Rumle Skrevet 3. januar 2018 #31864 Skrevet 3. januar 2018 Ikke så verst, men kunne godt sovet litt mer. Du da, klar for ny dag?
FruN Skrevet 3. januar 2018 #31865 Skrevet 3. januar 2018 4 minutter siden, Rumle skrev: Ikke så verst, men kunne godt sovet litt mer. Du da, klar for ny dag? Stort sett det samme som deg Rolig start i det minste. Bare jeg og lillebror som er oppe så langt 1
Rumle Skrevet 3. januar 2018 #31866 Skrevet 3. januar 2018 6 minutter siden, FruN skrev: Stort sett det samme som deg Rolig start i det minste. Bare jeg og lillebror som er oppe så langt Høres bra ut, med rolig start altså Skal storesøster snart starte i barnehage nå kanskje?
FruN Skrevet 3. januar 2018 #31867 Skrevet 3. januar 2018 56 minutter siden, Rumle skrev: Høres bra ut, med rolig start altså Skal storesøster snart starte i barnehage nå kanskje? Mandag, etter planen Nå var det lillrbtåror som skulle «tidlig» opp Akkurat hatt en powernap i stolen her begge to da :nigo! Får vel gå inn etter søstera snart 2
Roadrunner Skrevet 3. januar 2018 #31868 Skrevet 3. januar 2018 Tungt å komme skikkelig i hakk etter nyttårshelgen kjenner jeg, men litt bedre i dag enn i går. Trøtt men fattet :jupp: 3
Hoppetaujenta Skrevet 3. januar 2018 #31869 Skrevet 3. januar 2018 10 timer siden, Frøkensina skrev: Denne posteren hadde jeg på veggen min for veldig lenge siden... 10 timer siden, Rumle skrev: Han sto og malte på kvistværelset da han så damen i nabohuset krype over marken som hun på bildet. Hun hadde en nervelidelse som gjorde at hun ikke kunne gå, og hun var for stolt til å bruke rullestol eller krykker, så hver gang hun var ute så krøp hun rundt på denne måten. ...og dette ante jeg ikke om historien bak det. I utgangspunktet så jeg det som et fritt og godt landlig liv-bilde, men da det hang på veggen gikk det opp for meg at det var goldt, tørt og antagelig nød, sult og fattigdom i bildet. Jeg kastet det da jeg ved flytting hadde fått en rift tvers over landskapet. Hmm....men fint er det. 2
Rumle Skrevet 3. januar 2018 #31870 Skrevet 3. januar 2018 (endret) 6 timer siden, FruN skrev: Mandag, etter planen Nå var det lillrbtåror som skulle «tidlig» opp Akkurat hatt en powernap i stolen her begge to da :nigo! Får vel gå inn etter søstera snart Det blir spennende tider fremover 6 timer siden, Roadrunner skrev: Tungt å komme skikkelig i hakk etter nyttårshelgen kjenner jeg, men litt bedre i dag enn i går. Trøtt men fattet :jupp: Samme her! Takk og lov for sterk kaffe! 3 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Denne posteren hadde jeg på veggen min for veldig lenge siden... ...og dette ante jeg ikke om historien bak det. I utgangspunktet så jeg det som et fritt og godt landlig liv-bilde, men da det hang på veggen gikk det opp for meg at det var goldt, tørt og antagelig nød, sult og fattigdom i bildet. Jeg kastet det da jeg ved flytting hadde fått en rift tvers over landskapet. Hmm....men fint er det. Så artig! Ja, det var en fascinerende historie bak det bildet, tror ikke hun levde noe enkelt liv akkurat. Stadig ingen som har hørt noe fra Lerke? Endret 3. januar 2018 av Rumle 1
Severus Skrevet 3. januar 2018 #31872 Skrevet 3. januar 2018 21 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Fett perlekjede! (Bobba Fett) Nesten, Jango 1
Hoppetaujenta Skrevet 3. januar 2018 #31873 Skrevet 3. januar 2018 2 timer siden, Rumle skrev: Stadig ingen som har hørt noe fra Lerke? Naij. Kanskje hun sitter på et høyfjellshotell og koser seg ved en stor peis og knitrende bål? 1
Frøkensina Skrevet 3. januar 2018 #31874 Skrevet 3. januar 2018 God bedring til Lerken om hun er syk Hvor har Aldri blitt av? Synes det er så guffent med dette isføret, flere dødsulykker og fare for å brekke noe med en gang man går ut. Pluss at det føles som en evighet siden sist jeg fikk noen solstråler på meg. 1
Rumle Skrevet 3. januar 2018 #31875 Skrevet 3. januar 2018 (endret) 3 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Naij. Kanskje hun sitter på et høyfjellshotell og koser seg ved en stor peis og knitrende bål? Får håpe det 2 timer siden, Frøkensina skrev: God bedring til Lerken om hun er syk Hvor har Aldri blitt av? Synes det er så guffent med dette isføret, flere dødsulykker og fare for å brekke noe med en gang man går ut. Pluss at det føles som en evighet siden sist jeg fikk noen solstråler på meg. Ja, god bedring fra meg også om det er tilfelle. Men, håper virkelig ikke hun har blitt syk Endret 3. januar 2018 av Rumle 1
Frøkensina Skrevet 3. januar 2018 #31876 Skrevet 3. januar 2018 12 minutter siden, Rumle skrev: Får håpe det Ja, god bedring fra meg også om det er tilfelle. Men, håper virkelig ikke hun har blitt syk 1
Lille Lerke Skrevet 3. januar 2018 #31877 Skrevet 3. januar 2018 (endret) Jeg er her, akkurat her, bak skjermen, akkurat nå, må vites. Under teppet, og powernap'er hele døgnet Obs, godt nytt år alle ballongfarere og skravlekråker. Endret 3. januar 2018 av Lille Lerke 3
Rumle Skrevet 3. januar 2018 #31879 Skrevet 3. januar 2018 56 minutter siden, Lille Lerke skrev: Jeg er her, akkurat her, bak skjermen, akkurat nå, må vites. Under teppet, og powernap'er hele døgnet Obs, godt nytt år alle ballongfarere og skravlekråker. Godt å se deg - og godt nytt år til deg også 1
FruN Skrevet 3. januar 2018 #31880 Skrevet 3. januar 2018 (endret) Hvorfor er man gjerne mest effektiv før man skal legge seg? Jeg «skulle bare» rydde vekk litt oppvask og diverse fra stuebordet, så legge meg. Det resulterte i tømming og fylling av oppvaskmaskinen, vasket stekepanner og en kjele som ikke går i maskinen, fikk ryddet på plass de nye bleieposene, fjernet søppel fra badet og litt skittentøy har funnet veien til kurven det hører hjemme. Håper på en rolig natt for de søte små som er på bedringens vei! Vi skal nemlig på tur imorra, må handle inn de siste tingene til bhg-start Storesøster og mamma’n har forresten bakt boller i dag! Flinke storesøster som skulle trille med to hender og greier Endret 3. januar 2018 av FruN 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå