Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da tar jeg imot dine sauer på min holme. :jepp:  Man må ikke være redd for å jobbe, svette
og bli skitten på nevene i en sånn livsførsel. Passer meg helt fint. Huset fullt av hund og katter. 
Vil du ha jobben som klokker og kirketjener kanskje...for den er ikke helt i min gate. :ninja: 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Da tar jeg imot dine sauer på min holme. :jepp:  Man må ikke være redd for å jobbe, svette
og bli skitten på nevene i en sånn livsførsel. Passer meg helt fint. Huset fullt av hund og katter. 
Vil du ha jobben som klokker og kirketjener kanskje...for den er ikke helt i min gate. :ninja: 

Nei jeg vil være gartner og grublemester! :mynona:

• Liker 2
Skrevet

Og så kan jeg ha pensjonat for katter som har hatt kjipe eiere! 

Tenk en øy full av katter da? :ninuskapus:

• Liker 2
Skrevet

Det hadde jeg likt. Jeg kunne ha vært kose og "malemester"... :laugh: 

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, Rumle skrev:

Ja, tenkte nok at det hadde vært noe for deg :jepp:

Jeg kunne også godt ha tenkt meg å levd slik, minus sauer vel og merke :ler:

Sauer er da enkle dyr å tilfredstille. Enda enklere er villsauer på en øde øy. De styrer seg nesten selv til de er klare til å bli fårikål og pinnekjøtt. 

Kirketjener og klokkerjobben kan jeg ta. Jeg sover lett mellom oppdragene :ler:

• Liker 1
Skrevet

Ahh...ingen protest, betyr at det er i boks! :hoppe: 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Lille Lerke skrev:

Sauer er da enkle dyr å tilfredstille. Enda enklere er villsauer på en øde øy. De styrer seg nesten selv til de er klare til å bli fårikål og pinnekjøtt. 

Kirketjener og klokkerjobben kan jeg ta. Jeg sover lett mellom oppdragene :ler:

Jeg kunne nok aldri hatt dyr som ble sendt til slakt, jeg hadde aldri klart det! :trist:

• Liker 2
Skrevet

Enig. Da fikk de jammen ta MEG med på kjøpet. BORT MED SEG! :raven:

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Enig. Da fikk de jammen ta MEG med på kjøpet. BORT MED SEG! :raven:

:sjokkert:  Løper ut av tråden til Hoppetaujenta har lagt ned våpenene  :link::mynona:

• Liker 2
Skrevet

"Når ei Hoppe først blir sloss-sint der ute på holmen, ser man ikke forskjell på hennes never og en vindmølle."

Gammelt jungelordtak

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

"Når ei Hoppe først blir sloss-sint der ute på holmen, ser man ikke forskjell på hennes never og en vindmølle."

Gammelt jungelordtak

:sjokkert:

• Liker 1
Skrevet

Nemlig, men det tar ganske lang tid før det hender så slapp av. :jepp: 

• Liker 1
Skrevet

Mens jeg har anledningen vil jeg sende en velduftende julehilsen til vår alles kjære forfatter @Zenobia.
Du er gjemt (det har du klart selv faktisk), men over hodet ikke glemt. GOD JUL, vakre menneskebarn! :klem: 

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Gammelt jungelordtak

Å være hardtslående har jeg hørt om, men å være vindmølle-arm-langt-slående - helt nytt for meg. 

:mynona:  >>>> piler ut før hun :hoppe:  kommer inn. 

• Liker 2
Skrevet

:overrasket: Med en planet full av muligheter så vil dere på en forblåst holme med noen sauer (og en slags kirke?)  :rope:Aldrisuuuur@Aldrisur kom tilbake ballongen trenger styring

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...