Frøkensina Skrevet 5. januar 2018 #32041 Skrevet 5. januar 2018 4 minutter siden, Rumle skrev: Håper du får en ok dag 3
Hoppetaujenta Skrevet 5. januar 2018 #32042 Skrevet 5. januar 2018 Håper dere alle får en fin fredag. 9 timer siden, Frøkensina skrev: Jeg fant originalen, den er mye lenger! Og alltid tilgjengelig. Det der er rent gull, Frøken! Tusen takk for effektiv link. Prøvde å tenke meg frem en sånn en i natt, men jeg var for trøtt. Snille damen. 2
Zenobia Skrevet 5. januar 2018 #32043 Skrevet 5. januar 2018 13 timer siden, Hoppetaujenta skrev: God natt til @Zenobia også - hun er ikke glemt nei. Til opplysning har jeg også sovet aldeles uudmerket Håper dere andre også gjorde det Hei sveis! 3
Aldrisur Skrevet 5. januar 2018 Forfatter #32044 Skrevet 5. januar 2018 9 timer siden, Roadrunner skrev: God fredagsmorgen! For noen natteranglere i ballongen! Og god fredags kveld til deg fuglen (nå har vi både to fine fugler i ballongen!) I morgen har du vel fri så du kan sove litt lenger i hvert fall.... 5 timer siden, Frøkensina skrev: Morn Skikkelig morgenfugl du Håper alt gikk bedre enn du fryktet i dag Frøkensina? 5 timer siden, Rumle skrev: Det var da veeeeeldig tidlig! God fredag og helg i ballongen God fredagskveld og helg til Rumlemor også. 4 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Håper dere alle får en fin fredag. Det der er rent gull, Frøken! Tusen takk for effektiv link. Prøvde å tenke meg frem en sånn en i natt, men jeg var for trøtt. Snille damen. Håper freddan din har vært fin også Hoppe. 1 time siden, Zenobia skrev: Til opplysning har jeg også sovet aldeles uudmerket Håper dere andre også gjorde det Hei sveis! Hei Zenobia - det er såååå hyggelig at du stikker innom her. ----------------------------------- Dagen i dag har vært bittelitt bedre, men blir jeg ikke helt bra i løpet av helgen, så MÅ jeg kontakte legen på mandag. Jeg hater å gå til legen. Men må man så må man. Kan hende jeg burde hatt noe antibiotika. Dessuten er det bare 17 dager til jeg reiser sydover (eller er det østover?) - kan ikke være syk da vet dere. Gleder meg også veldig til våren og lysere tider, og det er jeg vel ikke alene om. Ha en fiiiin fredagskveld alle sammen! 4
Rumle Skrevet 5. januar 2018 #32045 Skrevet 5. januar 2018 God helg aldri Du skal snart ut å reise igjen, ja? Blir nok fint med lyse og varme dager 3
Aldrisur Skrevet 5. januar 2018 Forfatter #32046 Skrevet 5. januar 2018 Akkurat nå, Rumle skrev: God helg aldri Du skal snart ut å reise igjen, ja? Blir nok fint med lyse og varme dager Takk Rumle. Ja, det blir nok fint. 3
Frøkensina Skrevet 5. januar 2018 #32047 Skrevet 5. januar 2018 Det gikk bedre enn fryktet ja Sikkert lurt med en tur til legen i tilfelle du trenger noe 2
Aldrisur Skrevet 5. januar 2018 Forfatter #32048 Skrevet 5. januar 2018 2 minutter siden, Frøkensina skrev: Det gikk bedre enn fryktet ja Sikkert lurt med en tur til legen i tilfelle du trenger noe Åh bra! Jeg tror også det, men det er virkelig en bøyg å komme over. Blir aldri voksen når det kommer til å besøke legen. Vil heller gå til tannlegen jeg. 2
Frøkensina Skrevet 5. januar 2018 #32049 Skrevet 5. januar 2018 15 minutter siden, Aldrisur skrev: Åh bra! Jeg tror også det, men det er virkelig en bøyg å komme over. Blir aldri voksen når det kommer til å besøke legen. Vil heller gå til tannlegen jeg. Enig! Gruer meg mer til legen egentlig, synes ofte det er så guffent å be om hjelp til noe og så sier hun bare nei eller det kan vi snakke om en annen gang. Da unngår jeg jo legen i det lengste. Fastlegene har alfor mange pasienter Venterommet er verre enn tannlegen også! 2
Aldrisur Skrevet 5. januar 2018 Forfatter #32050 Skrevet 5. januar 2018 Som jeg skulle skrevet det selv! Venterommet er gruuuuusomt og man kommer aldri inn til avtalt tid. Grmf... 2
Frøkensina Skrevet 5. januar 2018 #32051 Skrevet 5. januar 2018 Jeg kan ikke se at de har stilt ut Salvator Mundi enda i Louvre Abu Dhabi, men de har jo en fin åpningsutstilling der nå med lån fra Louvre i Paris og så er jo selve museumsbygget veldig fint da... lokke-lure 1
Frøkensina Skrevet 5. januar 2018 #32052 Skrevet 5. januar 2018 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Som jeg skulle skrevet det selv! Venterommet er gruuuuusomt og man kommer aldri inn til avtalt tid. Grmf... Helt skrekk og gru ja! Men om du kan ha fått noe sånt som jeg hadde i høst er det bare å tvinge seg! 2
Aldrisur Skrevet 5. januar 2018 Forfatter #32053 Skrevet 5. januar 2018 6 minutter siden, Frøkensina skrev: Jeg kan ikke se at de har stilt ut Salvator Mundi enda i Louvre Abu Dhabi, men de har jo en fin åpningsutstilling der nå med lån fra Louvre i Paris og så er jo selve museumsbygget veldig fint da... lokke-lure Du tenker på når vi skal til Dubai? 2
Frøkensina Skrevet 5. januar 2018 #32054 Skrevet 5. januar 2018 3 minutter siden, Aldrisur skrev: Du tenker på når vi skal til Dubai? Jupp! 1
Aldrisur Skrevet 5. januar 2018 Forfatter #32058 Skrevet 5. januar 2018 Men først til Bangkok og Koh Samui vettu. Men om du er med til Dubai, så hadde jeg hatt en å gå på utstillinger/museer med. DET får jeg no ikke herr Aldri med på. 2
Frøkensina Skrevet 5. januar 2018 #32059 Skrevet 5. januar 2018 Der ser du, jeg blir jo helt enkelt NØDT til å bli med Det første der høres ikke vondt ut det heller 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå