Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Frøkensina skrev:

I dag var det forresten spurver i neket mitt :jepp: Har nøtter også, men spurvene får ikke tak i de (bortsett fra de som detter ned) så gir de litt brød også.

Åhhhh!!! :ninuskapus:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Rumle skrev:

Det blir spennende! Du skulle nesten ha satt opp et viltkamera der så du kunne fulgt med hjemmefra ..  Men, det hadde kanskje blitt i overkant spennende? :ler:

Jeg har tenkt på det :ler: Men ja, litt i overkant både spennende og kjedelig :fnise: Jeg hadde jo fått fnatt om det filmet rådyrene gnafsende! 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Jeg har tenkt på det :ler: Men ja, litt i overkant både spennende og kjedelig :fnise: Jeg hadde jo fått fnatt om det filmet rådyrene gnafsende! 

:ler: Ser den

• Liker 1
Skrevet

Jaja er vel på tide å tusle i seng .. Natta :hug:

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Rumle skrev:

Jaja er vel på tide å tusle i seng .. Natta :hug:

Sov søtt og rumle pent til sengs :klemmer: 

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, Rumle skrev:

Jeg har kjøpt inn en stor bukett med fargesprakende tulipaner til nyttår, fast tradisjon :ninuskapus:

Jeg har også kjøpt og etter første natta hang tre av dem og var skikkelig deppa. Det skal da ikke være slik.
De kom i hus og sto et halvt døgn i tempererte omgivelser, litt vann, i vasen og med papiret på så de skulle få
den aller beste start.

10 timer siden, Frøkensina skrev:

I dag var det forresten sosisser i neket mitt. 

Jeg må medgi at jeg tror jeg har fått en ny og farlig hobby på forumet, selv om det ikke er helt lovlig.... :lur:  ( :laugh: ) 

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg har også kjøpt og etter første natta hang tre av dem og var skikkelig deppa. Det skal da ikke være slik.
De kom i hus og sto et halvt døgn i tempererte omgivelser, litt vann, i vasen og med papiret på så de skulle få
den aller beste start.

Jeg må medgi at jeg tror jeg har fått en ny og farlig hobby på forumet, selv om det ikke er helt lovlig.... :lur:  ( :laugh: ) 

Hmm det var det vel raskt å deppe med hodet? Om de ikke tar seg opp igjen får du klage på kvaliteten :Nikke:

Farlig hobby som involverer sosisser?! :sjokkert:

• Liker 1
Skrevet

Skjønner at Rumlen ikke er helt våken ennå. Det var liksom det med å endre folks innlegg til noe morsomt jeg tenkte på. Hvis du ser for deg et vinterlig bilde med fint julenek...fullt av søte hvite sosisser, så ler du like godt som jeg gjør. :laugh: 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Skjønner at Rumlen ikke er helt våken ennå. Det var liksom det med å endre folks innlegg til noe morsomt jeg tenkte på. Hvis du ser for deg et vinterlig bilde med fint julenek...fullt av søte hvite sosisser, så ler du like godt som jeg gjør. :laugh: 

Åhhhja! :laugh:

• Liker 1
Skrevet

...og jeg vet at det ikke er lov til å endre folks innlegg og tillegge dem meninger og rariteter de ikke har -
jeg ber om unnskyldning for det - men gjør litt rampestreker av og til uansett...fordi jeg må det...  Unnskyld igjen. :lur: 
            *moah-hah-hah-hah-haaaaa*

• Liker 2
Skrevet

Litt har man vel lov til som guru, hæ?! :P

• Liker 2
Skrevet

JA! :hoppe: Endelig noen som forstår meg her.  

• Liker 1
Skrevet

Du har jo lært flere av oss den kunsten, :hoppe: selv @Jerry Lee har forsøkt seg på kunstnerisk sitering, han som var så arg på deg deg for nettopp dette. :nigo:

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Du har jo lært flere av oss den kunsten, :hoppe: selv @Jerry Lee har forsøkt seg på kunstnerisk sitering, han som var så arg på deg deg for nettopp dette. :nigo:

Hevnen ble ikke så søt som jeg trudde...   :jolie:

:fnise:

• Liker 2
Skrevet

Flotteste lille nyårsefta'n ønskes alle dere Raringer.  :)

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

den aller beste start.

Du har nok vært uheldig med tulipanene, det kan skje om de f.eks. har tørket litt i butikken. Regner med at du snittet de ja? 

Det er nok du som har sosisser i neket ditt :ler: 

1 time siden, Jerry Lee skrev:

Flotteste lille nyårsefta'n ønskes alle dere Raringer.  :)

Takk for det, god kveld til deg også :) 

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, Dr. A. Kula skrev:

Jeg syns det var litt vellyket operasjon det der om jeg så må si det selv. :lur: 

Hevnen ble ikke så søt som jeg trudde...   :jolie::fnise:

...men det ble desto søtere for meg som fikk "verbalsinnafienden" til å gå over på min side og BLI DER fordi han egentlig syns det var morsomst der. :laugh: 

Flotteste lille nyårsefta'n ønskes alle dere Raringer.  

Samme til deg og lille vennen min som du av og til får låne fordi jeg er grei. :nigo: 

1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Du har nok vært uheldig med tulipanene, det kan skje om de f.eks. har tørket litt i butikken.
Regner med at du snittet de ja? Det er nok du som har sosisser i neket ditt :ler: 

Mhm...jeg snittet ja. Tar en cm skarpt snitt av dem hver dag og nytt vann. Og hadde jeg bare kunnet ha nek her jeg bor så skulle jeg hatt litt av hvert i dem. Jeg får sitte her og være et nek frem til midten av januar heller. :fnise: 

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, Frøkensina skrev:

Takk for det, god kveld til deg også :) 

Hyggelig av deg. 😀  Takk.

• Liker 1
Skrevet

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Mhm...jeg snittet ja. Tar en cm skarpt snitt av dem hver dag og nytt vann. Og hadde jeg bare kunnet ha nek her jeg bor så skulle jeg hatt litt av hvert i dem. Jeg får sitte her og være et nek frem til midten av januar heller. :fnise: 

De var nok dessverre allerede svekket :sukk: Men, et lite ekstra forsøk kan være å kutte de veldig korte i tilfelle skadene i rørene er lengre nede dessuten blir det kortere vei for vannet til blomstene. 

Neket med det rare i :biggrin: Nei her er vi ingen nek, selv om noen har ett! 

• Liker 3
Skrevet (endret)

Siste kveld i det gamle året. :)

Tenk at vi snart skriver 2018 og jeg som synes år 2000-feiringen kunne vært i fjor. *Jo eldre en blir, dess fortere går tiden*, er det noen som sier. Men jeg vet ikke det. Synes tiden alltid har gått fort jeg. Spesielt når ungene var små, matpakker skulle smøres, klær vaskes og støvler tørkes +++ alt det andre dagligdagse som forventes av en. Opp i otta og sent i seng, fulle jobb ute og full jobb inne. 

Og da foreldrene våre ble gamle og trengte stell og omsorg. Det var en tid der døgnet ikke strakk til. Jeg husker på barneskolen, når vi venninnene diskuterte hvor gamle vi egentlig kom til å bli i år 2000. Det hørtes ut som en uendelig evighet av tid til. Vi regnet ut hvor gamle vi ville være, og jeg husker jeg tenkte - såååå gammel! Kanskje jeg er død til og med! 

Jeg fikk så lyst til å takke dere alle fine folk som jeg har blitt kjent med "her inne", dere er alle noe helt for dere selv. Veldig ulike, men helt unike på hver deres måte. Dere er morsomme, kloke og veldig rare. :ler:

Tenk at det går an å finne så fine vennskap på et forum der de aller fleste av oss ikke har truffet hverandre en gang - og egentlig ikke vet så mye om helt personlige ting. 

Jeg ler godt å ofte av de rare samtalene i ballongen, og tar meg selv i å tenke masse på dere selv når jeg er milevis unna KG. Dere har satt spor og det håper jeg dere vil fortsette å gjøre i mange år framover. 

Tusen takk for det gamle året og velkommen til det nye. :klemmer:

*Blir'e no party her i morgen a'?*

image.png

Endret av Aldrisur
  • Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...