Frøkensina Skrevet 5. januar 2018 #32021 Skrevet 5. januar 2018 Akkurat nå, Rumle skrev: Natta og masse god bedring til deg din luuuuuuring Luring ja! Virkelig Nå må jeg jo snoke på profilen! 2
Frøkensina Skrevet 5. januar 2018 #32022 Skrevet 5. januar 2018 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jammen det ER godt, Rumle.... Nei. Ordentlig brun saus i ei diger gryte. Ser du det ikke? Pekeren over navnet hennes? Alle burde fikse seg et fint bilde på det viset. Nå logger jeg av. Poff fra meg for i natt og om noen få timer er vi sammelig her igjen, som småfugler rundt matbrettet. Hej då. Pekeren? Pøh, du peker nok bare nese God natt! 2
Frøkensina Skrevet 5. januar 2018 #32024 Skrevet 5. januar 2018 Hjelpes så kraftig nordlys, superheldige. Det må ha vært planlagt etter et stort utbrudd på sola. 2
Hoppetaujenta Skrevet 5. januar 2018 #32026 Skrevet 5. januar 2018 2 minutter siden, Frøkensina skrev: Pekeren? Pøh, du peker nok bare nese God natt! Nå er du virkelig trøtt, Frøken. DU har jo også sånn bilde bak ditt eget navn og så finner du ikke Aldris? Jeg er personlig overtrøtt her. G`natt for siste gang. *poff* 3
Lille Lerke Skrevet 5. januar 2018 #32027 Skrevet 5. januar 2018 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Hjelpes så kraftig nordlys, superheldige. Det må ha vært planlagt etter et stort utbrudd på sola. Bor ikke du nær Oslo et sted? Er der nordlys Akkurat nå, Rumle skrev: Hva .. planlagt nordlys? Tuller hun, eller ....... ? 2
Rumle Skrevet 5. januar 2018 #32028 Skrevet 5. januar 2018 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Nå er du virkelig trøtt, Frøken. DU har jo også sånn bilde bak ditt eget navn og så finner du ikke Aldris? Jeg er personlig overtrøtt her. G`natt for siste gang. *poff* 2
Rumle Skrevet 5. januar 2018 #32029 Skrevet 5. januar 2018 Nei, jeg får vel tusle i seng jeg også, natta! 2
Frøkensina Skrevet 5. januar 2018 #32030 Skrevet 5. januar 2018 Jeg har bodd flere steder, men kronenordlyset så jeg i Oslo ja. Veldig tilfeldig for min del! Klart man kan planlegge utfra solutbrudd i vinterhalvåret, men man må jo ha flaks med været også. Nå har vi vært gjennom en periode med høy solaktivitet, det var sikkert når de filmet dette. Så vil det bli mindre i veldig lang tid. 2
Frøkensina Skrevet 5. januar 2018 #32031 Skrevet 5. januar 2018 Akkurat nå, Rumle skrev: Nei, jeg får vel tusle i seng jeg også, natta! Natta 4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Nå er du virkelig trøtt, Frøken. DU har jo også sånn bilde bak ditt eget navn og så finner du ikke Aldris? Jeg er personlig overtrøtt her. G`natt for siste gang. *poff* Sier du fnisende i halvsøvne Sov godt 2
Gjest Winza Skrevet 5. januar 2018 #32032 Skrevet 5. januar 2018 18 minutter siden, Aldrisur skrev: Du må sikkert gå inn på profilen min...tenker jeg. Nå må jeg si gonatta også. Vakker gif 18 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jammen det ER godt, Rumle.... Nei. Ordentlig brun saus i ei diger gryte. Ser du det ikke? Pekeren over navnet hennes? Alle burde fikse seg et fint bilde på det viset. Nå logger jeg av. Poff fra meg for i natt og om noen få timer er vi sammelig her igjen, som småfugler rundt matbrettet. Hej då. Med masse piri piri?
Frøkensina Skrevet 5. januar 2018 #32033 Skrevet 5. januar 2018 Jeg fant originalen, den er mye lenger! Og alltid tilgjengelig https://tv.nrk.no/program/dnpr68001015/aurora-borealis-en-helaften-under-nordlyset#t=15m53s 2
Frøkensina Skrevet 5. januar 2018 #32034 Skrevet 5. januar 2018 Gruer meg til i morgen og må opp om noen få timer 2
Roadrunner Skrevet 5. januar 2018 #32036 Skrevet 5. januar 2018 God fredagsmorgen! For noen natteranglere i ballongen! 4
Roadrunner Skrevet 5. januar 2018 #32038 Skrevet 5. januar 2018 3 minutter siden, Frøkensina skrev: Morn Skikkelig morgenfugl du Med ei vekkerklokke som starter dagen 05:45, så blir det tidlige morgener ja... Ergo blir det også ganske tidlige kvelder, ellers hadde jeg ikke hengt sammen. Sover sjelden til langt på dag i helgene også, så på den positive siden så får jeg mye ut av dagene 3
Rumle Skrevet 5. januar 2018 #32039 Skrevet 5. januar 2018 7 timer siden, Frøkensina skrev: Gruer meg til i morgen og må opp om noen få timer Håper du får en ok dag 2
Rumle Skrevet 5. januar 2018 #32040 Skrevet 5. januar 2018 8 minutter siden, Roadrunner skrev: Med ei vekkerklokke som starter dagen 05:45, så blir det tidlige morgener ja... Ergo blir det også ganske tidlige kvelder, ellers hadde jeg ikke hengt sammen. Sover sjelden til langt på dag i helgene også, så på den positive siden så får jeg mye ut av dagene Det var da veeeeeldig tidlig! God fredag og helg i ballongen 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå