Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg så de bare på YouTube. BBC4 som har laget de.

Endret av Rumle
  • Liker 1
Skrevet
1 time siden, Rumle skrev:

Ja, det er ham :jepp:

Du kjenner kanskje til Christinas world? Det er veldig flott, og du får hele historien bak i dokumentaren :jepp:

Ok :) Nei det gjør jeg ikke, en serie? 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Ok :) Nei det gjør jeg ikke, en serie? 

Nei, det er et Wyeth bilde. Klarer ikke å legge inn bilde nå dessverre, men hvis du googler så finner du det lett :jepp:

Skrevet

Har sånn tinnitus :raven: I går var så utrolig deilig med en dag uten, men hadde det på nyttårsaften. Aner ikke om det er noe jeg kan gjøre med det :sukk:. Sist jeg var hos legen ville hun ikke se på det eller gi meg henvisning så alt tar jo så laaaaang tid. Får ikke til å konsentrere meg om noe når den er sterk.

3 minutter siden, Rumle skrev:

Nei, det er et Wyeth bilde. Klarer ikke å legge inn bilde nå dessverre, men hvis du googler så finner du det lett :jepp:

Ok :) 

• Liker 1
Skrevet

Har sånn tinnitus :raven: I går var så utrolig deilig med en dag uten, men hadde det på nyttårsaften. Aner ikke om det er noe jeg kan gjøre med det :sukk:. Sist jeg var hos legen ville hun ikke se på det eller gi meg henvisning så alt tar jo så laaaaang tid. Får ikke til å konsentrere meg om noe når den er sterk.

Ok :) 

Uff høres veldig slitsomt ut :hug:

• Liker 1
Skrevet

Har du prøvd hvit støy? Jeg har perioder hvor jeg er veldig plaget av å høre min egen puls i øret/hode når jeg sove. Da hjelper det ganske mye å ta på en vifte eller noe annet monotont lydspor på mobilen :jepp:

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, Rumle skrev:

Har du prøvd hvit støy? Jeg har perioder hvor jeg er veldig plaget av å høre min egen puls i øret/hode når jeg sove. Da hjelper det ganske mye å ta på en vifte eller noe annet monotont lydspor på mobilen :jepp:

Jeg har ikke prøvd det nå. Vifter er noe av det verste, sammen med kjøleskapet og gitarlyder. De forsterker eller setter igang tinnitusen liksom.  (T-baneskinnelyder også, virker som det går på høye frekvenser) Har allerede trukket ut kontakten til kjøkkenvifta i kveld, men det slutter ikke. :sukk: 

:hug: 

• Liker 1
Skrevet

Har bare hørt et halvt minutt, men denne virker som at virker!!!! :hoppendeglad: I allefall maskerer. Så nå skal jeg sette den på lenge til jeg blir helt blipp-blopp i hodet :ler: 

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, Frøkensina skrev:

Har bare hørt et halvt minutt, men denne virker som at virker!!!! :hoppendeglad: I allefall maskerer. Så nå skal jeg sette den på lenge til jeg blir helt blipp-blopp i hodet :ler: 

Så bra!!! :hoppe:

• Liker 1
Skrevet

Det gjelder å finne det som funker for akkurat deg :Nikke:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jaaa det er helt merkelig, men virker så HURRAaah! Jeg ville nok ikke prøvd på nytt nå  å sjekke youtubelyder om ikke du sa det :klemmer: 

Endret av Frøkensina
  • Liker 1
Skrevet

Jaaa det er helt merkelig, men virker så HURRAaah! Jeg ville nok ikke prøvd på nytt nå  å sjekke youtubekyder om ikke du sa det :klemmer: 

Så bra! :klemmer:

• Liker 1
Skrevet
25 minutter siden, Frøkensina skrev:

W1siZiIsIjE2NTQ1NyJdLFsicCIsImNvbnZlcnQi

Han sto og malte på kvistværelset da han så damen i nabohuset krype over marken som hun på bildet. Hun hadde en nervelidelse som gjorde at hun ikke kunne gå, og hun var for stolt til å bruke rullestol eller krykker, så hver gang hun var ute så krøp hun rundt på denne måten. 

• Liker 2
Skrevet

På tide å tusle i seng .. natta :hug:

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Rumle skrev:

Han sto og malte på kvistværelset da han så damen i nabohuset krype over marken som hun på bildet. Hun hadde en nervelidelse som gjorde at hun ikke kunne gå, og hun var for stolt til å bruke rullestol eller krykker, så hver gang hun var ute så krøp hun rundt på denne måten. 

Jeg leste litt om det, han sa at hun hadde så stor livsvilje :ninuskapus:

3 minutter siden, Rumle skrev:

På tide å tusle i seng .. natta :hug:

Sov søtt og takk :hug: 

• Liker 1
Skrevet

Natta, ballongfarere 

• Liker 1
Skrevet

God morgen! :Gjesp: *sette frem frokost* 

c60d530c4758f51b7652a9fcd23f03c8.jpg

• Liker 3
Skrevet (endret)

images?q=tbn:ANd9GcQZPQP71x9nirSZXuv2lLB

te-corazon.jpg2315490.jpg

Endret av FruN
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...