Aldrisur Skrevet 6. mai 2014 Forfatter #3081 Skrevet 6. mai 2014 Akk ja, men jeg kan ikke ha dem her jeg bor. Kan som oftest ha katter om de bare er innekatter og ingen klager Hva for et merkelig sted bor du? Et sted hvor det ikke er lov, hehe... "Det står i statuttene!" ....men, når Aldri vinner i lotto (hvis jeg husker å "spille") - da skal jeg kjøpe et ordentlig Hoppeslott hvor du kan ha så mange katter og hunder og høner og all slags dyr du bare vil Hoppe! Dette for eksempel? 3
Aldrisur Skrevet 6. mai 2014 Forfatter #3083 Skrevet 6. mai 2014 Jeg skulle så absolutt ha vært ku-passer på beite og laget litt humor for kuene - fått dem til å løpe og le lykkelig over engen! Ha-ha, det tviler jeg ikke på. Jeg har pause i kjøkkenskapvask. Når man har så masse i skapene, at en ikke lenger har oversikt over hva som er der - DA er det på tide å rydde. Jeg fant blant annet en flaske Tabascosaus som hadde holdbarhetsdato til 06.08.2002. 3
Hoppetaujenta Skrevet 6. mai 2014 #3084 Skrevet 6. mai 2014 Den som leter, finner før eller siden "skatter" av det slaget. Tror jeg har kastet alle sausene og suppene som er for gamle.Du er flink husmor, Aldri. Jeg skal bli som deg når jeg bare blir stor og ansvarlig nok. 1
Aldrisur Skrevet 6. mai 2014 Forfatter #3085 Skrevet 6. mai 2014 Den som leter, finner før eller siden "skatter" av det slaget. Tror jeg har kastet alle sausene og suppene som er for gamle. Du er flink husmor, Aldri. Jeg skal bli som deg når jeg bare blir stor og ansvarlig nok. Ja, man finner utrolig mye rart hvis man bare leter... Dine rydde- og kastedager har inspirert meg mang en gang. 2
Hoppetaujenta Skrevet 6. mai 2014 #3086 Skrevet 6. mai 2014 Så bra! Det rare er at det aldri blir asketisk og tomt noe sted rundt meg, hihi.... Jeg forstår det rett og slett ikke. 1
Anje Skrevet 6. mai 2014 #3087 Skrevet 6. mai 2014 2002! Det er 12 år siden, det. Slikt slipper en forresten om en bare flytter ofte nok, Aldri. 1
Aldrisur Skrevet 6. mai 2014 Forfatter #3088 Skrevet 6. mai 2014 Ja, er ikke det snodig, så vet ikke jeg. Synes jeg har ryddet og ryddet her siden jul jeg, men enda er det masse igjen å ta tak i! Nå får jeg stikke ut å jobbe videre! 2002! Det er 12 år siden, det. Slikt slipper en forresten om en bare flytter ofte nok, Aldri. Ser den Anje! Jeg har bodd her altfor lenge skjønner jeg nå. 1
Aldrisur Skrevet 6. mai 2014 Forfatter #3090 Skrevet 6. mai 2014 Ja det skal jeg Hoppe! Håper vi treffes senere i dag. (Jeg skal ihvertfall forsøke å ta meg tid til litt KG i dag, for det er så hyggelig å snakke med dere.) 2
Hoppetaujenta Skrevet 6. mai 2014 #3094 Skrevet 6. mai 2014 Aldri burde ha vært sånn ekte husmor som smilende demonstrerer "duppeditter" på et kjøkken...eller andre steder i huset, på en reklamekanal på televisjonen. 1
kristian82 Skrevet 6. mai 2014 #3100 Skrevet 6. mai 2014 (endret) søsterHoppe For et fint sitat til aldrisur også jeg blanda hvilken bok jeg var i alt vel Aldrisur? Endret 6. mai 2014 av kristian82 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå