Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Rumle skrev:

Er det greit nå? :)

Riktig god jul til deg også! :klemmer:

Veldig greit, tusen takk :takke:

God bedring og god jul til @Aldrisur og alle andre. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei dere, fine gjengen.

Fruen skulle ut å handle, så jeg var hjemme med unger og baking. Med beskjed til fruen om å være tilbake før butikkene stengte.

Dro ut under en time før butikkene stengte og da jeg var ferdig var det enda en halv time å gå på. Og jeg stresset ikke!

Så effektivt kan det altså gjøres! :opplyser:

Deretter var det å gjøre noen innkjøp som fruen ikke fikk gjort, og siste handling på matbutikken ble gjort ca 21:30.

Har selvsagt sett Grevinnen og hovmesteren og julen kan nå bare komme komme. Nå er det bare noen kosebesøk til gamle, samt en tur nedom graven i morgen formiddag. 

En riktig God Jul til dere alle.

Endret av Dr. A. Kula
  • Liker 4
Skrevet

:overrasket: Imponerende doktor! Jeg stresset masse  :ler: Men nå har jeg endelig roet meg og fikk nettopp til å fikse en gammel lyslenke til juletreet :tree: 

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, Frøkensina skrev:

giphy.gif

Hvordan har de fått kattepusen til å gå på to bein :klo:

Kremt, jeg ser noe muffins bak pus når han er helt fremme. 

Tror det er mange "konstruerte problemstillinger" her inne i kveld. 

• Liker 3
Skrevet (endret)
7 timer siden, Lille Lerke skrev:

@Hoppetaujenta er det dette du kaller melkekaker? 

Her hadde altså jenta lurt seg til dobbelt opp med godtesnop i håp om at ingen skulle oppdage noe. 

Ja, det lignet veldig på den jeg har ...og fyyy, det der godtesnoptrikset ville aldri jeg hr gjort som barn.
       Ikke som voksen heller. :lur:  Not. 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Ja, det lignet veldig på den jeg har ...og fyyy, det der godtesnoptrikset ville aldri jeg hr gjort som barn.
       Ikke som voksen heller. :lur:  Not. 

Ikkejegheller :plystre:

• Liker 2
Skrevet

Er du våken da...lille med-rampejente? :fnise:  Lyst på godteri mens de andre sover?         Sm%25C3%25A5godt+kiwi1.jpg?chk=040C1C...butikken er tom. Værsågod.  :lur: 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Er du våken da...lille med-rampejente? :fnise:  Lyst på godteri mens de andre sover?         Sm%25C3%25A5godt+kiwi1.jpg?chk=040C1C...butikken er tom. Værsågod.  :lur: 

:laugh: Jaaaaaaaaa!!! :ninuskapus:

• Liker 2
Skrevet

Alle de voksne i tråden sover, så da kan vi kose oss uten å måtte pusse tennene hele tiden. :rodmer: 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Alle de voksne i tråden sover, så da kan vi kose oss uten å måtte pusse tennene hele tiden. :rodmer: 

:Nikke: 

• Liker 1
Skrevet

*åpne brannslangen og lage plaskedam borti kroken til Aldri*  :laugh:  Morroooo! :hoppe: 

• Liker 2
Skrevet

Juleeeeedam!!! 

:mynona:*splæsj-splæsj-splæsj!!!*

• Liker 2
Skrevet

:fnise: 
Skulle gjerne ha satt opp vinduet og fått is-rutsjebane, men det er for mildt rett og slett. *splusch-splæsch-plask!*

• Liker 2
Skrevet

Hoppe & Rumle on ice? :ninuskapus:

*imaginær piruett*

• Liker 3
Skrevet

Hoppe & Rumle = Humle...?  Humlens flukt på isen? Jeg kjenner at jeg tror det vil se kreativt ut. :jepp: 

• Liker 3
Skrevet
14 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Hoppe & Rumle = Humle...?  Humlens flukt på isen? Jeg kjenner at jeg tror det vil se kreativt ut. :jepp: 

Jaa!! :alice::laugh:

• Liker 1
Skrevet

Aldri og Co kan være blomsterkor :jepp:

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...