Hoppetaujenta Skrevet 29. desember 2017 #31601 Skrevet 29. desember 2017 Har dere peiling på hva en må gjøre for å AV-følge folk på instagram? Jeg var nysgjerrig på noen som viser seg å ikke svare til forventningene og vil gjerne ha dem bort fra oversikten min. Ikke si at de er der i all evighet og at det ikke går å få dem bort?
FruN Skrevet 29. desember 2017 #31602 Skrevet 29. desember 2017 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Har dere peiling på hva en må gjøre for å AV-følge folk på instagram? Jeg var nysgjerrig på noen som viser seg å ikke svare til forventningene og vil gjerne ha dem bort fra oversikten min. Ikke si at de er der i all evighet og at det ikke går å få dem bort? Gå inn på lista over de du følger (eller på profilen deres) og trykk på der det står "følger". Da skal det funke 1
Hoppetaujenta Skrevet 29. desember 2017 #31603 Skrevet 29. desember 2017 Åhhh! Det virket! Fruen er den knuppeste knuppen i hele juleverdenen. 2
Hoppetaujenta Skrevet 29. desember 2017 #31604 Skrevet 29. desember 2017 Prøver et spørsmål til jeg. Når jeg vil anbefale en persons konto på instagram, får jeg ikke postet linken. Noe stopper opp og det går ikke. Hva kan jeg gjøre for å klare dette i min nye "insta-anbefalingstråd"? 1
Lille Lerke Skrevet 29. desember 2017 #31605 Skrevet 29. desember 2017 30 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Prøver et spørsmål til jeg. Når jeg vil anbefale en persons konto på instagram, får jeg ikke postet linken. Noe stopper opp og det går ikke. Hva kan jeg gjøre for å klare dette i min nye "insta-anbefalingstråd"? Hvilke moderanes ting har Hoppetaujenta nå begymt på
Lille Lerke Skrevet 29. desember 2017 #31606 Skrevet 29. desember 2017 (endret) - Endret 29. desember 2017 av Lille Lerke
FruN Skrevet 29. desember 2017 #31607 Skrevet 29. desember 2017 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Prøver et spørsmål til jeg. Når jeg vil anbefale en persons konto på instagram, får jeg ikke postet linken. Noe stopper opp og det går ikke. Hva kan jeg gjøre for å klare dette i min nye "insta-anbefalingstråd"? Det har jeg ikke prøvd meg på, så det vet jeg dessverre ikke..
Mynona Skrevet 29. desember 2017 #31608 Skrevet 29. desember 2017 Jeg pleier bare å skrive insta navnet jeg. F.eks «borrowmyeyes på insta» 2
Roadrunner Skrevet 29. desember 2017 #31609 Skrevet 29. desember 2017 Takk for påminnelsen @FruN nå husket jeg at elgsteika må ut av fryseren 3
Hoppetaujenta Skrevet 29. desember 2017 #31610 Skrevet 29. desember 2017 1 time siden, Lille Lerke skrev: Hvilke moderanes ting har Hoppetaujenta nå begymt på Åhh...bare litt instagramting for det nye året. I mitt hode snakker du der Kristiansands eller deromkring? 31 minutter siden, Mynona skrev: Jeg pleier bare å skrive insta navnet jeg. F.eks «borrowmyeyes på insta» Ok.
FruN Skrevet 29. desember 2017 #31611 Skrevet 29. desember 2017 30 minutter siden, Roadrunner skrev: Takk for påminnelsen @FruN nå husket jeg at elgsteika må ut av fryseren Du skal ikke da den med til naboen, vel?
Dr. A. Kula Skrevet 29. desember 2017 #31612 Skrevet 29. desember 2017 Godt å se at dere tar elg til middag, for da slipper dere vel å gå i skogen for å rope på elgen på nyttårsaften!? ( )
FruN Skrevet 29. desember 2017 #31613 Skrevet 29. desember 2017 1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev: Godt å se at dere tar elg til middag, for da slipper dere vel å gå i skogen for å rope på elgen på nyttårsaften!? ( ) Godt jeg ikke av en cider 1
Hoppetaujenta Skrevet 29. desember 2017 #31614 Skrevet 29. desember 2017 Nå hoppet jeg nesten av stolen her. Et kjempebrak på kjøkkenet....og det viste seg å være den dypeste, store skuffen som falt ned i skapet. Den som jeg hadde passert hordene med stearinlys av alle slag. Det ble for tungt for de skinnene som normalt sett holder alt sånn oppe.. .og er et tegn til meg om at jeg har nok stearinlys - trenger ikke å falle for fristelsen og kjøpe mere før dette lageret er tomt nå. Helt tomt. Æresord med speiderhilsen! 2
Lille Lerke Skrevet 29. desember 2017 #31615 Skrevet 29. desember 2017 (endret) 25 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Nå hoppet jeg nesten av stolen her. Et kjempebrak på kjøkkenet....og det viste seg å være den dypeste, store skuffen som falt ned i skapet. Den som jeg hadde passert hordene med stearinlys av alle slag. Det ble for tungt for de skinnene som normalt sett holder alt sånn oppe.. .og er et tegn til meg om at jeg har nok stearinlys - trenger ikke å falle for fristelsen og kjøpe mere før dette lageret er tomt nå. Helt tomt. Æresord med speiderhilsen! Lider Hoppetaujenta av hamstre-mani? (Ingenting med dyret; hamster å gjøre, altså). Må en unevnelig annen undersøke sine stappfulle fryseskuffer 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: I mitt hode snakker du der Kristiansands eller deromkring? Jeg ser på televisjonen at det er Hoppuka. Hva gjør @Hoppetaujenta denne uka? Endret 29. desember 2017 av Lille Lerke
Frøkensina Skrevet 29. desember 2017 #31616 Skrevet 29. desember 2017 8 timer siden, FruN skrev: Noen som vil ha kake? Jaaaa takk! Om det er noe igjen 5 timer siden, Rumle skrev: Og nylaget kaffe til de som vil ha! 1
Frøkensina Skrevet 29. desember 2017 #31617 Skrevet 29. desember 2017 30 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Nå hoppet jeg nesten av stolen her. Et kjempebrak på kjøkkenet....og det viste seg å være den dypeste, store skuffen som falt ned i skapet. Den som jeg hadde passert hordene med stearinlys av alle slag. Det ble for tungt for de skinnene som normalt sett holder alt sånn oppe.. .og er et tegn til meg om at jeg har nok stearinlys - trenger ikke å falle for fristelsen og kjøpe mere før dette lageret er tomt nå. Helt tomt. Æresord med speiderhilsen! Uoppdragne skuffer kjenner jeg godt til dessverre 2
Roadrunner Skrevet 29. desember 2017 #31618 Skrevet 29. desember 2017 1 time siden, FruN skrev: Du skal ikke da den med til naboen, vel? Var ikke i planene det nei, dessverre Bør vel servere den til de gjestene som er invitert...
FruN Skrevet 29. desember 2017 #31619 Skrevet 29. desember 2017 31 minutter siden, Roadrunner skrev: Var ikke i planene det nei, dessverre Bør vel servere den til de gjestene som er invitert... Jeg måtte minne naboen (som kommer hit) om å ta opp elgsteken fra frysa skjønner du Ikke at jeg trodde du var naboen, men 1
Rumle Skrevet 29. desember 2017 #31620 Skrevet 29. desember 2017 4 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Prøver et spørsmål til jeg. Når jeg vil anbefale en persons konto på instagram, får jeg ikke postet linken. Noe stopper opp og det går ikke. Hva kan jeg gjøre for å klare dette i min nye "insta-anbefalingstråd"? Hvis du mener å anbefale til enn annen inne på Instagram mener jeg du kan klikke på "send profil som melding" (klikk på de små strekene oppe i høyre hjørne for å få opp alternativer) når du er inne på den kontoen du vil dele?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå