Frøkensina Skrevet 26. desember 2017 #31442 Skrevet 26. desember 2017 Vet ikke Håper hun ikke fikk influensa i allefall! 2
Lille Lerke Skrevet 26. desember 2017 #31443 Skrevet 26. desember 2017 14 minutter siden, Frøkensina skrev: Med en planet full av muligheter så vil dere på en forblåst holme med noen sauer (og en slags kirke?) Aldrisuuuur, @Aldrisur kom tilbake ballongen trenger styring NÅ! Endelig en med et fornuftig innlegg i tråden, og på forumet. @Aldrisur send julegjestene på ballongtur og stikk innom oss en tur 'a? Please 3
Rumle Skrevet 26. desember 2017 #31444 Skrevet 26. desember 2017 21 minutter siden, Lille Lerke skrev: Endelig en med et fornuftig innlegg i tråden, og på forumet. @Aldrisur send julegjestene på ballongtur og stikk innom oss en tur 'a? Please Ikke no galt med en forblåst øy i havgapet 4
Lille Lerke Skrevet 26. desember 2017 #31445 Skrevet 26. desember 2017 (endret) Endret 26. desember 2017 av Lille Lerke 3
Rumle Skrevet 26. desember 2017 #31446 Skrevet 26. desember 2017 Akkurat nå, Lille Lerke skrev: vet da vel jeg...... Åh det frk s jeg mente å sitere 3
Frøkensina Skrevet 26. desember 2017 #31447 Skrevet 26. desember 2017 Minner meg om min første vestlandstur med mamma, var 6-7 år og vi tok en båt fra Bergen ut til havgapet. Det regnet (selvsagt) og båten stoppet ved flere små øyer. Plutselig stoppet vi ved en liten øy hvor det stod en stor og nitrist gjeng sauer brekende med blod rennende fra ørene, særlig lammene hylte jo i denne blodstenkte gruppen. Det virket som en evighet før båten gikk videre. Det forbinder jeg med sauer på en forblåst holme. Så bare dra dere, jeg hopper av 3
Hoppetaujenta Skrevet 26. desember 2017 #31448 Skrevet 26. desember 2017 1 time siden, Frøkensina skrev: Med en planet full av muligheter så vil dere på en forblåst holme med noen sauer (og en slags kirke?) Vi skal starte sånn egen "glad i naturen og tilbake til kaninene"- sekt. 1 time siden, mia83 skrev: Ja hvor har hun gjemt seg tro? På en forblåst øy i havgapet rekognoserer hun for oss før vi kommer dit tenk. 1 time siden, Rumle skrev: Ikke no galt med en forblåst øy i havgapet Såvisst ikke. 38 minutter siden, Frøkensina skrev: Så bare dra dere, jeg hopper av Åjavel? Du er en sånn en som bare hopper av i svingen du? 3
Frøkensina Skrevet 26. desember 2017 #31450 Skrevet 26. desember 2017 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Vi skal starte sånn egen "glad i naturen og tilbake til kaninene"- sekt. Åh ok da 2
Hoppetaujenta Skrevet 26. desember 2017 #31451 Skrevet 26. desember 2017 Godt at vi blir møtt med forståelse og velsignelse. Det er mye bedre enn motstand. 1
Lille Lerke Skrevet 26. desember 2017 #31452 Skrevet 26. desember 2017 Skravler dere fortsatt Jeg venter på ae en bolle skal tine. 2
Aldrisur Skrevet 26. desember 2017 Forfatter #31453 Skrevet 26. desember 2017 27 minutter siden, Frøkensina skrev: Minner meg om min første vestlandstur med mamma, var 6-7 år og vi tok en båt fra Bergen ut til havgapet. Det regnet (selvsagt) og båten stoppet ved flere små øyer. Plutselig stoppet vi ved en liten øy hvor det stod en stor og nitrist gjeng sauer brekende med blod rennende fra ørene, særlig lammene hylte jo i denne blodstenkte gruppen. Det virket som en evighet før båten gikk videre. Det forbinder jeg med sauer på en forblåst holme. Så bare dra dere, jeg hopper av Å skrekk og gru, hvorfor hadde de blod rennende fra ørene da? Nå skal jeg ærlig innrømme at det er helt umulig å få med seg alt snikk-snakkeriet dere har snakket i ballongen når jeg ikke er her. Men jeg har regisrtrert at @hog, @Atea og @mia83 har vært innom med sine hilsener. Koselig. Klem til dere alle tre. I tillegg har jeg fått meg mang en god latter ved å lese igjennom alt. Rampungene @Rumle og @Hoppetaujenta har herjet skikkelig her inne en periode kan jeg se. Nå er det endelig litt fred og ro i huset her. Julaften gikk smertefritt, men jeg må innrømme at jeg følte meg som en gammel kone, ganske utslått i min feber- og forkjølelsestilstand. Uansett, jeg er så heldig å ha en fin og forståelsesfull familie. Alle ville hjelpe til og alle sa jeg var *heltinne* selvom jeg ikke funka 100%. Jeg lurer på noe. Drømmer der store og klare drømmer når dere har feber? Jeg har nesten ikke tort legge meg til å sove jeg, for jeg har så makabre grusomme og klare drømmer! Hør bare her: Jeg beveger meg rundt i et veldig krigsherjet område. I en park, på en benk som er plassert i en skitten vanndam, sitter en en gjeng mennesker i fillete klær. En av dem er en mamma som ammer en helt naken baby.. Plutselig ser jeg at hun kaster babyen ned i søla og tråkker på det med foten sin - tar babyen til brystet igjen, men mister tålmodigheten og kaster barnet som en filledokke bortover veien hvor den blir liggende helt stille å bare se seg forundret omkring. Jeg ser det hele så levende for meg og hadde ikke en sjanse til å forstå at dette var et mareritt. Jeg tenkte kun på hvordan jeg kunne få reddet dette lille barnet uten at den gjengen på benken ville gå berserk å hindre meg. Jeg tok av meg t-skjorta, løp over veien, bort til babyen og fikk svøpt henne (for er var ei jente) inn i t-skjorta mi. Neste skritt var å finne noen som kunne snakke engelsk eller norsk, slik at jeg kunne få forklart at jeg trengte hjelp til å fiske en framtid for denne stakkars jenta. Lettelsen var ubeskrivelig når jeg endelig fant en norsk hjelpeorganisasjon som overtok hele problemet. Det er så tøft at jeg faktisk har tatt meg i å lure på om hun har det bra dit hun kom. Er det mulig liksom! ? Det er jo bare tull, samtidig er det jo ikke det når vi vet hvor mange barn som ikke har det bra i verden i dag. På ordentlig. Gla' i dere alle sammen. 3
Frøkensina Skrevet 26. desember 2017 #31454 Skrevet 26. desember 2017 11 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Godt at vi blir møtt med forståelse og velsignelse. Det er mye bedre enn motstand. Høh? Jeg var ikke klar over at dere tilber meg jeg da, men klart jeg har jo en plass på Olympen Velsignet være dere (for denne gangen ) 3
Hoppetaujenta Skrevet 26. desember 2017 #31455 Skrevet 26. desember 2017 (endret) Wow. Det var drømmen sin det, Aldri. Vondt er det, men bank i bordet...det er så lenge siden jeg har vært sånn syk at jeg ikke husker eksakt hvordan det der er. Måtte du bli frisk i hodet ditt fortest mulig. Høhø...det hørtes ikke helt bra ut, men du vet hva jeg mener. God bedring. Ellers ser jeg nok kanskje Rumle og meg selv som to viltre valper i lek av og til ja. Jaffal Rumle. Takk for velsignelsen, Frøken. Slikt kommer alltid godt med. *holde opp lommeboka si og håpe det faller noen stråler fra herligheten på den også* Endret 26. desember 2017 av Hoppetaujenta 2
Frøkensina Skrevet 27. desember 2017 #31456 Skrevet 27. desember 2017 (endret) Jeg har da lekt jeg også De hadde nok nettopp blitt stemplet/merket i ørene alle sammen Aldri Feberdrømmer kan være skumle ja, rart å tenke på at man selv er alle karakterene og finner på alt. Håper du er bedre nå Endret 27. desember 2017 av Frøkensina 3
Lille Lerke Skrevet 27. desember 2017 #31457 Skrevet 27. desember 2017 6 minutter siden, Aldrisur skrev: Å skrekk og gru, hvorfor hadde de blod rennende fra ørene da? Nå skal jeg ærlig innrømme at det er helt umulig å få med seg alt snikk-snakkeriet dere har snakket i ballongen når jeg ikke er her. Men jeg har regisrtrert at @hog, @Atea og @mia83 har vært innom med sine hilsener. Koselig. Klem til dere alle tre. I tillegg har jeg fått meg mang en god latter ved å lese igjennom alt. Rampungene @Rumle og @Hoppetaujenta har herjet skikkelig her inne en periode kan jeg se. Nå er det endelig litt fred og ro i huset her. Julaften gikk smertefritt, men jeg må innrømme at jeg følte meg som en gammel kone, ganske utslått i min feber- og forkjølelsestilstand. Uansett, jeg er så heldig å ha en fin og forståelsesfull familie. Alle ville hjelpe til og alle sa jeg var *heltinne* selvom jeg ikke funka 100%. Jeg lurer på noe. Drømmer der store og klare drømmer når dere har feber? Jeg har nesten ikke tort legge meg til å sove jeg, for jeg har så makabre grusomme og klare drømmer! Hør bare her: Jeg beveger meg rundt i et veldig krigsherjet område. I en park, på en benk som er plassert i en skitten vanndam, sitter en en gjeng mennesker i fillete klær. En av dem er en mamma som ammer en helt naken baby.. Plutselig ser jeg at hun kaster babyen ned i søla og tråkker på det med foten sin - tar babyen til brystet igjen, men mister tålmodigheten og kaster barnet som en filledokke bortover veien hvor den blir liggende helt stille å bare se seg forundret omkring. Jeg ser det hele så levende for meg og hadde ikke en sjanse til å forstå at dette var et mareritt. Jeg tenkte kun på hvordan jeg kunne få reddet dette lille barnet uten at den gjengen på benken ville gå berserk å hindre meg. Jeg tok av meg t-skjorta, løp over veien, bort til babyen og fikk svøpt henne (for er var ei jente) inn i t-skjorta mi. Neste skritt var å finne noen som kunne snakke engelsk eller norsk, slik at jeg kunne få forklart at jeg trengte hjelp til å fiske en framtid for denne stakkars jenta. Lettelsen var ubeskrivelig når jeg endelig fant en norsk hjelpeorganisasjon som overtok hele problemet. Det er så tøft at jeg faktisk har tatt meg i å lure på om hun har det bra dit hun kom. Er det mulig liksom! ? Det er jo bare tull, samtidig er det jo ikke det når vi vet hvor mange barn som ikke har det bra i verden i dag. På ordentlig. Gla' i dere alle sammen. Slik drømming har mitt hode bedrevet i massevis. Emn med litt andre opplevelser enn dine da. Du høres ut til å bearbeide inntrykk fra ferieturen til fattigland? Når den feber/medikanentrus virkelighets nære drømmingen er der så er det nesten mer slitsomt å sove enn å være våken og dødstrett. Drømmeopplevelsen er mer eller mindre lik når vi feberdrømmer og når medikamenter slår inn. Jeg kan da ha rommet jeg ligger i sengen på fullt av folk og de krangler for å få plass og flere skal inn diskusjonene går høylydt. Takk og lov, du nevnte bare to rampejenter ergo er vi flere som gikk fri den betegnelsen. 2
Aldrisur Skrevet 27. desember 2017 Forfatter #31458 Skrevet 27. desember 2017 7 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Wow. Det var drømmen sin det, Aldri. Vondt er det, men bank i bordet...det er så lenge siden jeg har vært sånn syk at jeg ikke husker eksakt hvordan det der er. Måtte du bli frisk i hodet ditt fortest mulig. Høhø...det hørtes ikke helt bra ut, men du vet hva jeg mener. God bedring. Ellers ser jeg nok kanskje Rumle og meg selv som to viltre valper i lek av og til ja. Jaffal Rumle. Takk for velsignelsen, Frøken. Slikt kommer alltid godt med. *holde opp lommeboka si og håpe det faller noen stråler fra herligheten på den også* Jeg trenger nok *God bedring* ja. Har forstått det selv også, så takk Hoppe. 2 minutter siden, Frøkensina skrev: Jeg har da lekt jeg også De hadde nok nettopp blitt stemplet/merket i ørene alle sammen Aldri Feberdrømmer kan være skumle ja, rart å tenke på at man selv er alle karakterene og finner på alt. Håper du er bedre nå Ja du har lekt du også Frøkensina, men som sagt var det vanskelig å oppsummere det hele så alle fikk sitt! I drømmeverdenen er man både manusforfatter, regissør og skuespiller selv. Slitsomt er det. 1
Aldrisur Skrevet 27. desember 2017 Forfatter #31459 Skrevet 27. desember 2017 2 minutter siden, Lille Lerke skrev: Slik drømming har mitt hode bedrevet i massevis. Emn med litt andre opplevelser enn dine da. Du høres ut til å bearbeide inntrykk fra ferieturen til fattigland? Når den feber/medikanentrus virkelighets nære drømmingen er der så er det nesten mer slitsomt å sove enn å være våken og dødstrett. Drømmeopplevelsen er mer eller mindre lik når vi feberdrømmer og når medikamenter slår inn. Jeg kan da ha rommet jeg ligger i sengen på fullt av folk og de krangler for å få plass og flere skal inn diskusjonene går høylydt. Takk og lov, du nevnte bare to rampejenter ergo er vi flere som gikk fri den betegnelsen. Rampejenter er dere alle sammen! Så fikk jeg sagt det. Uffameg Lerke, sånne drømmeopplevelser er fryktelig slitsomme. Spesielt når de forfølger deg gjennom dager i ettertid. Og jeg tror på det du sier, feberdrømmer og drømmer man har når medikamenter slår til er like. Intense og virkelige. 3
Lille Lerke Skrevet 27. desember 2017 #31460 Skrevet 27. desember 2017 27 minutter siden, Aldrisur skrev: Jeg trenger nok *God bedring* ja. Har forstått det selv også, så takk Hoppe. Ja du har lekt du også Frøkensina, men som sagt var det vanskelig å oppsummere det hele så alle fikk sitt! I drømmeverdenen er man både manusforfatter, regissør og skuespiller selv. Slitsomt er det. Helt utslitt blir man av å være syk. Dere andre kan bare prøve så ser dere God bedring til Juballongsjefen. Nå skal jeg reise meg, ja, det er dårlig med nattserveringen i dette huset, og se om bollen har tint. Heldigvis har små slikkemunnfingre sovnet, så ingen fare for at bollen ka være forsvunnet. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå