Gjest Catalina Culès Skrevet 4. januar 2018 #31902 Skrevet 4. januar 2018 Har dere sett http://www.tv2.no/nyheter/9549775/ det er jo helt sykt, jeg er sjokkert
Frøkensina Skrevet 4. januar 2018 #31906 Skrevet 4. januar 2018 Spørs om han får en normal oppvekst om de fortsetter med dette, blir vel nye lekeanmeldelser i fokus hele tiden? 3
Rumle Skrevet 4. januar 2018 #31907 Skrevet 4. januar 2018 (endret) Kanskje vi burde begynne å anmelde noe? Juballongens YouTubekanal. Det hadde vel vært noe? Endret 4. januar 2018 av Rumle 3
Gjest Catalina Culès Skrevet 4. januar 2018 #31908 Skrevet 4. januar 2018 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Spørs om han får en normal oppvekst om de fortsetter med dette, blir vel nye lekeanmeldelser i fokus hele tiden? Det kan jo umulig være sunt for ham.
Gjest Catalina Culès Skrevet 4. januar 2018 #31909 Skrevet 4. januar 2018 Akkurat nå, Rumle skrev: Kanskje vi burde begynne å anmelde noe? Juballongen YouTubekanal. Det hadde vel vært noe? Ja, så blir vi steinrike
Frøkensina Skrevet 4. januar 2018 #31910 Skrevet 4. januar 2018 3 minutter siden, Rumle skrev: Kanskje vi burde begynne å anmelde noe? Juballongens YouTubekanal. Det hadde vel vært noe? Jaaa 3
Rumle Skrevet 4. januar 2018 #31911 Skrevet 4. januar 2018 2 minutter siden, Calandria skrev: Ja, så blir vi steinrike Mhm! 3
Gjest Winza Skrevet 4. januar 2018 #31912 Skrevet 4. januar 2018 2 minutter siden, Rumle skrev: Kanskje vi burde begynne å anmelde noe? Juballongens YouTubekanal. Det hadde vel vært noe? Kvinneguiden Fataliteter Hvor vi anmelder ukas mest absurde og komiske tråder
Frøkensina Skrevet 4. januar 2018 #31913 Skrevet 4. januar 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Kvinneguiden Fataliteter Hvor vi anmelder ukas mest absurde og komiske tråder Nei da kommer Egmont og tar alle pengene, vi tjener nok for dem allerede 2
Gjest Winza Skrevet 4. januar 2018 #31914 Skrevet 4. januar 2018 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Nei da kommer Egmont og tar alle pengene, vi tjener nok for dem allerede Kan de det da?
Frøkensina Skrevet 4. januar 2018 #31915 Skrevet 4. januar 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Kan de det da? De har helt garantert rettighetene til innholdet på kvinneguiden. 2
Gjest Winza Skrevet 4. januar 2018 #31916 Skrevet 4. januar 2018 3 minutter siden, Frøkensina skrev: De har helt garantert rettighetene til innholdet på kvinneguiden. Kom på noe annet, en annen type luksusfellen Ballongfellen Når noen har rotet det til skikkelig og havnet i en dyp deprimensjon så kommer vi i ballongfellen og spriter opp humøret. I hver episode så er det en (eller par) som er ganske nedpå og ikke finner livsgnisten. Vi tar dem med rundt og minner dem på de forskjellige gode og fine tingene som er i livet og gjør humoristiske innslag og tar dem med på en morsom aktivitet. På slutten så føler de seg som et nytt menneske. Ekspertteamet består av Humorguruen @Aldrisur Tullefanten @Winza Oppfinnsomheten selv @Rumle Den kloke og fornuftige @Frøkensina Den hoppende og sprudlende @Hoppetaujenta Den søte og solfylte @An0nymBruker Den fantasifulle @Gregor Clegane Og den snille og gavmilde @Salka Sammen så skal vi hjelpe folk i dyp deprimensjon og bringe tilbake livsgleden
FruN Skrevet 4. januar 2018 #31917 Skrevet 4. januar 2018 3 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg tror det kommer til å fortsette. Hvordan var du i tenårene, Fruen? Opposisjon og utfordring, eller gikk det ganske greit? Tror det gikk ganske greit Jeg hadde venner foreldrene mine ikke helt likte, men ikke fordi de var så rebelske. Heller at de lot egen usikkerhet gå ut over meg. 3
Hoppetaujenta Skrevet 4. januar 2018 #31918 Skrevet 4. januar 2018 24 minutter siden, Frøkensina skrev: De har helt garantert rettighetene til innholdet på kvinneguiden. Det tror faktisk jeg også. Alt vi bidrar med blir kapitler i den store forumboka i fryktelig mange bind og det er ikke vårt. 11 minutter siden, FruN skrev: Tror det gikk ganske greit Jeg hadde venner foreldrene mine ikke helt likte, men ikke fordi de var så rebelske. Heller at de lot egen usikkerhet gå ut over meg. Måtte tenårene til alle dine barn bli en enkel, glad og god (velsmakende) en. 2
Gjest Winza Skrevet 4. januar 2018 #31919 Skrevet 4. januar 2018 19 minutter siden, Winza skrev: Kom på noe annet, en annen type luksusfellen Ballongfellen Når noen har rotet det til skikkelig og havnet i en dyp deprimensjon så kommer vi i ballongfellen og spriter opp humøret. I hver episode så er det en (eller par) som er ganske nedpå og ikke finner livsgnisten. Vi tar dem med rundt og minner dem på de forskjellige gode og fine tingene som er i livet og gjør humoristiske innslag og tar dem med på en morsom aktivitet. På slutten så føler de seg som et nytt menneske. Ekspertteamet består av Humorguruen @Aldrisur Tullefanten @Winza Oppfinnsomheten selv @Rumle Den kloke og fornuftige @Frøkensina Den hoppende og sprudlende @Hoppetaujenta Den søte og solfylte @An0nymBruker Den fantasifulle @Gregor Clegane Og den snille og gavmilde @Salka Sammen så skal vi hjelpe folk i dyp deprimensjon og bringe tilbake livsgleden Skulle gjerne hatt en tittel til FruN og Calandria men jeg gikk tom for ideer
Dr. A. Kula Skrevet 4. januar 2018 #31920 Skrevet 4. januar 2018 2 timer siden, Winza skrev: Skulle gjerne hatt en tittel til FruN og Calandria men jeg gikk tom for ideer Eller som vi sier her i tråden; luften gikk ut av ballongen. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå