FruN Skrevet 22. desember 2017 #31201 Skrevet 22. desember 2017 Amaryllisen min har plutselig kommet med en tredje knopp! Og siden den sprang ut her om dagen, kan det hende at det fortsatt er blomster igjen når vi kommer hjem Vi er nesten helt klare for juletur/feiring og Detvsom gjenstår er ting som må brukes imorra tidlig, blir brukt i natt og den faktiske utpakkingen i bilen Så er det ut på tur! 4
Hoppetaujenta Skrevet 22. desember 2017 #31202 Skrevet 22. desember 2017 God søvn og god tur. Nå rusler jeg i seng. Natta alle. 2
Hoppetaujenta Skrevet 22. desember 2017 #31203 Skrevet 22. desember 2017 Glemte å viser dere bilde fra utsmykningene i Balubahagens bakerste avdeling hvor det er kaldest. 3
Rumle Skrevet 22. desember 2017 #31204 Skrevet 22. desember 2017 27 minutter siden, FruN skrev: Amaryllisen min har plutselig kommet med en tredje knopp! Og siden den sprang ut her om dagen, kan det hende at det fortsatt er blomster igjen når vi kommer hjem Vi er nesten helt klare for juletur/feiring og Detvsom gjenstår er ting som må brukes imorra tidlig, blir brukt i natt og den faktiske utpakkingen i bilen Så er det ut på tur! God tur! 8 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: God søvn og god tur. Nå rusler jeg i seng. Natta alle. Natta! 7 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Glemte å viser dere bilde fra utsmykningene i Balubahagens bakerste avdeling hvor det er kaldest. 1
Aldrisur Skrevet 22. desember 2017 Forfatter #31206 Skrevet 22. desember 2017 Unnskyld unnskyld alle fineste venner. Jeg har ikke hatt en millimeter overskudd til å gjøre noe annet i kveld enn å pynte juletre og synes synd på meg selv. Trodde jeg var ferdig med forkjølelsen, men i dag har feberen kommet som kastet på meg og jeg har piggtråd i halsen. Det er noe skitt altså! Og jeg har ikke tid til det. Jeg skal i hvert fall klare å re opp til Rumle på terrassen - og om det er fler som vil være med å besøke meg så er dere hjertelig velkomne. Bare husk at jeg kan smitte! God tur til @Mynona! Kos deg masse på ferie! Og til alle dere andre - dere er de beste! 3
Mynona Skrevet 22. desember 2017 #31207 Skrevet 22. desember 2017 Ånei! Var det en forkjølrlses comeback? Takk!! Og god lillejulaften til Aldrisur og familien hennes. Og til alle følgesvenner i ballongen! 3
Rumle Skrevet 23. desember 2017 #31208 Skrevet 23. desember 2017 Åhneii Aldri håper du får sove godt og at du føler deg bedre i morgen 2
Lille Lerke Skrevet 23. desember 2017 #31209 Skrevet 23. desember 2017 (endret) 49 minutter siden, Aldrisur skrev: Unnskyld unnskyld alle fineste venner. Jeg har ikke hatt en millimeter overskudd til å gjøre noe annet i kveld enn å pynte juletre og synes synd på meg selv. Trodde jeg var ferdig med forkjølelsen, men i dag har feberen kommet som kastet på meg og jeg har piggtråd i halsen. Det er noe skitt altså! Og jeg har ikke tid til det. Jeg skal i hvert fall klare å re opp til Rumle på terrassen - og om det er fler som vil være med å besøke meg så er dere hjertelig velkomne. Bare husk at jeg kan smitte! God tur til @Mynona! Kos deg masse på ferie! Og til alle dere andre - dere er de beste! Å hjelpe meg hvor dere kvalitets skravler! Jeg falt ut på side 1549! Jeg kommer gjerne til terrassebesøk dersom du har terrassevarmer eller overbygg der ute, og @Rumle vil ha kvitrende fugl til selskap Men når du er forkjølet så tror jeg det er best vil bruker Juballongen til å prate sammen vi, eller miming gjennom stuevinduene. Jeg er nemlig livredd for alt som kan smitte. Det er nesten en risikosport å komme inn i tråden. Jula er nesten i rute her, trengs bare litt søvn, det var de utsolgt for i alle nettbutikkene i dag, eller i går, egentlig. Og så kan jeg ikke la være å spørre om hvorfor mannfolk ikke kan oppføre seg som folk i relasjoner med Kvinner? God bedring til alle syke, og god tur til alle reisklare. Og god shoppingtur til blomsterpiken. Endret 23. desember 2017 av Lille Lerke 2
Dr. A. Kula Skrevet 23. desember 2017 #31210 Skrevet 23. desember 2017 God bedring til de som trenger det. Vurderer om jeg skal handle Presangen i morgen eller i overimorgen. Eller vent litt, er butikkene kanskje stengt julaften siden det er siste adventssøndag. Vel, ønsker alle en God Jul om jeg ikke skulle være innom her i morgen (da vet dere jo hvorfor). Og til @Lille Lerke, mannfolk oppfører seg som folk,det er maktsyke som utøver makt(på)syke måter. 3
Mynona Skrevet 23. desember 2017 #31211 Skrevet 23. desember 2017 Butikkene er stengt på julaften i år 2
Gjest Winza Skrevet 23. desember 2017 #31212 Skrevet 23. desember 2017 13 timer siden, Calandria skrev: I dag har jeg vært å tent lys på graven til min bestemor, hun hadde bursdag i dag Jeg burde gjort det med min bestefar også, men aldri klart å besøke gravsteinen. For tungt, du er et godt menneske
Hoppetaujenta Skrevet 23. desember 2017 #31213 Skrevet 23. desember 2017 (endret) @Winza: det går fint an å tenne på et stearinlys hjemme på stuebordet, eller i vinduskarmen og tenke på bestefar. Det trenger ikke å være på graven hvis du ikke klarer å gå dit. Hovedsaken er at man har en god tanke som man sender til den som ikke er her lengre og minnes vedkommende....litt trist blir det kanskje, men tenker en på gode minner blir det så bra det kan også. Hvis en har et bilde av den som er borte, så kan en sette det ved siden av og la flammen lyse det opp. Det går til og med an å ha en liten blomsterbukett...kanskje bare en fin rose i litt vann...for å symbolsk si til den det gjelder at du savner vedkommende. Jeg skal også på en gravrunde i dag når det har blitt mørkt. Fint å tenne når en ser flammen lyse opp graven og vakkert utpå kvelden når mange har gjort det samme. Mange mennesker som gjør det samme på en god måte blir en sterk og fin opplevelse syns jeg. God bedring til alle som er litt julepjuskete midt oppi alt glitteret. . .og jeg slenger uti noen redningsbøyer til dem som måtte trenge det værmessig. I følge nyhetene har det kommet ganske mange dråper fra himmelen i natt. God lille julaften og ehh....hepp-hepp generelt. *den lille optimstiske avslutningen der burde kongen igrunnen avslutte med litt oftere - lol* Endret 23. desember 2017 av Hoppetaujenta 3
Rumle Skrevet 23. desember 2017 #31214 Skrevet 23. desember 2017 God lille julaften til alle sammen 3
Frøkensina Skrevet 23. desember 2017 #31215 Skrevet 23. desember 2017 12 timer siden, Aldrisur skrev: Unnskyld unnskyld alle fineste venner. Jeg har ikke hatt en millimeter overskudd til å gjøre noe annet i kveld enn å pynte juletre og synes synd på meg selv. Trodde jeg var ferdig med forkjølelsen, men i dag har feberen kommet som kastet på meg og jeg har piggtråd i halsen. Det er noe skitt altså! Og jeg har ikke tid til det. Jeg skal i hvert fall klare å re opp til Rumle på terrassen - og om det er fler som vil være med å besøke meg så er dere hjertelig velkomne. Bare husk at jeg kan smitte! God tur til @Mynona! Kos deg masse på ferie! Og til alle dere andre - dere er de beste! Ånei så dumt og kjedelig! Typisk når man ikke har noe tid til sånt ja. Håper på en kjemperask bedring for deg 1 time siden, Rumle skrev: God lille julaften til alle sammen God lille julaften! Tenker det blir kjempefint hos deg med juleblomster 2
Rumle Skrevet 23. desember 2017 #31216 Skrevet 23. desember 2017 6 minutter siden, Frøkensina skrev: Ånei så dumt og kjedelig! Typisk når man ikke har noe tid til sånt ja. Håper på en kjemperask bedring for deg God lille julaften! Tenker det blir kjempefint hos deg med juleblomster Alltid koselig med blomster Håper du får en bra dag 2
Frøkensina Skrevet 23. desember 2017 #31217 Skrevet 23. desember 2017 Akkurat nå, Rumle skrev: Alltid koselig med blomster Håper du får en bra dag Jeg har bare en rød amaryllis i potte, men den er perfekt nesten helt utsprunget nå Takk håper du får en bra dag også 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå