Aldrisur Skrevet 4. januar 2018 Forfatter #31923 Skrevet 4. januar 2018 Dere kan få sagt saker og ting dere! Jeg har lest og ledd og lært og kost meg med det dere har skrevet. Men ellers må jeg si som Dr.A. Kula - her har lufta gått helt ut av ballongen. Jeg har vært skikkelig influensasyk og blir svett bare av å skrive disse linjene. Håper det går over snart og at jeg kommer raskt tilbake til hektene. I mellomtiden: Jeg følger med her inne! Kos dere så lenge. 4
Rumle Skrevet 4. januar 2018 #31924 Skrevet 4. januar 2018 Awww er du syk enda? Håper du føler deg bedre veldig snart! 3
Frøkensina Skrevet 4. januar 2018 #31927 Skrevet 4. januar 2018 10 minutter siden, Aldrisur skrev: Dere kan få sagt saker og ting dere! Jeg har lest og ledd og lært og kost meg med det dere har skrevet. Men ellers må jeg si som Dr.A. Kula - her har lufta gått helt ut av ballongen. Jeg har vært skikkelig influensasyk og blir svett bare av å skrive disse linjene. Håper det går over snart og at jeg kommer raskt tilbake til hektene. I mellomtiden: Jeg følger med her inne! Kos dere så lenge. Uff god bedring! Du må bare ta det helt rolig. Grønn te og en fuktig klut til pannen 4
Frøkensina Skrevet 4. januar 2018 #31928 Skrevet 4. januar 2018 16 minutter siden, Rumle skrev: O0o0ooo0o0o0ooo 3
Gjest Winza Skrevet 4. januar 2018 #31929 Skrevet 4. januar 2018 44 minutter siden, Frøkensina skrev: Bra vi alle har fallskjermer slik at ingen omkom 41 minutter siden, Aldrisur skrev: Dere kan få sagt saker og ting dere! Jeg har lest og ledd og lært og kost meg med det dere har skrevet. Men ellers må jeg si som Dr.A. Kula - her har lufta gått helt ut av ballongen. Jeg har vært skikkelig influensasyk og blir svett bare av å skrive disse linjene. Håper det går over snart og at jeg kommer raskt tilbake til hektene. I mellomtiden: Jeg følger med her inne! Kos dere så lenge. God bedring 35 minutter siden, Gregor Clegane skrev: Ray ray! Nå blir det liv?
An0nymBruker Skrevet 4. januar 2018 #31930 Skrevet 4. januar 2018 4 timer siden, Winza skrev: Kom på noe annet, en annen type luksusfellen Ballongfellen Når noen har rotet det til skikkelig og havnet i en dyp deprimensjon så kommer vi i ballongfellen og spriter opp humøret. I hver episode så er det en (eller par) som er ganske nedpå og ikke finner livsgnisten. Vi tar dem med rundt og minner dem på de forskjellige gode og fine tingene som er i livet og gjør humoristiske innslag og tar dem med på en morsom aktivitet. På slutten så føler de seg som et nytt menneske. Ekspertteamet består av Humorguruen @Aldrisur Tullefanten @Winza Oppfinnsomheten selv @Rumle Den kloke og fornuftige @Frøkensina Den hoppende og sprudlende @Hoppetaujenta Den søte og solfylte @An0nymBruker Den fantasifulle @Gregor Clegane Og den snille og gavmilde @Salka Sammen så skal vi hjelpe folk i dyp deprimensjon og bringe tilbake livsgleden Tusen takk Winza Du er hyggelig og positiv 1
Lille Lerke Skrevet 4. januar 2018 #31931 Skrevet 4. januar 2018 3 minutter siden, Winza skrev: 47 minutter siden, Frøkensina skrev: Bra vi alle har fallskjermer slik at ingen omkom Snakk for deg sjæl, jeg har egne vinger God bedring til @Aldrisur 5
Gjest Winza Skrevet 4. januar 2018 #31933 Skrevet 4. januar 2018 1 minutt siden, Lille Lerke skrev: Snakk for deg sjæl, jeg har egne vinger God bedring til @Aldrisur Da er du deltagerne sine guardian angle
Gjest Winza Skrevet 4. januar 2018 #31934 Skrevet 4. januar 2018 2 minutter siden, An0nymBruker skrev: Tusen takk Winza Du er hyggelig og positiv Takk det samme, du er veldig hyggelig
Rumle Skrevet 4. januar 2018 #31935 Skrevet 4. januar 2018 Leeeerka juuuubler høøøyt iiii skyyyyy .. 4
An0nymBruker Skrevet 4. januar 2018 #31936 Skrevet 4. januar 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Takk det samme, du er veldig hyggelig Tusen takk 2
Gjest Catalina Culès Skrevet 4. januar 2018 #31937 Skrevet 4. januar 2018 God bedring @Aldrisur her er litt kyllingsuppe til deg
Frøkensina Skrevet 4. januar 2018 #31938 Skrevet 4. januar 2018 1 time siden, Rumle skrev: Leeeerka juuuubler høøøyt iiii skyyyyy .. Brrrrrringer våren inn påå ny 2
Gjest Catalina Culès Skrevet 4. januar 2018 #31939 Skrevet 4. januar 2018 Kanskje Lerka har dratt sørover for vinteren og kommer tilbake til våren
Gjest Winza Skrevet 4. januar 2018 #31940 Skrevet 4. januar 2018 Akkurat nå, Calandria skrev: Kanskje Lerka har dratt sørover for vinteren og kommer tilbake til våren Til mummidalen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå