Atea Skrevet 25. desember 2017 #31344 Skrevet 25. desember 2017 12 minutter siden, Rumle said: God jul til deg, Atea Takk. Det samme til deg. 2
Mynona Skrevet 25. desember 2017 #31345 Skrevet 25. desember 2017 Akkurat nå, Rumle skrev: Jeg savner gif'er altså Savner? 2
Frøkensina Skrevet 25. desember 2017 #31346 Skrevet 25. desember 2017 4 minutter siden, Rumle skrev: Hvordan står det til @Frøkensina? Står bra til med meg, er bare ganske sulten for nå har jeg brukt timesvis på å lage en gryte av julemat som enda ikke er ferdig Hvordan står det til med deg? 1
Rumle Skrevet 25. desember 2017 #31348 Skrevet 25. desember 2017 3 minutter siden, Atea skrev: Takk. Det samme til deg. Takk! 2
Rumle Skrevet 25. desember 2017 #31349 Skrevet 25. desember 2017 3 minutter siden, Mynona skrev: Savner? Jaaa, blir bare surr på mobilen 1
Frøkensina Skrevet 25. desember 2017 #31350 Skrevet 25. desember 2017 2 minutter siden, Mynona skrev: Savner? Jeg tror rumle har noe datatrøbbel enda siden hun ikke kan poste videoer heller 1
Rumle Skrevet 25. desember 2017 #31351 Skrevet 25. desember 2017 3 minutter siden, Frøkensina skrev: Står bra til med meg, er bare ganske sulten for nå har jeg brukt timesvis på å lage en gryte av julemat som enda ikke er ferdig Hvordan står det til med deg? 1 minutt siden, Lille Lerke skrev: Oioii blir helt stresset av kattens kroppsspråk, den er ikke happy :ler: Har du en fin jul? 3
Rumle Skrevet 25. desember 2017 #31352 Skrevet 25. desember 2017 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Jeg tror rumle har noe datatrøbbel enda siden hun ikke kan poste videoer heller Jaaaaa! Oh well .. Det kunne vært værre 2
Lille Lerke Skrevet 25. desember 2017 #31353 Skrevet 25. desember 2017 Akkurat nå, Rumle skrev: Oioii blir helt stresset av kattens kroppsspråk, den er ikke happy Har du en fin jul? Ja, takk. Godt å komme hjem til egen seng og sofa. Og du? Er du fortsatt på terrassen til @Aldrisur 2
Frøkensina Skrevet 25. desember 2017 #31354 Skrevet 25. desember 2017 1 minutt siden, Rumle skrev: Jaaaaa! Oh well .. Det kunne vært værre Du kunne vært helt idiot på kjøkkenet som meg f.eks. Håper du får deg en flunkende ny datamaskin etterhvert 1
Rumle Skrevet 25. desember 2017 #31355 Skrevet 25. desember 2017 3 minutter siden, Lille Lerke skrev: Ja, takk. Godt å komme hjem til egen seng og sofa. Og du? Er du fortsatt på terrassen til @Aldrisur Åh Ja! Og her har jeg fått den aller beste oppvartning! Sous vide dagen lang!!!! 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Du kunne vært helt idiot på kjøkkenet som meg f.eks. Håper du får deg en flunkende ny datamaskin etterhvert Jeg og! Høres veldig god ut den gryten da! Snart ferdig? 1
Atea Skrevet 25. desember 2017 #31356 Skrevet 25. desember 2017 (endret) 19 minutter siden, Rumle said: Oioii blir helt stresset av kattens kroppsspråk, den er ikke happy Har du en fin jul? En katt kan faktisk tåle litt fra fugler. Jeg hadde en katt som het Truls, en blanding mellom huskatt og perser. Han var født steril. Lillesøs hadde en hunnkatt som han passet på. De parra seg osv. Det ble aldri barn. Hahaha. Men en dag fant hun på å stikke av, og klarte det. Han ble verdens beste pappa. Når hun stakk ut av vinduet for å tisse, lå både han og tok plassen og ga kattungene varme. Mens hunden min stod og så på. Det var unikt å observere. Truls var også vant til undulaten jeg hadde lånt av en venninne. En tam og sær undulat som overså alt, brukte å kaste alt ned fra bordet. Likte ikke undulaten noen, kastet han pokaler ned i hodet på den som satt i godstolen. Truls behersket seg. Jeg lot dem lukte på hverandre også. Han var en type Pusur også, haletuppen var brekt da venninna mi hentet han, ja samme venninne, fikk han som liten. Så han ble aldri noen jeger, en gang bare, da husker jeg han kom inn verandadøra og kasta opp. ...kasta opp musunger. Tøff type. Han spolerte jakta til Pusi, katta til lillesøster. Hun viftet irritert på halen. Husker alle de årene hun hadde løpetid, og bare en gang fikk hun kattunger, takket være han. Men de lå alltid og sov sammen og holdt rundt hverandre. Truls var unik. Pusi døde. Vi flyttet til byen. Det er en annen historie. Endret 25. desember 2017 av Atea 3
Lille Lerke Skrevet 25. desember 2017 #31357 Skrevet 25. desember 2017 4 minutter siden, Frøkensina skrev: Du kunne vært helt idiot på kjøkkenet som meg f.eks. Håper du får deg en flunkende ny datamaskin etterhvert Ingen, selv ikke jeg, er helt idiot på kjøkkenet eller andre steder. Basta. Om du og jeg ikke er eller blir gournet kokker, ja, det er noe helt annet enn å være idiot på kjøkkenet. Bare så du vet det. Husk og på at du har andre kvaliteter, de har du til gangs vist i tråden her.
Mynona Skrevet 25. desember 2017 #31358 Skrevet 25. desember 2017 15 minutter siden, Rumle skrev: Jaaa, blir bare surr på mobilen Åååå, skjønner. Jeg så jo masse giffer så skjønte ikke hvorfor du savna de kom ikke nissen med ny data til deg? 1
Rumle Skrevet 25. desember 2017 #31359 Skrevet 25. desember 2017 2 minutter siden, Mynona skrev: Åååå, skjønner. Jeg så jo masse giffer så skjønte ikke hvorfor du savna de kom ikke nissen med ny data til deg? Nei! 1
Rumle Skrevet 25. desember 2017 #31360 Skrevet 25. desember 2017 7 minutter siden, Atea skrev: En katt kan faktisk tåle litt fra fugler. Jeg hadde en katt som het Truls, en blanding mellom huskatt og perser. Han var født steril. Lillesøs hadde en hunnkatt som han passet på. De parra seg osv. Det ble aldri barn. Hahaha. Men en dag fant hun på å stikke av, og klarte det. Han ble verdens beste pappa. Når hun stakk ut av vinduet for å tisse, lå både han og tok plassen og ga kattungene varme. Mens hunden min stod og så på. Det var unikt å observere. Truls var også vant til undulaten jeg hadde lånt av en venninne. Han behersket seg. Jeg lot dem lukte på hverandre også. Han var en type Pusur også, haletuppen var brekt fra venninna mi hentet han, ja samme venninne, fikk han som liten. Så han ble aldri noen jeger, en gang bare, da husker jeg han kom inn verandadøra og kasta opp. ...kasta opp musunger. Tøff type. Han spolerte jakta til Pusi, katta til lillesøster. Hun viftet irritert på halen. Husker alle de årene hun hadde løpetid, og bare en gang fikk hun kattunger, takket være han. Men de lå alltid og sov sammen og holdt rundt hverandre. Katter altså 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå