Frøkensina Skrevet 21. desember 2017 #31081 Skrevet 21. desember 2017 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Ja, sånn er det. Tenk at de ekte kunstnerne også inspirerte hverandre. Ja mye inspirasjon går direkte og indirekte mellom kunst og kunstnere i historien Van Gogh/Munch-utstillingen var veldig fin og lærerik både i Oslo og Amsterdam. 2
Aldrisur Skrevet 21. desember 2017 Forfatter #31082 Skrevet 21. desember 2017 (endret) Jeg er ingen kunstner, men jeg elsker å male akvareller. Jeg tar med meg sekken full av malerskrin, vann, kaffe og papir + sitteunderlag. Så vandrer jeg rundt i nærområdet her, setter meg godt til rette der jeg finner et motiv jeg vil male og koooooser meg skikkelig. Vann i en skål må man ha, og én gang kom det en hund og drakk opp vannet mitt. Endret 21. desember 2017 av Aldrisur 2
Frøkensina Skrevet 21. desember 2017 #31083 Skrevet 21. desember 2017 4 minutter siden, Aldrisur skrev: Jeg er ingen kunstner, men jeg elsker å male akvareller. Jeg tar med meg sekken full av malerskrin, vann, kaffe og papir + sitteunderlag. Så vandrer jeg rundt i nærområdet her, setter meg godt til rette der jeg finner et motiv jeg vil male og koooooser meg skikkelig. Vann i en skål må man ha, og én gang kom det en hund og drakk opp vannet mitt. Åh så fint!! Det blir jeg glad av å høre Hadde en i familien som også gjorde det, pluss at jeg er glad i en akvarell jeg har arvet etter en oldefar. Haha hunden ville snike seg med på litt actionpainting kanskje 2
Aldrisur Skrevet 21. desember 2017 Forfatter #31084 Skrevet 21. desember 2017 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Åh så fint!! Det blir jeg glad av å høre Hadde en i familien som også gjorde det, pluss at jeg er glad i en akvarell jeg har arvet etter en oldefar. Haha hunden ville snike seg med på litt actionpainting kanskje Fin hund men litt flau eier. 2
Frøkensina Skrevet 21. desember 2017 #31085 Skrevet 21. desember 2017 Håper du passer på å ta vare på akvarellene dine. 1
Hoppetaujenta Skrevet 21. desember 2017 #31086 Skrevet 21. desember 2017 17 minutter siden, Aldrisur skrev: Ja, sånn er det. Tenk at de ekte kunstnerne også inspirerte hverandre. Vi er de ekte livskunstnerne i nåtid og vi inspireres veldig av hverandre av og til også. 3
Dr. A. Kula Skrevet 21. desember 2017 #31087 Skrevet 21. desember 2017 Blant annet gjennom fjaseriet og linkene her i trådene på KG. 3
Frøkensina Skrevet 21. desember 2017 #31088 Skrevet 21. desember 2017 @Rumle Tror vi trenger litt trøst etter den sangen, hvertfall gjør jeg det 3
Aldrisur Skrevet 21. desember 2017 Forfatter #31089 Skrevet 21. desember 2017 7 minutter siden, Frøkensina skrev: Håper du passer på å ta vare på akvarellene dine. Jeg har solgt masse, men har jo noen igjen, 6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Vi er de ekte livskunstnerne i nåtid og vi inspireres veldig av hverandre av og til også. Enig og tro til Dovre faller... 4 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Blant annet gjennom fjaseriet og linkene her i trådene på KG. Nettopp! 3 minutter siden, Frøkensina skrev: @Rumle Tror vi trenger litt trøst etter den sangen, hvertfall gjør jeg det 3
Hoppetaujenta Skrevet 21. desember 2017 #31090 Skrevet 21. desember 2017 5 minutter siden, Aldrisur skrev: Jeg har solgt masse, men har jo noen igjen Huh? Har jeg gått glipp av viktige infoer i denne tråden? Er Aldri en kunstnerinne i de akvarellske landskaper? 3
Frøkensina Skrevet 21. desember 2017 #31092 Skrevet 21. desember 2017 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Huh? Har jeg gått glipp av viktige infoer i denne tråden? Er Aldri en kunstnerinne i de akvarellske landskaper? Det har jeg også gått glipp av til nå 2
Hoppetaujenta Skrevet 21. desember 2017 #31093 Skrevet 21. desember 2017 Guuurimalla! *strekke en hånd ut og ta i beundring på mesterinnens vell-akvarelliserte tånegler* 3
Rumle Skrevet 21. desember 2017 #31094 Skrevet 21. desember 2017 (endret) 41 minutter siden, Aldrisur skrev: Åh, jeg og. Maken til vakker tekst og ordsammensetning skal man lete lenge etter. Tenk så mye vakkert som er produsert innen kunst og musikk. Blir helt sentimental her jeg sitter. Det er akkurat sånn det er Sjekk Mad girls love song også, av Carol Anne McGowan. Den er basert på et dikt av Sylvia Plath, hjerteskjærende trist og vakkert 34 minutter siden, Frøkensina skrev: Ja mye inspirasjon går direkte og indirekte mellom kunst og kunstnere i historien Van Gogh/Munch-utstillingen var veldig fin og lærerik både i Oslo og Amsterdam. Det er jammen sant, og aoropos det; jeg er akkurat ferdig med en roman hvor en reproduksjon av et av solsikkebildene hans går i gjennom hele boken som inspirasjon/ en slags gåte 33 minutter siden, Aldrisur skrev: Jeg er ingen kunstner, men jeg elsker å male akvareller. Jeg tar med meg sekken full av malerskrin, vann, kaffe og papir + sitteunderlag. Så vandrer jeg rundt i nærområdet her, setter meg godt til rette der jeg finner et motiv jeg vil male og koooooser meg skikkelig. Vann i en skål må man ha, og én gang kom det en hund og drakk opp vannet mitt. Så koselig det høres ut! Jeg vil være meeeeeed på maleutflukt! 16 minutter siden, Frøkensina skrev: @Rumle Tror vi trenger litt trøst etter den sangen, hvertfall gjør jeg det Endret 21. desember 2017 av Rumle Åhhhhh! 3
Aldrisur Skrevet 21. desember 2017 Forfatter #31095 Skrevet 21. desember 2017 Tenk så mye vi ikke vet om hverandre - og enda kjenner vi jo hverandre ganske godt synes jeg. 4
Frøkensina Skrevet 21. desember 2017 #31096 Skrevet 21. desember 2017 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Jassågitt! Og jeg som har vist deg mine kludrerier og alt.. 2
Aldrisur Skrevet 21. desember 2017 Forfatter #31097 Skrevet 21. desember 2017 ALLE kan være med! Det hadde vært koselig det. 3
Rumle Skrevet 21. desember 2017 #31098 Skrevet 21. desember 2017 Akkurat nå, Aldrisur skrev: ALLE kan være med! Det hadde vært koselig det. Hurra!!!! 1
Frøkensina Skrevet 21. desember 2017 #31099 Skrevet 21. desember 2017 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Guuurimalla! *strekke en hånd ut og ta i beundring på mesterinnens vell-akvarelliserte tånegler* Kan vi kalle de Lakkvareller? 2
Aldrisur Skrevet 21. desember 2017 Forfatter #31100 Skrevet 21. desember 2017 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Jassågitt! Og jeg som har vist deg mine kludrerier og alt.. Ah, det er ikke kluderier! Det er bare en helt annen form for kunst Frøken. Husk at vi skal inspirere hverandre da! 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå