Rumle Skrevet 8. desember 2017 #30501 Skrevet 8. desember 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Høres ut som hun har en fin livsfilosofi Jupp 1
Frøkensina Skrevet 8. desember 2017 #30502 Skrevet 8. desember 2017 Bra at hun ikke jakter småfuglene dine da, her er det full rulle nå som jeg har fått tak i nøtter. Får også besøk av trost og skjære i blant. 1
Rumle Skrevet 8. desember 2017 #30503 Skrevet 8. desember 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Bra at hun ikke jakter småfuglene dine da, her er det full rulle nå som jeg har fått tak i nøtter. Får også besøk av trost og skjære i blant. Så koselig Hun er innekatt, så da blir det ikke så mye fuglejakt. Men, det hender jo at en kommer inn, da blir det oppstandelse 1
Frøkensina Skrevet 8. desember 2017 #30504 Skrevet 8. desember 2017 Men, de hersens meisebollene går veldig treigt! Tror det er dette merket/blandingen jeg, før har da meiseboller blitt spist i en fei
Rumle Skrevet 8. desember 2017 #30505 Skrevet 8. desember 2017 Nei, nå må jeg få ordnet og ryddet litt her. Ha edn fin dag videre 2
Frøkensina Skrevet 8. desember 2017 #30506 Skrevet 8. desember 2017 1 minutt siden, Rumle skrev: Så koselig Hun er innekatt, så da blir det ikke så mye fuglejakt. Men, det hender jo at en kommer inn, da blir det oppstandelse Ja vet jo egentlig det, men tenkte hun kanskje er på verandaen i blant eller noe jeg har tydeligvis ikke hatt katt, men koser med de om noen jeg besøker har. Kan tenke meg det blir liv i leiren ja! 1
Frøkensina Skrevet 8. desember 2017 #30507 Skrevet 8. desember 2017 1 minutt siden, Rumle skrev: Nei, nå må jeg få ordnet og ryddet litt her. Ha edn fin dag videre Du også! 1
Rumle Skrevet 8. desember 2017 #30508 Skrevet 8. desember 2017 (endret) 6 minutter siden, Frøkensina skrev: Ja vet jo egentlig det, men tenkte hun kanskje er på verandaen i blant eller noe jeg har tydeligvis ikke hatt katt, men koser med de om noen jeg besøker har. Kan tenke meg det blir liv i leiren ja! Hun er litt ute på terrassen, men hun jakter ikke på fugler før hun vet hun har en sjanse til å ta de, hun er strategisk nok til å bare spille likegyldig frem til det Så det er bare et par ganger jeg har sett henne prøve å ta en fugl der ute faktisk. Den forrige katten jeg hadde derimot var som et skjelvende aspeløv av forventning hver gang hun så en fugl der ute. Hun var alltid 100% på jakt og kunne ikke slappe av og nyte solen eller noe. Bare jakte! Endret 8. desember 2017 av Rumle 2
Frøkensina Skrevet 8. desember 2017 #30510 Skrevet 8. desember 2017 1 minutt siden, Rumle skrev: Hun er litt ute på terrassen, men hun jakter ikke på fugler før hun vet hun har en sjanse til nå ta de, hun er strategisk nok til å bare spille likegyldig frem til det Så det er bare et par ganger jeg har sett henne prøve å ta en fugl detmr ute faktisk. Den forrige katten jeg hadde derimot var som et skjelvende aspeløv av forventning hver gang hun så en fugl der ute. Hun var alltid 100% på jakt og kunne ikke slappe av og nyte solen eller noe. Bare jakte! Denne Rumlepusen er jo helt heeeeeeerlig bedagelig! 1
Rumle Skrevet 8. desember 2017 #30511 Skrevet 8. desember 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Denne Rumlepusen er jo helt heeeeeeerlig bedagelig! 1
Hoppetaujenta Skrevet 8. desember 2017 #30514 Skrevet 8. desember 2017 4 timer siden, Lille Lerke skrev: Jammen er du ikke enig i det da? Selvfølgelig er det kjempefint å ha deg også her, joda det er det, men du har ikke hatt skriveproblemer og snakket som om maskinen din kom konstant fra mars, sånn som Rumlen. Bare det jeg mente skjønner du. Bra nå? 2
Lille Lerke Skrevet 8. desember 2017 #30515 Skrevet 8. desember 2017 3 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Jammen er du ikke enig i det da? Selvfølgelig er det kjempefint å ha deg også her, joda det er det, men du har ikke hatt skriveproblemer og snakket som om maskinen din kom konstant fra mars, sånn som Rumlen. Bare det jeg mente skjønner du. Bra nå? Ja men altså, alle er vi glad i Rumlemoren og savnet henne sterkt da hun hadde laaaangt fravær i oktober. Men altså, det var bare måten og tiden du kom med ditt ekstreme og akutte savn Livet er aldri enkelt.
Hoppetaujenta Skrevet 8. desember 2017 #30516 Skrevet 8. desember 2017 Nei, det skal være sikkert og visst! Nå skal jeg ha kveldsskiver med lefsesylte på.
Hoppetaujenta Skrevet 8. desember 2017 #30518 Skrevet 8. desember 2017 ...og bonde søker fru på svensk. Glad for at det ikke er meg som er på frierføtter.
Rumle Skrevet 8. desember 2017 #30519 Skrevet 8. desember 2017 Går de stadig alle disse programmene. Hvem er det som vil være med på slike program?
Hoppetaujenta Skrevet 8. desember 2017 #30520 Skrevet 8. desember 2017 Det kommer jo stadig nye mennesker som har troen på kjærleiken vet du og de må jo få prøve seg. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå