Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan bruke ingefærøl også

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eplejuice og sprite vet jeg hva smaker. Resten er ukjent...men jeg tror på en erfaren drinkmixer. ;)

Skrevet

Jeg har aldri smakt det eller sett det bli laget, så akkurat den rette mengden kan jeg nok ikke. Siden jeg ikke drikker, hadde jeg kanskje kunnet lage det

...men hadde helt det ut i vasken etterpå - usmakt. Banner jeg i den alkoholske kirken nå eller? :fnise:

Du får ta deg en virgin cuba libre :jepp: Den er veldig enkel!

Gjest Inggolf
Skrevet

(Når ting heter Virgin, så er det altså alkoholfritt Hoppe...Bare sånn til informasjon)

Hadde helt fint klart meg uten alkohol jeg også, men utepils i sommervarmen hadde jeg savnet grusomt mye!

Skal vi krysse fingre og tær og hele oss selv i håp om at Aldri dukker opp i kveldinga da? :hoppe:

Skrevet

:hallo: God Aften, Ballongen! Håper alt står bra til!

Du hadde klart det du å, trenger ikke være rakettforsker. Til sommeren bilr det strawberry daquri med norske jordbær ass

Strawberry Daiquiry! :hjerte:

• Liker 1
Skrevet (endret)

En til...så skal jeg gi meg i denne boka, hehe....

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet

Stakkars hund når hun der kvinnemennesket ropa

• Liker 1
Skrevet

Jupp....skjønner ingenting lille voffsen...hihi, jeg har sett mange sånne i kveld og folk er fra seg av begeistring! :fnise:

• Liker 1
Skrevet

:hallo: God Aften, Ballongen! Håper alt står bra til!

Strawberry Daiquiry! :hjerte:

:vinke: Cordelia!

Daquri

Daiquiry

Daiquiri.... :ler: Same same... (<-----engelsk) :bolledeig:

Ååå...så søt en bestefar to be... :rodmer:

http://filter.start.no/nettnytt/13005

Rørende filmer begge to Hoppesprett. Vet du hva jeg sa når sønn og svigerdatter kom og fortalte at de skulle bli tre? "Å, skal dere skaffe dere hund!" :hoho:

Noe annet var jo for godt til å være sant. Jeg hadde nemlig akkurat fått vite at datteren også skulle ha barn.

I ettertid har vi ledd av det mang en gang.

Stakkars hund når hun der kvinnemennesket ropa

Det tenkte jeg også Vex! :overrasket:

• Liker 2
Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Rørende filmer begge to Hoppesprett. Vet du hva jeg sa når sønn og svigerdatter kom og fortalte at de skulle bli tre? "Å, skal dere skaffe dere hund!" :hoho:

:skratte: :skratte: :skratte:

Denne kommende bestefaren er jo kjempesøt, men jeg skjønner ikke heeelt hvorfor denne reaksjonen har fått så mye oppmerksomhet? Det er vel helt vanlig å både juble og grine? Er det ikke?

Det gjorde vi ihvertfall, skikkelig hylekor etterfulgt av grinekor og enda mer jubel :hoho:

Veldig lik --> :strix::grine::bolledeig: :bolledeig: :grine: <----- Gledestårer :strix:

Endret av Noz
Skrevet

:vinke: Cordelia!

Daquri

Daiquiry

Daiquiri.... :ler: Same same... (<-----engelsk) :bolledeig:

Ikke sikker hva som er rett skrivemåte egentlig! :fnise: Men godt er det . Nammenam! :rodmer:

Skrevet

Oi, får alltid litt bakoversveis av amerikaneres gledesutbrudd, men artig. :fnise: Stakkars bikkjevovs.

Skrevet

God ny dag! :)

Jeg forsøkte å sette meg inn i den situasjonen med familieforøkelse, men jeg hadde aldri i verden vært sånn utagerende som folk på nett tydeligvis er. Hyl & skrik A/S Hyggelig og smilende oppstemt ja, men jeg hadde nok blitt sittende på stolen min og samtalt om det som skulle skje. :)

• Liker 1
Skrevet

Samme her Hoppe. :)

Skrevet

Litt samme her og (tror jeg) :fnise:

Jeg blir like overrasket hver uke når fredagen kommer. Den kommer nemlig fryktelig fort for tiden. :daane:

I går var vi ute på fryseskaptokt. Egentlig har vi funnet et flott skap til den nette sum av 2500 kr. MEN så stakk vi en liten tur innom ELkjøp og der så vi et lekkert fryseskap i rustfritt stål med isbitmaskin og det hele. På lappen som var festet til skapet sto det at det var satt ned med 11.000 kroner, så pris nå er 7.000 kr. :skratte:

Herr A fikk veldig lyst på det skapet - selvsagt. Så nå prøver jeg å overbevise ham om at vi ikke sparer ellevetusen kroner ved å kjøpe det lekre skapet, men at vi sparer 4500 på ekte ved å kjøpe det billigste skapet. :vetikke:

Skulle aldri ha dratt innom ELkjøp altså. :bond:

I dag blir det gjester og Taco-orgie her, så skal det bakes og stæsjes (for snart har jeg bursdag som skal feires) og da skal jeg nemlig ha barneselskap med partyhatter, flasketuten peker på og fisking av godteposer i trappehallen! :hoho:

Bør jeg legge inn en egen tråd her? *Kan det hende at jeg har begynt å gå i barndommen*? :omg:

------------

:roser: Håper dere alle får en fin-fin helg i hvert fall.

:opplyser: Og husk å plante ut masse blomster så humlene og biene får noe å drive på med utover sommeren!

D2NuMjB.jpg

• Liker 2
Skrevet

Wow...et såpebobleinsekt!!! :strix: *hyggelig å se snurten av en virvelvind som var innom... ;) *

• Liker 1
Skrevet

---

:opplyser: Og husk å plante ut masse blomster så humlene og biene får noe å drive på med utover sommeren!

---

Vi jobber med saken! :opplyser:

:ler:

Ha en strålende fin helg med tacoparty og bursdagsfeiring (er det denne helgen???) :blomst::klemmer:

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

I dag blir det gjester og Taco-orgie her, så skal det bakes og stæsjes (for snart har jeg bursdag som skal feires) og da skal jeg nemlig ha barneselskap med partyhatter, flasketuten peker på og fisking av godteposer i trappehallen! :hoho:

Bør jeg legge inn en egen tråd her? *Kan det hende at jeg har begynt å gå i barndommen*? :omg:

Jeg husker eksakt hvilken dag! :bolledeig:

Så artig bursdagsselskap!! Er vi også bedt (på liksom)!??:hoppe:

Prøvde å overbevise pappa om å servere pølse og lompe, og gele til dessert på 60 årsdagen hans, men han hadde desverre allerede bestilt catering :sad: Men han syntes det var en god idè da!

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...