Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi jobber med saken! :opplyser:

:ler:

Ha en strålende fin helg med tacoparty og bursdagsfeiring (er det denne helgen???) :blomst::klemmer:

Takk Rumleeee! Har hatt et fint Tacoparty i kveld, og nå er det rolig i huset her. :rodmer:

(Og ja, den skal i hvert all feires denne helgen) :hoppendeglad:

Jeg husker eksakt hvilken dag! :bolledeig:

Så artig bursdagsselskap!! Er vi også bedt (på liksom)!?? :hoppe:

Prøvde å overbevise pappa om å servere pølse og lompe, og gele til dessert på 60 årsdagen hans, men han hadde desverre allerede bestilt catering :sad: Men han syntes det var en god idè da!

Du og den huskingen din av datoer altså! :overrasket:

Pølse og lompe skal det bli her, jeg har gitt opp sånne kjedelige gammeldamebursdager med porselenskopper og hvit duk! :skravle:

Men all ære til catering og Pappaen din fordeom altså! :5:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da skal jeg balansere hukommelsen på kg, for jeg husker sjeldent noen som helst av datoer som bør huskes.

Gratulerer til alle som skal gratuleres! :tommelopp:

• Liker 3
Skrevet

Sånn har jeg det også Hoppe! :sukk:

:blomst: Så istemmer den: Gratulere til alle som bør gratuleres! :hoppe:

• Liker 3
Skrevet

Enig med dere :ler: Gratulerer til alle .. og spesielt Aldri!!! :klemmer:

adbc8b1af0a11ff3817b700bd3eb17e7.jpg

• Liker 3
Skrevet

:hjerte::kristin:

• Liker 2
Skrevet

Kveldens merkelige solnedgang. :rodmer: Solen fant veien gjennom en liten sprekk i skylaget og var så sterk at fotoapparatet mitt ikke klarte å takle lyset gitt. :bond: Derfor de rare rosa boblene.

9aYoGNc.jpg

• Liker 4
Skrevet

UFOer! :sjokkert:

• Liker 2
Skrevet

JA! :hoppendeglad:

• Liker 2
Skrevet

Det skulle jo du ha fryktelig god sjanse til å se der oppe fra høyden din, Aldri?

Har du undret deg og sett noe rart "ufosk" på himmelen noen gang?

• Liker 1
Skrevet

Det skulle jo du ha fryktelig god sjanse til å se der oppe fra høyden din, Aldri?

Har du undret deg og sett noe rart "ufosk" på himmelen noen gang?

Om jeg har sett noe ufosk? :skratte: Ja, det har jeg, mange ganger, men jeg har bare feid det bort som tull og tøys og hallusinasjoner - liksom. :engel:

• Liker 2
Skrevet

Oijj.....du har altså sett noe! Jeg er nesten i ferd med å misunne deg det du har sett.... :rodmer:

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

En eller annen dag så kommer jeg til å bokstavligtalt dåne om av disse utsiktsbildene dine! :daane: :daane: :daane: Kan det bli vakrere!?! Jeg synes foresten det er ganske artig at om du zoomer skiiiiiiikkelig inn så dukker kanskje huset mitt opp på bildene du poster her! :hoho:

• Liker 1
Skrevet

*agent 00noz er i ferd med å zirkle henne inn* :ninja:

• Liker 1
Skrevet

Oijj.....du har altså sett noe! Jeg er nesten i ferd med å misunne deg det du har sett.... :rodmer:

Ha-ha-ha, jeg ler av deg Hoppe! :hoho:

En eller annen dag så kommer jeg til å bokstavligtalt dåne om av disse utsiktsbildene dine! :daane: :daane: :daane: Kan det bli vakrere!?! Jeg synes foresten det er ganske artig at om du zoomer skiiiiiiikkelig inn så dukker kanskje huset mitt opp på bildene du poster her! :hoho:

Ok, neste gang blir det full zooming Noz :hoppendeglad:

• Liker 1
Skrevet

Kveldens merkelige solnedgang. :rodmer: Solen fant veien gjennom en liten sprekk i skylaget og var så sterk at fotoapparatet mitt ikke klarte å takle lyset gitt. :bond: Derfor de rare rosa boblene.

9aYoGNc.jpg

Men de er jo ikke rare. de er kjempefiiiiiine! :jepp::rodmer: Elsker utsikten din!

• Liker 3
Skrevet

Jeg har sett mye Ufo'sk! :opplyser:

Men kun når jeg har :kristin:

:laugh:

• Liker 3
Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

*agent 00noz er i ferd med å zirkle henne inn* :ninja:

Den likte jeg Hoppe! :skratte::skratte: :skratte:

Endret av Noz
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Sånn i tilfelle jeg jo ikke vet (selvfølgelig vet jeg ikke det) eksakt når damen fyller år,
sender jeg herved de varmeste gratulisasjoner og håper at hun får et direkte nydelig liv fremover.
Jeg overrekker en saftig engelsk fruktkake og en magisk bukett som varer og varer....
Hipp-hipp-hipp: hun leve: rrra-rra-rra-rra-RRRRRAAAAAAAAA!!!!

n025.gifn050.gifk020.gifk020.gifk020.gif

IMG_1620-sml.jpg

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Skrevet

Men de er jo ikke rare. de er kjempefiiiiiine! :jepp::rodmer: Elsker utsikten din!

Å ja, det vet jeg jo at du og flere med deg gjør. :hug: Det er derfor det er så artig for meg å poste disse bildene.

Utsikten her er helt spesiell - i hvert fall med tanke på at vi bor i Oslo og at jeg kan ligge på sofaen og ta et sånt bilde. :veslejenta:

• Liker 3
Skrevet

:ler: rraaaa-rraaa-rrra for dere også må jeg si!

Var det hurra på Dansk Hoppe? :hoho:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...