Rumle Skrevet 4. januar 2018 #32001 Skrevet 4. januar 2018 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: P.s. Aldrisur har et nydelig bilde bak nicket sitt. Åhh, som jeg plutselig gleder meg til den tiden... Hmm bak? 3
Aldrisur Skrevet 4. januar 2018 Forfatter #32002 Skrevet 4. januar 2018 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: P.s. Aldrisur har et nydelig bilde bak nicket sitt. Åhh, som jeg plutselig gleder meg til den tiden... Søta mi. 2
FruN Skrevet 4. januar 2018 #32003 Skrevet 4. januar 2018 31 minutter siden, Aldrisur skrev: Hot pretty mama eller hot dog - same same but different! Jeg har tatt meg en akevitt. Og så må jeg innrømme at den lille tulla til @FruN, med de to lubne søte hendene har festet seg på netthinnen min. Noe så nyyyyydelig! Lille mini FruN. liksom. Ho er ei fin lita tulle 16 minutter siden, Rumle skrev: Suuuugar in the moooooorning 14 minutter siden, Aldrisur skrev: Ja noe sånt no'.... ----suuuuugar in the evening... sugar in the summertime... Jeg har hørt en liiiitt annen versjon fra faren min (om det er han som har mekket den sammen eller ei, vet jeg ikke ) Sugar in the morning, sugar in the evening, sugar var ända dag. Tänk så mycke sugar det finns i USA! Jeg påstår ikke at det er korrekt svensk Nei, ta til vettet, FruN, legg deg! Natta! 5
Rumle Skrevet 4. januar 2018 #32004 Skrevet 4. januar 2018 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Hval i nordlys elg i solnedgang? 3
Frøkensina Skrevet 4. januar 2018 #32005 Skrevet 4. januar 2018 Akkurat nå, Rumle skrev: Men jeg har ikke svt2! På svensk heter programmet En knapp timme norrsken (No, 2016) kanskje den ligger hos nrk på nettet 3
Rumle Skrevet 4. januar 2018 #32007 Skrevet 4. januar 2018 Akkurat nå, FruN skrev: Ho er ei fin lita tulle Jeg har hørt en liiiitt annen versjon fra faren min (om det er han som har mekket den sammen eller ei, vet jeg ikke ) Sugar in the morning, sugar in the evening, sugar var ända dag. Tänk så mycke sugar det finns i USA! Jeg påstår ikke at det er korrekt svensk Nei, ta til vettet, FruN, legg deg! Natta! denne var ny for meg! 2
Rumle Skrevet 4. januar 2018 #32008 Skrevet 4. januar 2018 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Hval i brun saus... Fyy .. 2
Frøkensina Skrevet 4. januar 2018 #32009 Skrevet 4. januar 2018 Akkurat nå, Rumle skrev: elg i solnedgang? En liten (stor) oppdatering! Er ikke sikker på hva slags det var, enten spekkhoggere eller knølhval kanskje. 3
Gjest Winza Skrevet 4. januar 2018 #32010 Skrevet 4. januar 2018 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Hval i brun saus... Dens egen brunsaus da?
Rumle Skrevet 4. januar 2018 #32011 Skrevet 4. januar 2018 Akkurat nå, Frøkensina skrev: En liten (stor) oppdatering! Er ikke sikker på hva slags det var, enten spekkhoggere eller knølhval kanskje. 1
Aldrisur Skrevet 4. januar 2018 Forfatter #32013 Skrevet 4. januar 2018 2 minutter siden, FruN skrev: Ho er ei fin lita tulle Jeg har hørt en liiiitt annen versjon fra faren min (om det er han som har mekket den sammen eller ei, vet jeg ikke ) Sugar in the morning, sugar in the evening, sugar var ända dag. Tänk så mycke sugar det finns i USA! Jeg påstår ikke at det er korrekt svensk Nei, ta til vettet, FruN, legg deg! Natta! Ja, ta til vettet nå FruN! 2 minutter siden, Rumle skrev: elg i solnedgang? Så dere elg på glattisen på youtube? Stakars, 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Hval i brun saus... Du asså... 3
Frøkensina Skrevet 4. januar 2018 #32014 Skrevet 4. januar 2018 Kronenordlys! Det har jeg sett en gang! 2
Aldrisur Skrevet 5. januar 2018 Forfatter #32015 Skrevet 5. januar 2018 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Hvor er bildet bak Aldri?! Du må sikkert gå inn på profilen min...tenker jeg. Nå må jeg si gonatta også. 3
Lille Lerke Skrevet 5. januar 2018 #32017 Skrevet 5. januar 2018 32 minutter siden, Frøkensina skrev: Tror du må spørre Hoppe, mulig hun har noe behjelpelig på komoderiet hun holder på med i en annen tråd! Hva skal dette bety Først oppdager jeg at Hoppetaujenta er ekstremt opptatt med sengetøy: http://forum.kvinneguiden.no/topic/1159792-hvor-dyrt-sengetøy-unner-du-deg/ Og nå kommer dere andre med info om kondomeriet Her må det være ugler i mosen, for å si det på fuglespråket. 1
Hoppetaujenta Skrevet 5. januar 2018 #32018 Skrevet 5. januar 2018 2 minutter siden, Rumle skrev: Fyy .. Jammen det ER godt, Rumle.... 1 minutt siden, Winza skrev: Dens egen brunsaus da? Nei. Ordentlig brun saus i ei diger gryte. 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Hvor er bildet bak Aldri?! Ser du det ikke? Pekeren over navnet hennes? Alle burde fikse seg et fint bilde på det viset. Nå logger jeg av. Poff fra meg for i natt og om noen få timer er vi sammelig her igjen, som småfugler rundt matbrettet. Hej då. 2
Rumle Skrevet 5. januar 2018 #32019 Skrevet 5. januar 2018 (endret) 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Du må sikkert gå inn på profilen min...tenker jeg. Nå må jeg si gonatta også. Natta og masse god bedring til deg din luuuuuuring Endret 5. januar 2018 av Rumle 3
Frøkensina Skrevet 5. januar 2018 #32020 Skrevet 5. januar 2018 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Du må sikkert gå inn på profilen min...tenker jeg. Nå må jeg si gonatta også. Sov godt og våkne litt friskere snuppa 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå