Aldrisur Skrevet 27. desember 2017 Forfatter #31461 Skrevet 27. desember 2017 1 minutt siden, Lille Lerke skrev: Helt utslitt blir man av å være syk. Dere andre kan bare prøve så ser dere God bedring til Juballongsjefen. Nå skal jeg reise meg, ja, det er dårlig med nattserveringen i dette huset, og se om bollen har tint. Heldigvis har små slikkemunnfingre sovnet, så ingen fare for at bollen ka være forsvunnet. 1
Rumle Skrevet 27. desember 2017 #31463 Skrevet 27. desember 2017 57 minutter siden, Aldrisur skrev: Å skrekk og gru, hvorfor hadde de blod rennende fra ørene da? Nå skal jeg ærlig innrømme at det er helt umulig å få med seg alt snikk-snakkeriet dere har snakket i ballongen når jeg ikke er her. Men jeg har regisrtrert at @hog, @Atea og @mia83 har vært innom med sine hilsener. Koselig. Klem til dere alle tre. I tillegg har jeg fått meg mang en god latter ved å lese igjennom alt. Rampungene @Rumle og @Hoppetaujenta har herjet skikkelig her inne en periode kan jeg se. Nå er det endelig litt fred og ro i huset her. Julaften gikk smertefritt, men jeg må innrømme at jeg følte meg som en gammel kone, ganske utslått i min feber- og forkjølelsestilstand. Uansett, jeg er så heldig å ha en fin og forståelsesfull familie. Alle ville hjelpe til og alle sa jeg var *heltinne* selvom jeg ikke funka 100%. Jeg lurer på noe. Drømmer der store og klare drømmer når dere har feber? Jeg har nesten ikke tort legge meg til å sove jeg, for jeg har så makabre grusomme og klare drømmer! Hør bare her: Jeg beveger meg rundt i et veldig krigsherjet område. I en park, på en benk som er plassert i en skitten vanndam, sitter en en gjeng mennesker i fillete klær. En av dem er en mamma som ammer en helt naken baby.. Plutselig ser jeg at hun kaster babyen ned i søla og tråkker på det med foten sin - tar babyen til brystet igjen, men mister tålmodigheten og kaster barnet som en filledokke bortover veien hvor den blir liggende helt stille å bare se seg forundret omkring. Jeg ser det hele så levende for meg og hadde ikke en sjanse til å forstå at dette var et mareritt. Jeg tenkte kun på hvordan jeg kunne få reddet dette lille barnet uten at den gjengen på benken ville gå berserk å hindre meg. Jeg tok av meg t-skjorta, løp over veien, bort til babyen og fikk svøpt henne (for er var ei jente) inn i t-skjorta mi. Neste skritt var å finne noen som kunne snakke engelsk eller norsk, slik at jeg kunne få forklart at jeg trengte hjelp til å fiske en framtid for denne stakkars jenta. Lettelsen var ubeskrivelig når jeg endelig fant en norsk hjelpeorganisasjon som overtok hele problemet. Det er så tøft at jeg faktisk har tatt meg i å lure på om hun har det bra dit hun kom. Er det mulig liksom! ? Det er jo bare tull, samtidig er det jo ikke det når vi vet hvor mange barn som ikke har det bra i verden i dag. På ordentlig. Gla' i dere alle sammen. Aaaaaaldriiiii!!!!! Så bra at du er tilbake! Kjipt å være syk i julen, enda godt du har så mange fine folk rundt deg Jeg har en del slike drømmer inn i mellom, det er utrolig slitsomt. Jeg husker ikke mye fra drømmene etterpå, men virkningen sitter igjen i kroppen i timesvis. Heftige greier! Din drøm høres helt forferdelig ut! 47 minutter siden, Frøkensina skrev: Jeg har da lekt jeg også De hadde nok nettopp blitt stemplet/merket i ørene alle sammen Aldri Feberdrømmer kan være skumle ja, rart å tenke på at man selv er alle karakterene og finner på alt. Håper du er bedre nå Jaaaaaaa, du har! 3
Rumle Skrevet 27. desember 2017 #31464 Skrevet 27. desember 2017 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Wow. Det var drømmen sin det, Aldri. Vondt er det, men bank i bordet...det er så lenge siden jeg har vært sånn syk at jeg ikke husker eksakt hvordan det der er. Måtte du bli frisk i hodet ditt fortest mulig. Høhø...det hørtes ikke helt bra ut, men du vet hva jeg mener. God bedring. Ellers ser jeg nok kanskje Rumle og meg selv som to viltre valper i lek av og til ja. Jaffal Rumle. Takk for velsignelsen, Frøken. Slikt kommer alltid godt med. *holde opp lommeboka si og håpe det faller noen stråler fra herligheten på den også* Øyyyy! Jaffal Rumle du liksom! Rumle = 3
Aldrisur Skrevet 27. desember 2017 Forfatter #31465 Skrevet 27. desember 2017 1 minutt siden, Rumle skrev: Aaaaaaldriiiii!!!!! Så bra at du er tilbake! Kjipt å være syk i julen, enda godt du har så mange fine folk rundt deg Jeg har en del slike drømmer inn i mellom, det er utrolig slitsomt. Jeg husker ikke mye fra drømmene etterpå, men virkningen sitter igjen i kroppen i timesvis. Heftige greier! Din drøm høres helt forferdelig ut! Jaaaaaaa, du har! Jaaaaa, er det ikke fryktelig slitsomt! Og jaaaaaa hun har! Nå skal jeg helt ærlig fortelle hva jeg fikk til jul: Ei spikkefjøl - eller spekefjøl (usikker på hva det heter) En saks (som jeg faktisk hadde ønsket meg veldig mye) Gavekort på E-bok og en flaske rødvin. 4
Rumle Skrevet 27. desember 2017 #31466 Skrevet 27. desember 2017 Spikkefjøl? Sånn til å ha spekemat på? 2
Rumle Skrevet 27. desember 2017 #31467 Skrevet 27. desember 2017 Jeg trodde først du mente sånn som Emil spikker på? 2
Aldrisur Skrevet 27. desember 2017 Forfatter #31468 Skrevet 27. desember 2017 Akkurat nå, Rumle skrev: Spikkefjøl? Sånn til å ha spekemat på? Helt ærlig? Jeg aner ikke hva jeg skal bruke den til. Men kan sikkert brukes til spekemat. 1
Rumle Skrevet 27. desember 2017 #31469 Skrevet 27. desember 2017 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Helt ærlig? Jeg aner ikke hva jeg skal bruke den til. Men kan sikkert brukes til spekemat. Haha ok 2
Aldrisur Skrevet 27. desember 2017 Forfatter #31470 Skrevet 27. desember 2017 Akkurat nå, Rumle skrev: Jeg trodde først du mente sånn som Emil spikker på Den ligner absolutt på noe som Emil kunne ha laget i snikkerbua si! Og det var en gave fra voksne. Ikke en barnegave for å si det sånn. 2
Rumle Skrevet 27. desember 2017 #31472 Skrevet 27. desember 2017 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Den ligner absolutt på noe som Emil kunne ha laget i snikkerbua si! Og det var en gave fra voksne. Ikke en barnegave for å si det sånn. 2
Aldrisur Skrevet 27. desember 2017 Forfatter #31473 Skrevet 27. desember 2017 Akkurat nå, Rumle skrev: Hvor leser du E-bok, på mobilen? Jeg har en sånn Kindelbok. Og det er helt perfekt. Bestiller bøker over nettet . og poff så har jeg de inne. Uansett hvor i verden jeg befinner meg. 1
Lille Lerke Skrevet 27. desember 2017 #31474 Skrevet 27. desember 2017 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Den ligner absolutt på noe som Emil kunne ha laget i snikkerbua si! Og det var en gave fra voksne. Ikke en barnegave for å si det sånn. Da er mitt forslag, bruk den daglig til brødskjæring og annen skjæring, fremfor å putte den bakerst i skapet. Få den ganske enkelt brukt opp. Er vel Ikke noe å spare på. 2 minutter siden, Aldrisur skrev: Jeg har en sånn Kindelbok. Og det er helt perfekt. Bestiller bøker over nettet . og poff så har jeg de inne. Uansett hvor i verden jeg befinner meg. Blir bøkene der for evig og alltid til du sletter dem? 1
Rumle Skrevet 27. desember 2017 #31475 Skrevet 27. desember 2017 (endret) 3 minutter siden, Aldrisur skrev: Jeg har en sånn Kindelbok. Og det er helt perfekt. Bestiller bøker over nettet . og poff så har jeg de inne. Uansett hvor i verden jeg befinner meg. Åh men kan de brukes til norske e-bøker altså? Jeg trodde det var vanskelig jeg. Har sånn jeg også Men har bare lest engelsk på den så langt Endret 27. desember 2017 av Rumle 2
Aldrisur Skrevet 27. desember 2017 Forfatter #31476 Skrevet 27. desember 2017 1 minutt siden, Lille Lerke skrev: Da er mitt forslag, bruk den daglig til brødskjæring og annen skjæring, fremfor å putte den bakerst i skapet. Få den ganske enkelt brukt opp. Er vel Ikke noe å spare på. Blir bøkene der for evig og alltid til du sletter dem? Bøkene er der for evig og alltid i *mitt bibliotek* Lerke. 1 minutt siden, Rumle skrev: Åh men kan de brukes til norske e-bøker altså? Jeg trodde det var vanskelig jeg. Har spm jeg også Men har bare lest engelsk på den så langt Jada, bruker den bare til norske bøker jeg Rumle. 2
Rumle Skrevet 27. desember 2017 #31477 Skrevet 27. desember 2017 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Bøkene er der for evig og alltid i *mitt bibliotek* Lerke. Jada, bruker den bare til norske bøker jeg Rumle. Så bra, da må jeg prøve det også Den er genial den dingsen der, men farlig lett å bestille bøker 1
Aldrisur Skrevet 27. desember 2017 Forfatter #31478 Skrevet 27. desember 2017 Ja det har du rett i Rumle. Det er veldig lett å å bestille bøker. Veldig lett. NÅ må jeg virkelig ta meg i sammen og gå og legge meg. Tusen takk for i natt snuppelurer! 3
Lille Lerke Skrevet 27. desember 2017 #31480 Skrevet 27. desember 2017 God natt. Tiden går fort i godt selskap. God natt. Jeg ønsket meg og fikk Juleroser Mange fine små og litt lengre fortellinger fra alt fra Prøysen til dagens forfattere. Og historien bak forsiden i papirklipp. Jeg fikk 2016 og men den har jeg ikke begynt på enda. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå