Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

:daane: 

Note to self: det er fryktelig dumt å ramle ut av ballongen, for så å forsøke å komme om bord igjen etter 3-4 uker :opplyser:

Er jo en vanvittig jobb å lese seg ajour! :daane:

Men nå! Nå er jeg ajour et lite øyeblikk...

Normalt en stille snikleser her, men vil bare få ønske dere alle en fortsatt god jul :tree:

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
31 minutter siden, Roadrunner skrev:

:daane: 

Note to self: det er fryktelig dumt å ramle ut av ballongen, for så å forsøke å komme om bord igjen etter 3-4 uker :opplyser:

Er jo en vanvittig jobb å lese seg ajour! :daane:

Men nå! Nå er jeg ajour et lite øyeblikk...

Normalt en stille snikleser her, men vil bare få ønske dere alle en fortsatt god jul :tree:

Jøss, all respekt til deg om du har klart å lese deg igjennom alt det! :laugh:

Fortsatt god jul til deg også! :nisse:

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Rumle skrev:

Jøss, all respekt til deg om du har klart å lese deg igjennom alt det! :laugh:

Fortsatt god jul til deg også! :nisse:

Det var ltit av en jobb skal jeg si deg! :opplyser:

Har tatt meg noen dager, noen sider av gangen. Problemet er jo at det ramler på med nye sider samtidig som en stakkar forsøker å lese seg i mål :ler:

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Roadrunner skrev:

Har tatt meg noen dager, noen sider av gangen. Problemet er jo at det ramler på med nye sider samtidig som en stakkar forsøker å lese seg i mål :ler:

Haha ja, enda godt det er så mye høykvalitets-fjasing! :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Jeg pleier bare å lese første og siste side siden sist hvis det er mye jeg :ler: #såharmejuksalitt

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Mynona skrev:

Jeg pleier bare å lese første og siste side siden sist hvis det er mye jeg :ler: #såharmejuksalitt

Det var planen, men så *kremt* var det jo så mye høykvalitetsfjasing her, at jeg måtte pløye gjennom alt sammen. :nigo:

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, Mynona skrev:

Kan dette kalles Ingrid Espelid Hovig metoden? (Juksa litt) Sende noen juletanker til Ingrid. 

:ninja:  Er du inne, fra der ute i den store verden? 

7 minutter siden, Roadrunner skrev:

Det var planen, men så *kremt* var det jo så mye høykvalitetsfjasing her, at jeg måtte pløye gjennom alt sammen. :nigo:

Da har du ikke gått glipp av noe :jolie: forhåpentligvis? 

Skrevet
5 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Da har du ikke gått glipp av noe :jolie: forhåpentligvis? 

Har lest hvert eneste ord, og studert hvert eneste ikon på min vei gjennom ballongsidene. :jepp: Men kan garantere at jeg ikke husker hva jeg har lest :ler:
Men må innrømme at jeg ikke har sett hver eneste video... :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har gjort litt etterforskningsarbeid :ninja:  De eldste trådene jeg finner ble opprettet rundt 20./22. Februar 2002. @Aldrisur og @Hoppetaujenta hvor lenge har dere vært her? Lengre eller....? 

Skrevet

Jeg tro rjeg har hørt noe om at mye gammelt innhold ble slettet ved en migrasjon til ny plattform eller server eller noe i den dur en gang i tiden, så det kan være eldre enn det også. Men jeg husker ikke helt. 

Skrevet

Tenk at kg er snart 19 år gammel, de som ble gravide da har nå et voksent barn

Skrevet (endret)

:) God Jul til den tålmodige veiløperen. 

Endret av Hoppetaujenta
Skrevet
2 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Ingen flere enn @Lille Lerke som har en kommentar til quizen min?

Hva med deg @Roadrunner som har lest deg opp?

Den kommenteringen snakker vi da ikke høyt om :jolie:

Skrevet
4 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Ingen flere enn @Lille Lerke som har en kommentar til quizen min?

Hva med deg @Roadrunner som har lest deg opp?

Siden man har lest alt, har man også lest spoileren / fasiten :nigo:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Lille Lerke skrev:

Den kommenteringen snakker vi da ikke høyt om :jolie:

Hvorfor ikke? :klo: Du var jo slettes ikke på villspor. Faktisk saklig og korrekt :opplyser: selv om bare halve oppgaven ble besvart.

Skrevet
1 minutt siden, Roadrunner skrev:

Siden man har lest alt, har man også lest spoileren / fasiten :nigo:

Men én kommentar (eller protest) om egen vurdering eller opplæring er jo kjærkomment for opplyseren.

Skrevet (endret)
8 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Hvorfor ikke? :klo: Du var jo slettes ikke på villspor. Faktisk saklig og korrekt :opplyser: selv om bare halve oppgaven ble besvart.

:jolie:

Endret av Lille Lerke
  • Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Men én kommentar (eller protest) om egen vurdering eller opplæring er jo kjærkomment for opplyseren.

For så vidt enig i at spørsmålet på Farmen kunne vært stilt på en bedre/mer spesifikk måte, og basert på det var det kanskje feil å si at deltakeren hadde feil svar. Men jeg har oppriktig ikke noen formening i den ene eller andre retning, ikke ser jeg Farmen, ikke engasjerer jeg meg spesielt i jur og spener, og ikke spiller det noen rolle hvem som vinner realitykonkurransen. Håper vedkommende klaget til TV2 dersom det var viktig, ellers regner jeg med at ballen har lagt død lenge?

Men det var kanskje ikke helt det svaret du var ute etter? :fnise:

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Han heter det og er en utmerket Rype i sin beste alder, tenk. :jepp: 

Hvem er han egentlig? :fnise:

12 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Siden vi er innom bondeliv og melking av kyr, her er ett spørsmål fra en av de tidligste sesongene av farmen, der fasiten var feil!

Hva er rett svar og hva er feil i spørsmålet om farmen-fasiten skal være riktig?

Kan en ku ha flere enn fire spener?

Legger inn fasit i spoiler.

Vis skjult innhold

Farmen deltaker starte ja, men GGG sa dette var feil, kua kan bare ha fure spener. Deltageren fikk altså underkjent et riktig svar.

Riktig svar er at kua kan ha flere enn fire spener. Det er ikke uvanlig med fem og finnes tilfeller med seks. Den femte (og sjette) spenen kalles Mari-spene og kjennetegnes ved at den ikke avgir melk.

Spørsmålet skulle presisert at det var snakk om melkegivende spener. Dette er aldri mer enn fire og da ville TV2 fasiten vært riktig.

Det var et spissfindig spørsmål det der.

Jeg hadde en venn på skolen hvis bror ble født med tolv fingre. Nå er jo ikke det så helt vanlig, men kan man allikevel svare ja på spørsmålet: Kan et menneske ha mer enn ti fingre? :vetikke:

5 timer siden, Rumle skrev:

God morgen i bondegården :kaffekopp::vinke:

Det føles virkelig ikke som torsdag i dag, gjør det? 

Har trippelsjekket og du har rett. Det er torsdag og snart helg igjen. :laugh:

4 timer siden, Mynona skrev:

Det begynte som bryllupsguiden i sin tid. Men jeg husker ikke året. Og det var MYE mindre enn nå. Har jeg blitt fortalt. 

Jeg skulle ønske at noen ville fordype seg på KGs historikk og skrive det ned. Det vil bli mer og mer interessant etter hvert som tiden går. 

3 timer siden, Roadrunner skrev:

Der har du mitt problem også Roadrunner! :mynona:Og hjertelig velkommen tilbake på gamle trakter. :klem1:

1 time siden, Lille Lerke skrev:

Jeg har gjort litt etterforskningsarbeid :ninja:  De eldste trådene jeg finner ble opprettet rundt 20./22. Februar 2002. @Aldrisur og @Hoppetaujenta hvor lenge har dere vært her? Lengre eller....? 

Jeg ble med for første gang den datoen som er skrevet under *bildet av meg*. :sjarmor: Men jeg husker veldig godt at Hoppe var medlem da. Jeg husker til og med at hun hadde et annet nick. :strix:

Okei, det var så langt jeg kom i siteringen for denne gang. (Jeg blir forstyrret av det virkelige livet hele tiden. )

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...