Rumle Skrevet 2. januar 2018 #31841 Skrevet 2. januar 2018 42 minutter siden, Frøkensina skrev: Er det denne Hammershøi? https://no.m.wikipedia.org/wiki/Vilhelm_Hammershøi Ja, det er ham Du kjenner kanskje til Christinas world? Det er veldig flott, og du får hele historien bak i dokumentaren 1
Rumle Skrevet 2. januar 2018 #31842 Skrevet 2. januar 2018 (endret) Jeg så de bare på YouTube. BBC4 som har laget de. Endret 2. januar 2018 av Rumle 1
Frøkensina Skrevet 2. januar 2018 #31843 Skrevet 2. januar 2018 1 time siden, Rumle skrev: Ja, det er ham Du kjenner kanskje til Christinas world? Det er veldig flott, og du får hele historien bak i dokumentaren Ok Nei det gjør jeg ikke, en serie? 1
Rumle Skrevet 2. januar 2018 #31844 Skrevet 2. januar 2018 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Ok Nei det gjør jeg ikke, en serie? Nei, det er et Wyeth bilde. Klarer ikke å legge inn bilde nå dessverre, men hvis du googler så finner du det lett
Frøkensina Skrevet 2. januar 2018 #31845 Skrevet 2. januar 2018 Har sånn tinnitus I går var så utrolig deilig med en dag uten, men hadde det på nyttårsaften. Aner ikke om det er noe jeg kan gjøre med det . Sist jeg var hos legen ville hun ikke se på det eller gi meg henvisning så alt tar jo så laaaaang tid. Får ikke til å konsentrere meg om noe når den er sterk. 3 minutter siden, Rumle skrev: Nei, det er et Wyeth bilde. Klarer ikke å legge inn bilde nå dessverre, men hvis du googler så finner du det lett Ok 1
Rumle Skrevet 2. januar 2018 #31846 Skrevet 2. januar 2018 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Har sånn tinnitus I går var så utrolig deilig med en dag uten, men hadde det på nyttårsaften. Aner ikke om det er noe jeg kan gjøre med det . Sist jeg var hos legen ville hun ikke se på det eller gi meg henvisning så alt tar jo så laaaaang tid. Får ikke til å konsentrere meg om noe når den er sterk. Ok Uff høres veldig slitsomt ut 1
Rumle Skrevet 2. januar 2018 #31847 Skrevet 2. januar 2018 Har du prøvd hvit støy? Jeg har perioder hvor jeg er veldig plaget av å høre min egen puls i øret/hode når jeg sove. Da hjelper det ganske mye å ta på en vifte eller noe annet monotont lydspor på mobilen 1
Frøkensina Skrevet 3. januar 2018 #31849 Skrevet 3. januar 2018 8 minutter siden, Rumle skrev: Har du prøvd hvit støy? Jeg har perioder hvor jeg er veldig plaget av å høre min egen puls i øret/hode når jeg sove. Da hjelper det ganske mye å ta på en vifte eller noe annet monotont lydspor på mobilen Jeg har ikke prøvd det nå. Vifter er noe av det verste, sammen med kjøleskapet og gitarlyder. De forsterker eller setter igang tinnitusen liksom. (T-baneskinnelyder også, virker som det går på høye frekvenser) Har allerede trukket ut kontakten til kjøkkenvifta i kveld, men det slutter ikke. 1
Frøkensina Skrevet 3. januar 2018 #31850 Skrevet 3. januar 2018 Har bare hørt et halvt minutt, men denne virker som at virker!!!! I allefall maskerer. Så nå skal jeg sette den på lenge til jeg blir helt blipp-blopp i hodet 1
Rumle Skrevet 3. januar 2018 #31851 Skrevet 3. januar 2018 7 minutter siden, Frøkensina skrev: Har bare hørt et halvt minutt, men denne virker som at virker!!!! I allefall maskerer. Så nå skal jeg sette den på lenge til jeg blir helt blipp-blopp i hodet Så bra!!! 1
Rumle Skrevet 3. januar 2018 #31852 Skrevet 3. januar 2018 Det gjelder å finne det som funker for akkurat deg 1
Frøkensina Skrevet 3. januar 2018 #31853 Skrevet 3. januar 2018 (endret) Jaaa det er helt merkelig, men virker så HURRAaah! Jeg ville nok ikke prøvd på nytt nå å sjekke youtubelyder om ikke du sa det Endret 3. januar 2018 av Frøkensina 1
Rumle Skrevet 3. januar 2018 #31854 Skrevet 3. januar 2018 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Jaaa det er helt merkelig, men virker så HURRAaah! Jeg ville nok ikke prøvd på nytt nå å sjekke youtubekyder om ikke du sa det Så bra! 1
Rumle Skrevet 3. januar 2018 #31855 Skrevet 3. januar 2018 25 minutter siden, Frøkensina skrev: Han sto og malte på kvistværelset da han så damen i nabohuset krype over marken som hun på bildet. Hun hadde en nervelidelse som gjorde at hun ikke kunne gå, og hun var for stolt til å bruke rullestol eller krykker, så hver gang hun var ute så krøp hun rundt på denne måten. 2
Frøkensina Skrevet 3. januar 2018 #31857 Skrevet 3. januar 2018 6 minutter siden, Rumle skrev: Han sto og malte på kvistværelset da han så damen i nabohuset krype over marken som hun på bildet. Hun hadde en nervelidelse som gjorde at hun ikke kunne gå, og hun var for stolt til å bruke rullestol eller krykker, så hver gang hun var ute så krøp hun rundt på denne måten. Jeg leste litt om det, han sa at hun hadde så stor livsvilje 3 minutter siden, Rumle skrev: På tide å tusle i seng .. natta Sov søtt og takk 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå