Rumle Skrevet 27. desember 2017 #31521 Skrevet 27. desember 2017 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Den er grei; vi gjør klar innspillingen av "Melker på kuer" med meg i hovedrollen. Nemlig 2
Hoppetaujenta Skrevet 27. desember 2017 #31522 Skrevet 27. desember 2017 ...og jeg klasker en nyfanget Rype i forumbordet. Jeg er bare flink altså! 1
Lille Lerke Skrevet 27. desember 2017 #31524 Skrevet 27. desember 2017 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: ...og jeg klasker en nyfanget Rype i forumbordet. Jeg er bare flink altså! Kallder du det der ei rype? Gå og puss brillene dine! Rypebilder vil ikke lime seg inn 2
Hoppetaujenta Skrevet 27. desember 2017 #31525 Skrevet 27. desember 2017 Han heter det og er en utmerket Rype i sin beste alder, tenk. 1
Lille Lerke Skrevet 27. desember 2017 #31526 Skrevet 27. desember 2017 (endret) Javel, da så. Hoppetaujenta er på rypejakt p.t. og dette er første mann på listen Endret 27. desember 2017 av Lille Lerke 2
Lille Lerke Skrevet 28. desember 2017 #31528 Skrevet 28. desember 2017 6 minutter siden, Rumle skrev: Rype meg her og rype meg der .. 2
Lille Lerke Skrevet 28. desember 2017 #31530 Skrevet 28. desember 2017 Akkurat nå, Rumle skrev: Natta Natta, Rumle 1
Hoppetaujenta Skrevet 28. desember 2017 #31531 Skrevet 28. desember 2017 Teller du? Hvor mange ryper har du egentlig Rumlen? *ehh...natta...* Lille: Han Rypen er gift han. Alle kan slappe av her. 1
Rumle Skrevet 28. desember 2017 #31532 Skrevet 28. desember 2017 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Teller du? Hvor mange ryper har du egentlig Rumlen? *ehh...natta...* --- 2
Lille Lerke Skrevet 28. desember 2017 #31533 Skrevet 28. desember 2017 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Teller du? Hvor mange ryper har du egentlig Rumlen? *ehh...natta...* Lille: Han Rypen er gift han. Alle kan slappe av her. Når tid ble det å være gift noen hindring 1
Hoppetaujenta Skrevet 28. desember 2017 #31534 Skrevet 28. desember 2017 4 minutter siden, Rumle skrev: I seng med deg nå, tuppa. Sov godt og sånn. 4 minutter siden, Lille Lerke skrev: Når tid ble det å være gift noen hindring For meg er det en helt uaktuell ting. Fyss. 1
Dr. A. Kula Skrevet 28. desember 2017 #31535 Skrevet 28. desember 2017 (endret) Siden vi er innom bondeliv og melking av kyr, her er ett spørsmål fra en av de tidligste sesongene av farmen, der fasiten var feil! Hva er rett svar og hva er feil i spørsmålet om farmen-fasiten skal være riktig? Kan en ku ha flere enn fire spener? Legger inn fasit i spoiler. Spoiler Farmen deltaker starte ja, men GGG sa dette var feil, kua kan bare ha fure spener. Deltageren fikk altså underkjent et riktig svar. Riktig svar er at kua kan ha flere enn fire spener. Det er ikke uvanlig med fem og finnes tilfeller med seks. Den femte (og sjette) spenen kalles Mari-spene og kjennetegnes ved at den ikke avgir melk. Spørsmålet skulle presisert at det var snakk om melkegivende spener. Dette er aldri mer enn fire og da ville TV2 fasiten vært riktig. Endret 28. desember 2017 av Dr. A. Kula
Lille Lerke Skrevet 28. desember 2017 #31536 Skrevet 28. desember 2017 6 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Siden vi er innom bondeliv og melking av kyr, her er ett spørsmål fra en av de tidligste sesongene av farmen, der fasiten var feil! Hva er rett svar og hva er feil i spørsmålet om farmen-fasiten skal være riktig? Kan en ku ha flere enn fire spener? Legger inn fasit i spoiler. Vis skjult innhold Farmen deltaker starte ja, men GGG sa dette var feil, kua kan bare ha fure spener. Deltageren fikk altså underkjent et riktig svar. Riktig svar er at kua kan ha flere enn fire spener. Det er ikke uvanlig med fem og finnes tilfeller med seks. Den femte (og sjette) spenen kalles Mari-spene og kjennetegnes ved at den ikke avgir melk. Spørsmålet skulle presisert at det var snakk om melkegivende spener. Dette er aldri mer enn fire og da ville TV2 fasiten vært riktig. Jeg gidder ikke spoilere. Kuer kan ha flere eller færre spener enn fire. Mennesker, både menn og kvinner, kan bli født med mer enn to brystvorter og noen enda til med flere bryst enn to. I naturens verden er alt mulig, selv om standaren er fire spener hos kyr og to bryst med to brystvorter hos mennesker.
Dr. A. Kula Skrevet 28. desember 2017 #31537 Skrevet 28. desember 2017 (endret) 12 minutter siden, Lille Lerke skrev: Jeg gidder ikke spoilere. Kuer kan ha flere eller færre spener enn fire. Mennesker, både menn og kvinner, kan bli født med mer enn to brystvorter og noen enda til med flere bryst enn to. I naturens verden er alt mulig, selv om standaren er fire spener hos kyr og to bryst med to brystvorter hos mennesker. Jeg sa ikke du trengte svare i spoiler, bare at jeg selv la inn svar og forklaring i spoiler. Kommenterer ikke videre, da dette alt er gjort i nevnte spoiler. Men du svarte bare på halve utfordringen. Endret 28. desember 2017 av Dr. A. Kula
Rumle Skrevet 28. desember 2017 #31538 Skrevet 28. desember 2017 God morgen i bondegården Det føles virkelig ikke som torsdag i dag, gjør det?
Rumle Skrevet 28. desember 2017 #31539 Skrevet 28. desember 2017 *dobbeltsjekker at det faktisk er torsdag* 1
Mynona Skrevet 28. desember 2017 #31540 Skrevet 28. desember 2017 18 timer siden, Lille Lerke skrev: Også fantes ikke sosiale medier. Ingen visste stort om det som skjedde før avisen hadde blitt trykket og sendt ut. Lurer på hvordan og når tid forumet oppstod Hvem var første bruker? Det begynte som bryllupsguiden i sin tid. Men jeg husker ikke året. Og det var MYE mindre enn nå. Har jeg blitt fortalt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå