Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler: Den som ler sist ler best.. :lur: 

• Liker 3
Skrevet

Spørs om han får en normal oppvekst om de fortsetter med dette, blir vel nye lekeanmeldelser i fokus hele tiden? 

• Liker 3
Skrevet (endret)

Kanskje vi burde begynne å anmelde noe? Juballongens YouTubekanal. Det hadde vel vært noe? :ler:

Endret av Rumle
  • Liker 3
Gjest Catalina Culès
Skrevet
1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Spørs om han får en normal oppvekst om de fortsetter med dette, blir vel nye lekeanmeldelser i fokus hele tiden? 

Det kan jo umulig være sunt for ham.

Gjest Catalina Culès
Skrevet
Akkurat nå, Rumle skrev:

Kanskje vi burde begynne å anmelde noe? Juballongen YouTubekanal. Det hadde vel vært noe? :ler:

Ja, så blir vi steinrike :laugh:

Skrevet
3 minutter siden, Rumle skrev:

Kanskje vi burde begynne å anmelde noe? Juballongens YouTubekanal. Det hadde vel vært noe? :ler:

Jaaa :mynona: 

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Calandria skrev:

Ja, så blir vi steinrike :laugh:

Mhm! :laugh:

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Rumle skrev:

Kvinneguiden Fataliteter

Hvor vi anmelder ukas mest absurde og komiske tråder

Skrevet
Akkurat nå, Winza skrev:

Kvinneguiden Fataliteter

Hvor vi anmelder ukas mest absurde og komiske tråder

Nei da kommer Egmont og tar alle pengene, vi tjener nok for dem allerede :snurt: 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Nei da kommer Egmont og tar alle pengene, vi tjener nok for dem allerede :snurt: 

Kan de det da? 

Skrevet
Akkurat nå, Winza skrev:

Kan de det da? 

De har helt garantert rettighetene til innholdet på kvinneguiden. 

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Frøkensina skrev:

Kom på noe annet, en annen type luksusfellen

Ballongfellen

Når noen har rotet det til skikkelig og havnet i en dyp deprimensjon så kommer vi i ballongfellen og spriter opp humøret. I hver episode så er det en (eller par) som er ganske nedpå og ikke finner livsgnisten. Vi tar dem med rundt og minner dem på de forskjellige gode og fine tingene som er i livet og gjør humoristiske innslag og tar dem med på en morsom aktivitet. På slutten så føler de seg som et nytt menneske. Ekspertteamet består av

Humorguruen @Aldrisur

Tullefanten @Winza

Oppfinnsomheten selv @Rumle

Den kloke og fornuftige @Frøkensina

Den hoppende og sprudlende @Hoppetaujenta

Den søte og solfylte @An0nymBruker

Den fantasifulle @Gregor Clegane

Og den snille og gavmilde @Salka

Sammen så skal vi hjelpe folk i dyp deprimensjon og bringe tilbake livsgleden :)

Skrevet
3 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg tror det kommer til å fortsette. :jepp:  Hvordan var du i tenårene, Fruen? Opposisjon og utfordring, eller gikk det ganske greit? 

Tror det gikk ganske greit :P Jeg hadde venner foreldrene mine ikke helt likte, men ikke fordi de var så rebelske. Heller at de lot egen usikkerhet gå ut over meg. 

• Liker 3
Skrevet
24 minutter siden, Frøkensina skrev:

Det tror faktisk jeg også. Alt vi bidrar med blir kapitler i den store forumboka i fryktelig mange bind og det er ikke vårt.

11 minutter siden, FruN skrev:

Tror det gikk ganske greit :P 
Jeg hadde venner foreldrene mine ikke helt likte, men ikke fordi de var så rebelske.
Heller at de lot egen usikkerhet gå ut over meg. 

Måtte tenårene til alle dine barn bli en enkel, glad og god (velsmakende) en.  :tommelopp: 

• Liker 2
Skrevet
19 minutter siden, Winza skrev:

Kom på noe annet, en annen type luksusfellen

Ballongfellen

Når noen har rotet det til skikkelig og havnet i en dyp deprimensjon så kommer vi i ballongfellen og spriter opp humøret. I hver episode så er det en (eller par) som er ganske nedpå og ikke finner livsgnisten. Vi tar dem med rundt og minner dem på de forskjellige gode og fine tingene som er i livet og gjør humoristiske innslag og tar dem med på en morsom aktivitet. På slutten så føler de seg som et nytt menneske. Ekspertteamet består av

Humorguruen @Aldrisur

Tullefanten @Winza

Oppfinnsomheten selv @Rumle

Den kloke og fornuftige @Frøkensina

Den hoppende og sprudlende @Hoppetaujenta

Den søte og solfylte @An0nymBruker

Den fantasifulle @Gregor Clegane

Og den snille og gavmilde @Salka

Sammen så skal vi hjelpe folk i dyp deprimensjon og bringe tilbake livsgleden :)

Skulle gjerne hatt en tittel til FruN og Calandria men jeg gikk tom for ideer :laugh:

Skrevet
2 timer siden, Winza skrev:

Skulle gjerne hatt en tittel til FruN og Calandria men jeg gikk tom for ideer :laugh:

Eller som vi sier her i tråden; luften gikk ut av ballongen.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...