Mynona Skrevet 3. mai 2014 #3021 Skrevet 3. mai 2014 *tar på plasttiara og prinsessekjolen og venter på å bli plukket opp av limosinen* 1
Hoppetaujenta Skrevet 3. mai 2014 #3022 Skrevet 3. mai 2014 (endret) Takk! *er allerede oppkledd og venter på gresskaret med seks hvite mus foran* Endret 3. mai 2014 av Hoppetaujenta 1
Aldrisur Skrevet 3. mai 2014 Forfatter #3023 Skrevet 3. mai 2014 ... ............... ............... (Fikk en liten følelse om at du ikke likte det ordet, men nå bruker du jo det selv! Yeeeyyy...tiihihihiiiii) Spuma ja..Heheeee, det er vel akkuratt det kjøkkenet deres trenger; ENDA fler duppeditter Dette gubbeskinnet ditt er en mystisk, men også en spennende fyr tror jeg. Veldig lite forutsigbar og ensporing eller hva jeg skal si! Men du Aldri, jeg skal snart slutte å mase........Men, hvordan går det med finger`n din? Nettopp Noz! Akkurat hva dette kjøkkenet trengte! Gubbeskinnet ja, det er din oppfinnelse, men jeg er veldig lett påvirkelig skjønner du! Han er noe spesiell ja, og i hvert fall ikke kjedelig å bo sammen med. Det er ikke mas at du spør om fingeren, jeg synes det er omtenksomt av deg å spørre jeg. Jeg kikka litt ekstra på den akkurat nå, og den har reparert seg selv ganske så bra. Mangler bare litt tupp på en måte. Men det gjør ikke noe. 2
FruN Skrevet 3. mai 2014 #3024 Skrevet 3. mai 2014 Kanskje det er kjøkkenduppedingser som trengs her for at gubben får interesse for matlaging igjen Flinke HerrA Jeg skal på jentekveld i dag, og kanskjekanskje en liten tur på byen Guuud, det er lenge siden! Hva skal andre i dag? 1
Mynona Skrevet 3. mai 2014 #3025 Skrevet 3. mai 2014 Kos deg på jentekveld og bytur FruN! Jeg skal i konfirmasjon. Lenge siden jeg har sett en del av familiemedlemmene, så det skal bli hyggelig Også regner jeg med at det blir noen gode kaker. 1
FruN Skrevet 3. mai 2014 #3026 Skrevet 3. mai 2014 Mmmm.. Kake! Jeg lager mini-sitronterter jeg skal ha med i kveld Kos deg i konfirmasjon! 1
Aldrisur Skrevet 3. mai 2014 Forfatter #3027 Skrevet 3. mai 2014 Kanskje det er kjøkkenduppedingser som trengs her for at gubben får interesse for matlaging igjen Flinke HerrA Jeg skal på jentekveld i dag, og kanskjekanskje en liten tur på byen Guuud, det er lenge siden! Hva skal andre i dag? Koselig og gøy med jentekveld da. Ta dere en tur på by'n også, det er godt å ta'n helt ut av og til, ikke bare ligge hjemme i senga og spise kjeks - lissom! Jeg får besøk i dag av Aldisurine og den lille mannen. Og så har jeg så innmari lyst til å dra på plantesenteret å kjøpe stauder. En *Sommerfuglbusk* og en sjokoladeblomst som heter Sjokoladekosmos og dufter av mørk sjokolade. Er redd det er litt tidlig å ålante det ut, så får se. Sjokoladekosmos. 3
Anje Skrevet 3. mai 2014 #3028 Skrevet 3. mai 2014 Jeg skal av sted og drikke vin og spise asparges. Altså sikkert noe annet enn asparges også, for all del, men det er aspargessesong og jeg gomler meg gjennom en halvkilo i uka, så jeg sikret meg at det ble asparges. Nom! Og nå fikk jeg lyst på kjeks. Sånne ekte med masse sjokolade i. Får lage og ta med kanskje? 2
FruN Skrevet 3. mai 2014 #3029 Skrevet 3. mai 2014 Plante som lukter sjokolade?!? Spørs om jeg ikke må kikke etter det, altså 2
Aldrisur Skrevet 3. mai 2014 Forfatter #3030 Skrevet 3. mai 2014 Jeg skal av sted og drikke vin og spise asparges. Altså sikkert noe annet enn asparges også, for all del, men det er aspargessesong og jeg gomler meg gjennom en halvkilo i uka, så jeg sikret meg at det ble asparges. Nom! Og nå fikk jeg lyst på kjeks. Sånne ekte med masse sjokolade i. Får lage og ta med kanskje? Det høres deilig ut Anje! Apargesen er så fin nå! Kos deg masse i dag da. Plante som lukter sjokolade?!? Spørs om jeg ikke må kikke etter det, altså Det må du gjøre FruN! Nå tusler jeg avgårde her, vi snakkes...
Hoppetaujenta Skrevet 3. mai 2014 #3033 Skrevet 3. mai 2014 Natteravn og sjokoladeblomst er gode gjerninger!
Gjest Tekola Skrevet 3. mai 2014 #3034 Skrevet 3. mai 2014 Asparges med serranoskinke og bernaisesaus
Rofl Skrevet 3. mai 2014 #3035 Skrevet 3. mai 2014 (endret) Jeg vil inn og snoke i kjøkkenet ditt Aldri! Sikkert masse spennende dingser der! Jeg er villig med HerrA å lage rare ting med alle de spennende maskinene! Endret 3. mai 2014 av Rofl 2
Anje Skrevet 3. mai 2014 #3036 Skrevet 3. mai 2014 Asparges!!! Det er godt det. Med smeltet smør. Asparges med serranoskinke og bernaisesaus Eller med bløtkokt egg og bacon til frokost. Og stekt i hvitløk og olje. (Og slik går mai )
Gjest Inggolf Skrevet 3. mai 2014 #3038 Skrevet 3. mai 2014 Ahhh.... Trett alt? Du står jo opp før småbarnsmødrene så det er kanskje ikke så rart (eller var det bare i går du gjorde det kanskjeeem?)
Hoppetaujenta Skrevet 3. mai 2014 #3039 Skrevet 3. mai 2014 Naij....jeg var oppe tidlig i dag også jeg. Vil noen ha litt kanskje?
Mynona Skrevet 3. mai 2014 #3040 Skrevet 3. mai 2014 Er dere våkne?? Jeg har stappa på med kaker nå! Namm! Og nå ser jeg faktisk på Melodi Gran Prix 1986 på NRK2… Det var det jeg fant på TV som var mest spennenede Jadda!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå