Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Åjoda, alt krysses i duskedameheiing! :laugh: 

:hoppendeglad: 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Lille Lerke skrev:

Rumle krysser jaffal ikke fingre :ler:

Hakke tid! :laugh:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Åjoda, alt krysses i duskedameheiing! :laugh: 

:hoppendeglad: 

Ehhh .. Jeg mener ja!!! :duskedame:

• Liker 1
Skrevet

Nemmelig! :laugh: Oooh yes sir, she can boogie :skya: 

• Liker 2
Skrevet

Mhmmmm fordiiiiiiii ..

Her naaaaaaaaaaame was LOLAAAAA .. :romeo:

• Liker 2
Skrevet

:bond:  Nææææi du skal synge på boogie woogie nå! Skjønner du iiiiiiiiiiingentiiiingen? :jolie: 

:ler: 

• Liker 2
Skrevet

Nå har jeg den andre på hjernen da, så om du har Lola så eh , hmm.. hva er stillingen? 

:fnise: 

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Frøkensina skrev:

:bond:  Nææææi du skal synge på boogie woogie nå! Skjønner du iiiiiiiiiiingentiiiingen? :jolie: 

:ler: 

:hoho:

• Liker 2
Skrevet

Meeeh .. hvordan kan det bare være onsdag i dag? :klo: Det kjennes da vvirkelig ut som fredag?

Eller .. :kalle:

• Liker 2
Skrevet

Hvor har det blitt av @Salka forresten? Kom plutselig på at det er lenge siden jeg har sett henne her inne :lete:

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, Rumle skrev:

Hvor har det blitt av @Salka forresten? Kom plutselig på at det er lenge siden jeg har sett henne her inne :lete:

:vinke:

Møtte henne på Ris og Ros i går. Hun gav uttrykk for misfornøye med moderering. 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Lille Lerke skrev:

Ok :)

Hvordan er formen? 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Rumle skrev:

Ok :)

Hvordan er formen? 

Rimelig bra. Og din? 

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Lille Lerke skrev:

Rimelig bra. Og din? 

Ikke så verst, takk! :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker meg en tur til Ikea. Men må mote meg opp til kaos og mye lyd det ikke er mulig å hysje på eller regulere med en fjernkontroll :hoho:

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Lille Lerke skrev:

Jeg tenker meg en tur til Ikea. Men må mote meg opp til kaos og mye lyd det ikke er mulig å hysje på eller regulere med en fjernkontroll :hoho:

Oi da, ser at akkurat det kan bli litt voldsomt :laugh: 

• Liker 2
Skrevet
48 minutter siden, Rumle skrev:

Nææææ, så koselig å bli spurt etter. ♥️ :) Det tror jeg aldri har skjedd før her inne. Er her jeg vet du, bare ikke så mye som før. 

37 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Haha, ja jeg ble rimelig oppgitt. :P Tenk å moderere bort som spekulasjon i nissehodetråden at det sikkert var Ronja som hadde tatt nissehodene og puttet dem i veska si! Men humor er visst forbudt her inne, selv i morsomme tråder. Var nesten så jeg ba om å bli slettet igår. Ikke bare pga dette selvfølgelig, men det var liksom dråpen som fikk begeret til å nesten renne over. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...