Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet
16 minutter siden, Salka skrev:

Nææææ, så koselig å bli spurt etter. ♥️ :) Det tror jeg aldri har skjedd før her inne. Er her jeg vet du, bare ikke så mye som før. 

Haha, ja jeg ble rimelig oppgitt. :P Tenk å moderere bort som spekulasjon i nissehodetråden at det sikkert var Ronja som hadde tatt nissehodene og puttet dem i veska si! Men humor er visst forbudt her inne, selv i morsomme tråder. Var nesten så jeg ba om å bli slettet igår. Ikke bare pga dette selvfølgelig, men det var liksom dråpen som fikk begeret til å nesten renne over. 

Godt å se at du er her inne stadig! :klemmer:Hvordan står det til? :)

Humor trenger vi!! :opplyser: Jeg har ikke fulgt med i akkurat den tråden, men det virker rart at det skulle bli moderert bort, ja :vetikke:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
31 minutter siden, Salka skrev:

Nææææ, så koselig å bli spurt etter. ♥️ :) Det tror jeg aldri har skjedd før her inne. Er her jeg vet du, bare ikke så mye som før. 

Haha, ja jeg ble rimelig oppgitt. :P Tenk å moderere bort som spekulasjon i nissehodetråden at det sikkert var Ronja som hadde tatt nissehodene og puttet dem i veska si! Men humor er visst forbudt her inne, selv i morsomme tråder. Var nesten så jeg ba om å bli slettet igår. Ikke bare pga dette selvfølgelig, men det var liksom dråpen som fikk begeret til å nesten renne over. 

Ta en is, :essen2: :essen2: eller to, det hjelper alltid på alt. Altså du skulle vel hatt isen i går? 

Og hvor er @Hoppetaujenta i dag :lur:  Har hun startet julekalender ala God morgen Norge på TV2: Hvor har :hoppe:  gjemt seg i dag? :ler:

• Liker 3
Skrevet
19 minutter siden, Rumle skrev:

Godt å se at du er her inne stadig! :klemmer:Hvordan står det til? :)

Humor trenger vi!! :opplyser: Jeg har ikke fulgt med i akkurat den tråden, men det virker rart at det skulle bli moderert bort, ja :vetikke:

Takk :) jo takk som spør, formen er ikke noe særlig, er så lei av å være så ekstremt slapp og utmattet hele tiden, men jeg lever jeg vet du. :) Du da? Bra med deg? Haha, ja vi trenger humor (selv min dårlige. :hoho: ) Idiotisk å moderere bort noe sånt, ja. 

5 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Ta en is, :essen2: :essen2: eller to, det hjelper alltid på alt. Altså du skulle vel hatt isen i går? 

Og hvor er @Hoppetaujenta i dag :lur:  Har hun startet julekalender ala God morgen Norge på TV2: Hvor har :hoppe:  gjemt seg i dag? :ler:

Hahaha! :hoho: ja, hadde nok trengt en is eller to igår! :fnise: Og enda mer irritert ble jeg da jeg ikke fikk noe svar på hvorfor mitt innlegg ble moderert bort. Skal purre i kveld om jeg ikke har fått svar innen da. Ikke at det er så krise, men jeg fortjener et svar syns jeg. 

• Liker 3
Skrevet

Is?!! :wow:

Hoppen kommer nok straks nå, hun har en egen fornemmelse for iskrem :ler:

10 minutter siden, Salka skrev:

Takk :) jo takk som spør, formen er ikke noe særlig, er så lei av å være så ekstremt slapp og utmattet hele tiden, men jeg lever jeg vet du. :) Du da? Bra med deg? Haha, ja vi trenger humor (selv min dårlige. :hoho: ) Idiotisk å moderere bort noe sånt, ja. 

---

Kan forestille meg at det sliter på på så mange måter, ja. Livet er jammen ikke enkelt! :hjerte:

Går greit her! :)

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Rumle skrev:

Alle kan få :essen2: 

Tanken slo meg :hoppe::essen2: = sant

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, Rumle skrev:

Meeeh .. hvordan kan det bare være onsdag i dag? Det kjennes da vvirkelig ut som fredag? Eller .. :kalle:

Det er da søndag, er det ikke det da? :klo: 

58 minutter siden, Salka skrev:

Var nesten så jeg ba om å bli slettet igår.

Det må du ikke finne på å gjøre, Salka. Jeg har vært der noen ganger selv og i kampens hete kan det virke som det eneste fornuftige å gjøre...men på avstand ser jeg at det ikke er løsningen. Ta pause, stikk hodet ut av vinduet og pust dyyype magadrag en halvtime...eller mer ved behov, og kom så tilbake igjen etter hvert. Du tilhører her du. :klem: 

24 minutter siden, Lille Lerke skrev:

De isene på toppen der fikk lokket meg inn i rett tråd med en gang.... Rumle har rett. :laugh: 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Lille Lerke skrev:

Alle kan få :essen2: 

Tanken slo meg :hoppe::essen2: = sant

:Nikke:

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Det må du ikke finne på å gjøre, Salka. Jeg har vært der noen ganger selv og i kampens hete kan det virke som det eneste fornuftige å gjøre...men på avstand ser jeg at det ikke er løsningen. Ta pause, stikk hodet ut av vinduet og pust dyyype magadrag en halvtime...eller mer ved behov, og kom så tilbake igjen etter hvert. Du tilhører her du. :klem: 

De isene på toppen der fikk lokket meg inn i rett tråd med en gang.... Rumle har rett. :laugh: 

:hoho:der er du jaaaaa! :mynona:

• Liker 2
Skrevet

Dette må feires syns jeg - opp og hopp jenter!!! :nori:

• Liker 2
Skrevet

Hele bøtteballetten i sving her jo! :klappe: PRIMA holdning i riverdance`n! 

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Ååååååh, tusen takk!:hjerte: Nå ble jeg helt rørt her. Du er god du, Hoppe :klem: 

Du har helt rett i at å slette seg ikke er løsningen. Selv om jeg hadde lyst igår. :) 

• Liker 3
Skrevet
20 minutter siden, Rumle skrev:

Kan forestille meg at det sliter på på så mange måter, ja. Livet er jammen ikke enkelt! :hjerte:

Går greit her! :)

Ja, er skikkelig kjipt. Den utmattelsen er så altoppslukende. Skulle gjerne hatt ti ganger mer vondt i kroppen hadde jeg sluppet unna den. :) 

Så bra, godt å høre. :hjerte:

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, Salka skrev:

Ååååååh, tusen takk! Nå ble jeg helt rørt her. Du er god du, Hoppe. 
Du har helt rett i at å slette seg ikke er løsningen. Selv om jeg hadde lyst igår. 

Takk skal du ha og godt at du fremdeles popper opp når du blir "etterlyst". Vi har visst noe til felles der. :laugh: 

• Liker 2
Skrevet

Enig med :essen2: som lokking og løsning etc! Jeg så den kommentaren din Salka og trykket liker, selv om jeg bare delvis har fått med meg Ronja så var den morsom! 

I dag er ikke formen min noe god og måtte avlyse noe igjen. Jo mer jeg prøver å gjøre vanlige ting og komme meg ut jo mer kvalm blir jeg jo, etter en butikktur i går var jeg så kvalm at jeg ble liggende flere timer og klarte ikke spise noe middag. 

Ringte legekontoret igjen, de har fullt opp blant annet med mange magevirus som går så tenker det ikke er noe mer hokus pokus enn det. Håper jeg kan få noe kvalmestillende. 

• Liker 1
Skrevet
42 minutter siden, Rumle skrev:

:danser::danser::danser:

Aaaaaat the copa, copa cobaaanaaaaaa :romeo: Nynner du litt i hodet nå, hmmm? :lur: 

• Liker 1
Skrevet

(jeg tror hun gjør det..hehe... :lur: )

• Liker 2
Skrevet

:Nikke:  Hun vil bare ikke innrømme det :fnise: 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har sett ansiktet hennes i det øyeblikket hun benekter ALT. For å si det slik; hun bør aldri tenke på
å bli noen pokerspiller av yrke. Det hadde gått veeeldig dårlig.  :fnise: 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...