Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
8 minutter siden, Aldrisur skrev:

Mye var nok bedre før, men tror ikke det var mange familier som hadde det som de på dette bildet her. Eller dvs, det jeg mener er at alle hadde sitt å slite med den gang som i dag....sa en veldig positiv og optimistisk Aldrisur. :ler:

Jeg vet det. Derfor jeg skrev den siste setningen oppi der. I fantasien var det meste MYE bedre før. :laugh: 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg vet det. Derfor jeg skrev den siste setningen oppi der. I fantasien var det meste MYE bedre før. :laugh: 

:5:

...og det var masse snø om vinteren og iskrem og sol hele sommeren! :hoho:

• Liker 3
Skrevet

Absolutt og klaskelanke på det. :biggrin: 

• Liker 1
Skrevet
25 minutter siden, Aldrisur skrev:

:5:

...og det var masse snø om vinteren og iskrem og sol hele sommeren! :hoho:

Og skoene lakk vann og snø :sur:  Takk for Gortex :jolie:

Ved nærmere ettertanke må jeg innrømme at mine røde cherroxer var tette, men de ble jo for små etter hvert. 

• Liker 1
Skrevet

:rodmer:Røde cherrox på ei lita Lerkejente. Høres bare såååå koselig ut. :strix:

• Liker 4
Skrevet (endret)

Tenk, uten dagens teknologi hadde vi jaffal aldri truffet hverandre :opplyser:

Sååååååå da hadde vi sittet på hver vår tue og drømt om folk vi kunne fjase og mase med om absurde ting, men det hadde aldri blitt noe av fordi vi måtte hogge ved og melke kua! :laugh:

Endret av Rumle
  • Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Rumle skrev:

Sååååååå da hadde vi sittet på hver vår tue og drømt om folk vi kunne fjase og mase med om absurde ting, men det hadde aldri blitt noe av fordi vi måtte hogge ved og melke kua! :laugh:

Nemlig! :opplyser: Og bære ved og vatten over stein og staur  -  og gå på truger over snødekte fjelltopper for å jakte på fjellryper til julemeddan! :kaklehone:Og ingen av oss visste hva vi holdt på med! :kristin: Ikke en gang at vi fantes!

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Nemlig! :opplyser: Og bære ved og vatten over stein og staur  -  og gå på truger over snødekte fjelltopper for å jakte på fjellryper til julemeddan! :kaklehone:Og ingen av oss visste hva vi holdt på med! :kristin: Ikke en gang at vi fantes!

Nemlig! :skaal:for 2017!

• Liker 2
Skrevet

:skaal:Shcååå miss Rumlis! :nordvesta:

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Aldrisur skrev:

:skaal:Shcååå miss Rumlis! :nordvesta:

:ler:

Formen bedre i dag? :jepp:

Skrevet
Akkurat nå, Rumle skrev:

Formen bedre i dag? :jepp:

Nja, litt, men dette er trege greier forstår jeg. Men det går da rette veien. :)

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Nja, litt, men dette er trege greier forstår jeg. Men det går da rette veien. :)

Bra, Ja, det går ofte treigt sånt. Vær nå forsiktig :klemmer:

• Liker 1
Skrevet
23 minutter siden, Rumle skrev:

Tenk for da hadde vi sittet og skrevet brev til hverandre og vært brev venner :ninuskapus: brev i postkassa det var greier det. Nå er det bare reklame i postkassa :alice:

Melke kuer kan Rumle få gjøre på forumsfarmen, vi andre har alltid funnet melken på kufrie butikker.

Bra sjefsbestyrerinnen i ballongen føler seg ett lite hakk bedre. Det motsatte ville vært verre. Er det infuensa :lur:  Vaksinen ble den "glemt" ?

• Liker 2
Skrevet (endret)
18 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Tenk for da hadde vi sittet og skrevet brev til hverandre og vært brev venner :ninuskapus: brev i postkassa det var greier det. Nå er det bare reklame i postkassa :alice:

Melke kuer kan Rumle få gjøre på forumsfarmen, vi andre har alltid funnet melken på kufrie butikker.

Bra sjefsbestyrerinnen i ballongen føler seg ett lite hakk bedre. Det motsatte ville vært verre. Er det infuensa :lur:  Vaksinen ble den "glemt" ?

Jeg kan si med en eeeeeeeneste gang at jeg under ingen omstendigheter skal melke noen kuer, jeg hadde hatt mareritt i måneder etterpå! :hoho: Det kan Hoppen gjøre :Nikke:

Endret av Rumle
  • Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Rumle skrev:

Jeg kan si med en eeeeeeeneste gang at jeg under ingen omstendigheter skal melke noen kuer, jeg hadde hatt mareritt i måneder etterpå! :hoho: Det kan Hoppen gjøre :Nikke:

Jaaaaa, Hoppen kan melke kuer :hoho:  hun slipper alltid så lett unna, men ikke denne gangen :mynona:

• Liker 2
Skrevet

Den er grei; vi gjør klar innspillingen av "Melker på kuer" med meg i hovedrollen. :biggrin: 

• Liker 1
Skrevet
59 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Jaaaaa, Hoppen kan melke kuer :hoho:  hun slipper alltid så lett unna, men ikke denne gangen :mynona:

Tror ikke hun har noe i mot det! :P

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...