Rumle Skrevet 20. desember 2017 #31001 Skrevet 20. desember 2017 4 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Nå har noen sluppet inn stakkars @Rumle-pusen fra en heidundrandes lek i ny snø..... Åhhh nei stakkars liten! God bedring til My :blomst: 2
Aldrisur Skrevet 20. desember 2017 Forfatter #31002 Skrevet 20. desember 2017 3 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Åhh...da skal jeg anstrenge meg for å ikke se det for meg på min indre monitor. Jeg holder på med fantasihåndarbeid av det kreative OG praktiske slaget. *før eller siden skal jeg lage en slik en* Du er en skikkelig kunststrikker du Hoppetuss. 3 timer siden, Winza skrev: Lurer på hvordan noen ville reagert om de fikk denne i julegave Tja, si det... 3 timer siden, Frøkensina skrev: Det tar for lang tid å skrive den inn i google-babelfisken Men her er litt av den oversatt: https://translate.google.no/translate?sl=it&tl=en&js=y&prev=_t&hl=no&ie=UTF-8&u=https%3A%2F%2Fwww.fanpage.it%2Fgianluca-chiede-scusa-alla-moglie-camilla-tapezzando-roma-di-manifesti%2F&edit-text= Han ber iallafall om unnskyldning til datteren deres, hele familien hennes, hennes venner og venninner, ber om unnskyldning foran hele Roma, vil ikke miste henne, kjærligheten overvinner alt etc etc. Fantastisk idé! . Jeg liker sånt, men lurer også på hvordan denne meldingen ble mottatt av familien hans. 3 timer siden, Mynona skrev: Sykdom har inntatt kroppen! Teite Paul dro med seg sykdom hjem før helga, og nå er det min tur. Jeg lurer på hvordan de fikk på den strikketingen på de høretelefonene jeg... Det så knotete ut. Heter det forresten høretelefoner eller øretelefoner? Det har jeg egentlig alltid vært litt forvirret over. Æsj så dumt da My. Passer ikke å bli syk nå altså. Og du, det heter høretelefoner. Også har du noe som heter ørevarmere, men det er noe helt annet. 22 minutter siden, Frøkensina skrev: Herrguuuud! Jeg skvatt, men har lenge lurt på hva denne barten kan brukes til. Sånn rent praktisk. 2
FruN Skrevet 20. desember 2017 #31003 Skrevet 20. desember 2017 Den genseren minnet meg på en heller alternativ julefilm jeg må få sett Die hard! Det er jo ikke akkurat mye «julemagi» i den Men det er masse Alan Rickman, så hvem bryr seg Det var et litt forstyrrende bilde av herr Dali Jeg likte fargen på høretelefonene! (hodetelefoner går vel og å kalle det, eller?) Hvorfor skal man bli effektiv når det passer dårlig? Burde vært i seng for lenge siden, men den siste (drøye) timen har gått til å sette på tørketrommel, ta oppvaska (maskin), rydde litt i stua, på badet, soverommet... tømme kattedoen.. Jaja, litt mindre å gjøre imorra! God natt! 3
Aldrisur Skrevet 21. desember 2017 Forfatter #31004 Skrevet 21. desember 2017 Det er vondt å være sur og jeg forstår ikke hvorfor jeg har vært så sur i dag? Jeg er jo Aldisur! Skulle kjøpe inn de siste gavene, og fikk plutselig en opplevelse av at ALT av varer var overpriset og at ALLE var ute etter én ting: pengene mine. Og det evinnelige: *Er du medlem her?* Og dersom jeg ikke er medlem, hva går jeg glipp av? Hva kan jeg spare på å være medlem liksom? Jeg vet godt hva som skjer om jeg ER medlem; ørtenogfjørti tekstmeldinger med reklame på mobilen til alle døgnets tider. Tenkte å kjøpe en liten ekstragave til svigerinnen min som elsker sånne oljer og smakstilsetninger fra Olivero (eller hva det heter). Ikke en celofanpakket gave under 300 kroner! Så inn å kjøpe kaffe på Nespresso, *hvis du kjøper 5 pakker med kaffe i tillegg til de du har kjøpt får du en gratis termokopp* sa den utspjåka damen. *Nei!* sa jeg, *jatakk* sa gubben blid som en lerke. Ferdig handlet satt vi jaggu i kø en halv time i P-huset for å komme oss ut! Makan! 3
Frøkensina Skrevet 21. desember 2017 #31005 Skrevet 21. desember 2017 Kjekt å vite ja God bedring til My fra meg også, håper det er noe kortvarig 2
Rumle Skrevet 21. desember 2017 #31006 Skrevet 21. desember 2017 Føler med deg, aldri! Alle har vel godt av å få være litt sur i blant også, kanskjespesielt de av oss som aldri er det 2
Rumle Skrevet 21. desember 2017 #31007 Skrevet 21. desember 2017 Hvordan gikk det med det du skulle som du gruet deg til i dag @Frøkensina 2
Frøkensina Skrevet 21. desember 2017 #31008 Skrevet 21. desember 2017 2 minutter siden, Aldrisur skrev: Det er vondt å være sur og jeg forstår ikke hvorfor jeg har vært så sur i dag? Jeg er jo Aldisur! Skulle kjøpe inn de siste gavene, og fikk plutselig en opplevelse av at ALT av varer var overpriset og at ALLE var ute etter én ting: pengene mine. Og det evinnelige: *Er du medlem her?* Og dersom jeg ikke er medlem, hva går jeg glipp av? Hva kan jeg spare på å være medlem liksom? Jeg vet godt hva som skjer om jeg ER medlem; ørtenogfjørti tekstmeldinger med reklame på mobilen til alle døgnets tider. Tenkte å kjøpe en liten ekstragave til svigerinnen min som elsker sånne oljer og smakstilsetninger fra Olivero (eller hva det heter). Ikke en celofanpakket gave under 300 kroner! Så inn å kjøpe kaffe på Nespresso, *hvis du kjøper 5 pakker med kaffe i tillegg til de du har kjøpt får du en gratis termokopp* sa den utspjåka damen. *Nei!* sa jeg, *jatakk* sa gubben blid som en lerke. Ferdig handlet satt vi jaggu i kø en halv time i P-huset for å komme oss ut! Makan! Julekjøpemaset i butikkene er jo heeeeelt ekstremt og kan få hvem som helst til å få hetta! Jeg orker heller ikke dette medlemsgnålet, selv om jeg må innrømme at jeg har følt meg presset inn i noen allerede lenge før jul og har enorme mengder ulest reklamemail + 2
Aldrisur Skrevet 21. desember 2017 Forfatter #31009 Skrevet 21. desember 2017 1 minutt siden, Rumle skrev: Føler med deg, aldri! Alle har vel godt av å få være litt sur i blant også, kanskjespesielt de av oss som aldri er det Takk Rumlemor. Men jeg likte ikke meg selv. Og dessuten er det jo sånn at *alle er dumme når jeg er sur* 2
Rumle Skrevet 21. desember 2017 #31010 Skrevet 21. desember 2017 Akkurat nå, Aldrisur skrev: Takk Rumlemor. Men jeg likte ikke meg selv. Og dessuten er det jo sånn at *alle er dumme når jeg er sur* 2
Aldrisur Skrevet 21. desember 2017 Forfatter #31011 Skrevet 21. desember 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Julekjøpemaset i butikkene er jo heeeeelt ekstremt og kan få hvem som helst til å få hetta! Jeg orker heller ikke dette medlemsgnålet, selv om jeg må innrømme at jeg har følt meg presset inn i noen allerede lenge før jul og har enorme mengder ulest reklamemail + Bra! Ja la oss drekka! 2
Frøkensina Skrevet 21. desember 2017 #31012 Skrevet 21. desember 2017 1 minutt siden, Rumle skrev: Hvordan gikk det med det du skulle som du gruet deg til i dag @Frøkensina Vel, det er overstått inntil videre hvertfall. Fikk meg noen dårlige overraskelser så jeg må prøve å finne ut av det mer etter jul. 1
Aldrisur Skrevet 21. desember 2017 Forfatter #31014 Skrevet 21. desember 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Vel, det er overstått inntil videre hvertfall. Fikk meg noen dårlige overraskelser så jeg må prøve å finne ut av det mer etter jul. Off som du må streve for tiden Frøkensina. Krysse fingre og alt det der for at ting løser seg til det bedre etter hvert. 2
Rumle Skrevet 21. desember 2017 #31015 Skrevet 21. desember 2017 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Vel, det er overstått inntil videre hvertfall. Fikk meg noen dårlige overraskelser så jeg må prøve å finne ut av det mer etter jul. Så kjedelig 2
Aldrisur Skrevet 21. desember 2017 Forfatter #31016 Skrevet 21. desember 2017 Akkurat nå, Rumle skrev: Jeg er med! Så koselig! 2
Frøkensina Skrevet 21. desember 2017 #31017 Skrevet 21. desember 2017 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Bra! Ja la oss drekka! Digitalt hvertfall Jeg føler meg nesten tørrlagt så lite jeg drikker, men det ble noen Spritz i Italia i allefall. Hangoverforelesninger er oppskrytt, så det ble ikke ofte der heller 2
Rumle Skrevet 21. desember 2017 #31018 Skrevet 21. desember 2017 1 minutt siden, Aldrisur skrev: Så koselig! 1
Frøkensina Skrevet 21. desember 2017 #31019 Skrevet 21. desember 2017 2 minutter siden, Aldrisur skrev: Off som du må streve for tiden Frøkensina. Krysse fingre og alt det der for at ting løser seg til det bedre etter hvert. 2 minutter siden, Rumle skrev: Så kjedelig Huff klager vel mye, men dette med vanskelig og meningsløst tiltak og at de ikke støtter studiene tar skikkelig på. Fikk beskjed om at siden jeg fikk fri to uker i høst har jeg ikke mulighet til mer enn to resterende uker fri inntil neste november, det var et lite sjokk. Så jada, jeg har fått "morsomme" oppgaver jeg må gjøre i julen for jeg har ikke juleferie liksom.. 2
Aldrisur Skrevet 21. desember 2017 Forfatter #31020 Skrevet 21. desember 2017 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Digitalt hvertfall Jeg føler meg nesten tørrlagt så lite jeg drikker, men det ble noen Spritz i Italia i allefall. Hangoverforelesninger er oppskrytt, så det ble ikke ofte der heller Ah ja, helt enig. Jeg orker ikke hangover i det hele tatt og er glad for at jeg har glemt hvor ille det kjennes. 1 minutt siden, Rumle skrev: ...men sånn passe...er helt ålreit. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå