Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Klokka er enda ikke ni, og middagen er fortært, raketter sendt opp, middagsgjesten dratt på jobb, unger sover, oppvask tatt og joggebuksa inntatt :nigo: Sammen med en slik :nigo: 343558011_0_640x640.jpg?identifier=377e8

Ha en flott (rest av) siste kveld i 2017! :nordvesta:

Endret av FruN
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Ønsker dere alle i ballongen et riktig godt nyttår.

Bilderesultat for happy new year 2018 gif

Skrevet

Takk for alle fine hilsener gjennom kvelden og ....

Godt nytt år alle kjære ballongfarere! :nordvesta:

682b3cf6c3c1b216379508a54e527102.jpg

• Liker 4
Skrevet

Takk for i år fra meg i finstasen.

DSC_1064.thumb.JPG.ead908e542587662f918ac8e572e97c1.JPG

• Liker 3
Skrevet

Godt nyttår Sev! :)

Er det en ordentlig maske?

• Liker 2
Skrevet

Den er akkurat samme

• Liker 2
Skrevet

Jeg flirer og ler akkurat like godt hver gang jeg ser den videosnutten der. Oppriktig glede som jeg deler. :fnise: 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Var ute på bar for første gang i går med ei venninne, lærte meg 4 ting

1. Jeg liker virkelig ikke noe som helst alkohol, æsj

2. Jeg sliter virkelig med å være sosial..

3. Jeg er verdens kjedeligste person

4. Jeg er ikke ung lenger når jeg er 26 og det er barnslig å si at man er det da o.O

Jeg kan ikke beskrive hvor mye jeg misunner de som er sosiale og klarer å være ute og sosialisere seg med andre. Jeg hadde total angst og var sykt nervøs når jeg var der nede, folk så på meg og jeg ydmyket meg selv...

Endret av Winza
Skrevet
16 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Takk for i år fra meg i finstasen.

DSC_1064.thumb.JPG.ead908e542587662f918ac8e572e97c1.JPG

Så fin en kar! Smoking og gode greier. :)

15 timer siden, Frøkensina skrev:

Godt nytt år! :nordvesta:

Håper dy har en fin dag i det nye året! :klemmer:

14 timer siden, Salka skrev:

Godt nyttår, fininger! :nordvesta:

Godt nytt år til deg også fina! :yvonne:

13 timer siden, Severus skrev:

26238862_10155197384641570_6714875117563

Godt nyttår

Guuu så hvite tenner! :fnise:

13 timer siden, Rumle skrev:

Godt nyttår Sev! :)

Er det en ordentlig maske?

Skikkelig kul maske! :laugh:

2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg flirer og ler akkurat like godt hver gang jeg ser den videosnutten der. Oppriktig glede som jeg deler. :fnise: 

Den er morsom. :fnise:

2 timer siden, Winza skrev:

Var ute på bar for første gang i går med ei venninne, lærte meg 4 ting

1. Jeg liker virkelig ikke noe som helst alkohol, æsj

2. Jeg sliter virkelig med å være sosial..

3. Jeg er verdens kjedeligste person

4. Jeg er ikke ung lenger når jeg er 26 og det er barnslig å si at man er det da o.O

Jeg kan ikke beskrive hvor mye jeg misunner de som er sosiale og klarer å være ute og sosialisere seg med andre. Jeg hadde total angst og var sykt nervøs når jeg var der nede, folk så på meg og jeg ydmyket meg selv...

Uff da, ikke noe særlig gøy å oppdage om seg selv. Samtidig er det jo nyttig å ha såpass selvinnsikt som du har Winza. 

Jeg tror ikke noe på ar du er verdens kjedeligste person, jeg tror derimot at du burde sosialisere deg litt oftere, og på den måten få mer trening i å være sammen med andre. Jeg forstår at det kan være vanskelig.

Varm Nyttårsklem til deg fra meg. :klemmer:

• Liker 5
Skrevet

Jeg har en fin og rolig dag med fyr i balkonglyktene mot tåka. God første dag i året kjære venn! :klemmer: 

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Frøkensina skrev:

Jeg har en fin og rolig dag med fyr i balkonglyktene mot tåka. God første dag i året kjære venn! :klemmer: 

Det høres koselig ut. En trenger jammen noe som kan lyse opp i denne triste gråtåka. :lillesky2:

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, Frøkensina skrev:

Jeg har en fin og rolig dag med en fyr i balkonglyktene mot tåka. 

Dette var mystisk og det der er veldig likt bedugget tale såvidt jeg kan bedømme det. :laugh: 
Holder du en mann fanget i ei stor lykt og tar han frem ved behov, eller? :lur:  

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Dette var mystisk og det der er veldig likt bedugget tale såvidt jeg kan bedømme det. :laugh: 
Holder du en mann fanget i ei stor lykt og tar han frem ved behov, eller? :lur:  

:lur:  Kan ikke røpe slike stats balkonghemmeligheter :opplyser: 

• Liker 3
Skrevet

Jeg har følt meg litt rar den siste tiden og nå kommer jeg på hva årsaken er....det er jo FULLMÅNE!
      *langtrukkent uuuuuul lyder i forumets steinkonstruksjoner*  :mynona:

• Liker 2
Skrevet

Det er utrolig hvor stor stue man får når man tar bort juletreet :ler: Nesten all julepynt borte, bare litt «vinterpynt» igjen :Nikke: Og gardiner da. Får se om jeg gidder/får gjort noe med det før bursdagsfeiring på lørdag :) Håper bare de søte små er friske til det..forkjølelse på begge to. I tillegg lurer jeg på om storesøster har uvi. Heldigvis ingen feber da! 

Neste uke begynner ho i barnehagen! :bond: 

• Liker 3
Skrevet

Gratulerer med alt som går som det skal og lillejenta som har blitt stor. :biggrin: 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg har følt meg litt rar den siste tiden og nå kommer jeg på hva årsaken er....det er jo FULLMÅNE!
      *langtrukkent uuuuuul lyder i forumets steinkonstruksjoner*  :mynona:

Er du månesyk Hoppis? :laugh:

3 minutter siden, FruN skrev:

Det er utrolig hvor stor stue man får når man tar bort juletreet :ler: Nesten all julepynt borte, bare litt «vinterpynt» igjen :Nikke: Og gardiner da. Får se om jeg gidder/får gjort noe med det før bursdagsfeiring på lørdag :) Håper bare de søte små er friske til det..forkjølelse på begge to. I tillegg lurer jeg på om storesøster har uvi. Heldigvis ingen feber da! 

Neste uke begynner ho i barnehagen! :bond: 

Har du tatt treet allerede? Tror jeg skal følge ditt eksempel ganske snart altså. føler at jeg er allergisk overfor dette juletreet i år. Blir jo aldri utett i nesa! :overrasket:

Håper ikke lillemor har fått uvi da. Du vet vel at du skal gi henne masse å drikke, så det gidder jeg ikke skrive her, :engel:og så bare en uke til barnehagestart! Synes det var så lenge til sist vi snakket om det.  

Er det forresten noen som har sett @Lille Lerke i det siste?

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...