I Thailand :) 

også er jeg heeelt alene :( for Paul har lenger ferie enn meg så han blir en stund til. Dummingen! :snurt: 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Mynona skrev:

også er jeg heeelt alene :( for Paul har lenger ferie enn meg så han blir en stund til. Dummingen! :snurt: 

Herregud for en reisevei da! 

Håper siste delen går smertefritt og greit. Plutselig er du hjemme igjen vet du. :kose:

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Mynona skrev:

Jøss for en lang hjemvei da! Dumme Paul med ekstra ferie :troest: Høres deilig ut med Thailandtur.

Holdt på å si da kan du jo gå på Boots og kjøpe medisiner og slikt, men det er nok bare meg og familien min som tenker sånn :ler: 

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, Mynona skrev:

Ja, har på støttestrømper, som jeg pleier på lange flyturer og er ute å går litt ekstra mye. Ba om midtgangsete så jeg ikke skulle forstyrre noen. Men kjedelig er det. På vei til hadde jeg en mye kortere rute og fløy business, så da var det som en drøm. Føltes som å ligge på sofaen hjemme å se på film. Tiden gikk veldig fort med både servering, godt sete og dyne og alt som var. Kunne legge setet helt ned når jeg skulle sove, så det ble seng. 

Håper resten av turen går greit, blir nok godt å komme hjem :klemmer:

• Liker 1
Skrevet

Jeg pleier å kjøpe utenlandske medisiner jeg og Farne, men nå er det så mye jeg ikke kan ta, så da gidder jeg ikke :ler: 

takk takk. Snart boarding og snart hjemme. Gruer meg til -15 grader da! :sjokkert: 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Mynona skrev:

Jeg pleier å kjøpe utenlandske medisiner jeg og Farne, men nå er det så mye jeg ikke kan ta, så da gidder jeg ikke :ler: 

takk takk. Snart boarding og snart hjemme. Gruer meg til -15 grader da! :sjokkert: 

Skjønner :ler: Hold ut resten av melkeruta, det har ikke blitt så kaldt enda :klemmer: 

• Liker 2
Skrevet

Spesialsang til den reisende My. :goodbye: 

*snufsemusikk for Hoppetusser den sjangeren der* :sukk: 

• Liker 4
Skrevet

-15??! :blink: og jeg synes vi har det kaldt :laugh:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Men fortvil ikke, jeg tar et glass vin for å  varme meg på deres vegne jeg :opplyser:

Så pass får en vel ofre seg .. :Nikke:

:vin: :engel:

Endret av Rumle
  • Liker 1
Skrevet

:laugh:  Det er godt med en Rumle til slikt :Nikke: 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...